Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näärännäppy, ikuinen riesa? Tartunta tuttavien pennuilta?

Vierailija
15.12.2018 |

Tuttavaperheessä siis tiedän olevan näärännäppyongelmaa niin lapsilla kuin ainakin toisella vanhemmallakin. No kuinka ollakaan, mulle on ilmaantunut nyt useasti uusien tämä TUN NÄPPY,joitain kuukausia sen jälkeen kun mulle oikein esiteltiin heidän näärännäppyjään... Kaikkein loogisinta on, että olen näiltä sontanäpeiltä jotenkin saanut tartunnan, vaikka itse huolehdin käsienpesut ym. Vanhempien vikahan se on, kun antavat näiden lasten kulkea kädet tahmeina ja kynnenaluset paskaisina! Olen yrittänyt vältellä näitä bakteeripesäkkeitä, siis suoraa fyysistä kontaktia mutta ei ole näköjään auttanut. Ällöttävä tuollainen pampula luomesssa.... Ottaa niin päähän! Onkohan tähän mitään hoitokeinoja?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näärännäppy tulee jos katsoo naisen pimpslooraa, näin on Suomessa uskottu ainakin vielä 1950-luvulla. (Tästä syystä suomalaiset miehet eivät menneisyydessä osanneet tai halunneet antaa suuseksiä naisille...)

Vierailija
22/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että tarttunut kolme kuukautta tapaamisen jälkeen. Aika sitkeästi itävä näppylä. Haudo kuumavesihoidolla eli kastele pesulappu keitetyssä vedessä ja heti kun on jäähtynyt sopivaksi, paina sillä näppysilmää. Pitäisi auttaa. Jos ei asetu tuolla niin käy lääkärissä. Jos näppylä on syvällä, se ei pääse puhkeamaan ja saatat tarvita antibioottitipan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: älä katsele vessanpyttyyn omien kakkojesi perään äläkä naisten paljaaseen jalkoväliin, niin näärännäppysi paranee!

Vierailija
24/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että tarttunut kolme kuukautta tapaamisen jälkeen. Aika sitkeästi itävä näppylä. Haudo kuumavesihoidolla eli kastele pesulappu keitetyssä vedessä ja heti kun on jäähtynyt sopivaksi, paina sillä näppysilmää. Pitäisi auttaa. Jos ei asetu tuolla niin käy lääkärissä. Jos näppylä on syvällä, se ei pääse puhkeamaan ja saatat tarvita antibioottitipan. 

Tuli laitettua epäselvästi tuohon aloitukseen, mutta siis tarkoitin että uusinut tässä joidenkin kuukausien aikana useasti ja vaiva alkanut sen jälkeen kun olen tän perheen tavannut. Kolmesta kuukaudesta ei ole kukaan laittanut mitään, eli käy optikolla. Ap

Vierailija
25/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6, osaatko lukea? Aloituksessa totesin, että vanhempien vikahan se on! Ja se nyt vaan on totuus, että lapset ovat tehokkaita tautien levittäjiä, suurimmaksi osaksi varmasti siksi, ettei vanhemmat viiitsi opettaa ja huolehtia heidän hygieniasta. Ap

Hygieniasta huolehditaan nykyisin vähän liikaakin. Sitten ei kestetä pöpöjä kun vastustuskykyä ei ole päässyt kehittymään.

Sä kuulut takuulla siihen ihmisryhmään jonka mielestä rokotteitakaan ei tarvita, hiukset pestään kerran kuussa jos silloinkaan, pyllyäkään ei kannata turhaan pyyhkiä että saa pennut kakkaa maistella koko vastustuskyvyn edestä! 🤮 ap

Väärin meni :D

- Rokotteet erittäin ok

- Hiukset pestään 2 krt/viikko

- Pyllyt pyyhitään hyvin ja KÄDET pestään hyvin

- Antibakteeriset puhdistusaineet pannassa

- Turha antibioottien käyttö pannassa

Maalaisjärkeä saa käyttää. Pöpöjä nyt vaan saa kaikkialta: ovenkahvoista, liukuportaista, kättelyistä. Ei me vaan voida eristäytyä kaikesta ja kaikesta. Pöpöpesäkkeiden etsiminen on vaan NIIN syvältä. Varsinkin kun voit itse tietämättäsi olla sellainen.

Vierailija
26/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6, osaatko lukea? Aloituksessa totesin, että vanhempien vikahan se on! Ja se nyt vaan on totuus, että lapset ovat tehokkaita tautien levittäjiä, suurimmaksi osaksi varmasti siksi, ettei vanhemmat viiitsi opettaa ja huolehtia heidän hygieniasta. Ap

Hygieniasta huolehditaan nykyisin vähän liikaakin. Sitten ei kestetä pöpöjä kun vastustuskykyä ei ole päässyt kehittymään.

Sä kuulut takuulla siihen ihmisryhmään jonka mielestä rokotteitakaan ei tarvita, hiukset pestään kerran kuussa jos silloinkaan, pyllyäkään ei kannata turhaan pyyhkiä että saa pennut kakkaa maistella koko vastustuskyvyn edestä! 🤮 ap

Väärin meni :D

- Rokotteet erittäin ok

- Hiukset pestään 2 krt/viikko

- Pyllyt pyyhitään hyvin ja KÄDET pestään hyvin

- Antibakteeriset puhdistusaineet pannassa

- Turha antibioottien käyttö pannassa

Maalaisjärkeä saa käyttää. Pöpöjä nyt vaan saa kaikkialta: ovenkahvoista, liukuportaista, kättelyistä. Ei me vaan voida eristäytyä kaikesta ja kaikesta. Pöpöpesäkkeiden etsiminen on vaan NIIN syvältä. Varsinkin kun voit itse tietämättäsi olla sellainen.

Ei kiinnosta, tee oma aloitus jos haluat keskustella pöpöfilosofiastasi. Mun puolesta saat tosiaan vaikka syödä sitä paskaa jos tunnet että vastustuskykysi saa siitä reipasta potkua. Ap

Vierailija
27/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitään tartu. Mun miehellä on sellainen, mulla ei.

Se on miehelläs munan päässä kun on tarttunut siihen naapurin pirkolta.

Vierailija
28/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaikuttaa miellyttävältä ja tietävältä persoonalta. 😂

Vierailija
29/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööhhh... Näärännäpyt eivät tartu! :D :D :D

Vierailija
30/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ne lasten näärännäpyt voi sun silmiin tarttua? Hinkkaako ne lapset käsillään sun silmiä vai miten? Vai tarttuuko näärännäppy sun teorian mukaan pisaratartuntana?

Vierailija
31/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näärännäppy tulee jos katsoo naisen pimpslooraa, näin on Suomessa uskottu ainakin vielä 1950-luvulla. (Tästä syystä suomalaiset miehet eivät menneisyydessä osanneet tai halunneet antaa suuseksiä naisille...)

No voihan sitä tehdä silmät kiinikkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän