Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaveri rupes haistattelemaan facessa
15.12.2018 |
kun sanoin että f emakot eivät ole oikeita ihmisiä opettamaan patriarkaalisista kulttuureista tulevia yksinäisiä miehiä. Sain kuulla olevani r asisti ja epäinhimillinen ihminen. Mun on ollut pakko rajottaa facen seinä parin tällaisen kiihkoilijan takia kun mitään ei voi aiheesta puhua. En todellakaan ole R asisti, mielestäni näistä pitää voida puhua niin kuin mistä tahansa asiasta.
Mikä näitä kiihkoilijoita vaivaa? Esim Outi Pop yms.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa