Mies matkoilla, lapset iso vanhemmilla, aijon avata pullon hyvää puna viintä pistää saunan lämpiimään. :)
Kommentit (18)
Pidä hauskaa!
Ps. Jos et trollaa, niin pakko kompata ykköstä. Kielioppivirheesi ovat karmeita.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Menetkö sen jälkeen takaisin kansakouluun?
Tulikohan tämä viesti väärään ketjuun?
Neljä virhettä yhdessä ainoassa lauseessa. Way to go....
Etkö enään aijo lähteä minnekään tänään, edes baarille?
Kannattaa kerrata äidinkielen oppikirjaa samalla....
Kaikki eivät ole pilkunnus*ijoita.. Osaan kyllä kirjoittaa mutta, en jaksa tarkastaa tekstejäni jossain hiton foorumilla!
Vierailija kirjoitti:
Neljä virhettä yhdessä ainoassa lauseessa. Way to go....
Mä laskin kuusi.
No et osaa. Typot ovat eri asia kuin nuo sinun virheesi.
Oisko tarkotuksellisia virheitä, "viikonloppu" kuitenkin oikein.
Minäkin istun olo huoneen noja tuolissa ja juon Keski kaljaa. Aijonn puollustaa minun oikeutta olla aito mukava ihminen joka ei ole mikään turhan tarkka hienostelija. Minä olen aito ihminen. Tehkää vaikka calluppi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole pilkunnus*ijoita.. Osaan kyllä kirjoittaa mutta, en jaksa tarkastaa tekstejäni jossain hiton foorumilla!
Ja sen huomaa! Ihan päin helvettiä tuokin viesti.... :D
Vierailija kirjoitti:
Miten voit kirjoittaa noin päin veetä?
Kiusaa teitä provollaan, ja menette kaikki lankaan.
Uusi tutikimus sanoi kylläkin että kielioppi virheistä huomauttelijat ovat ääliöitä! Joten sesiitä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minäkin istun olo huoneen noja tuolissa ja juon Keski kaljaa. Aijonn puollustaa minun oikeutta olla aito mukava ihminen joka ei ole mikään turhan tarkka hienostelija. Minä olen aito ihminen. Tehkää vaikka calluppi asiasta.
Eikun callubbi...
Huhhuh. Menetkö sen jälkeen takaisin kansakouluun?