Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui ikävä asia miehen kanssa sängyssä

Vierailija
15.12.2018 |

Mä en ihan tiedä mitä edes aatella tästä. Haluaisin uskoa miehen viattomuuteen, mutta en saa vaan päästäni muita ajatuksia. Meillä kävi siis niin, että eilen illalla harrastettiin yhdyntää. Yhtäkkiä mies vaan tökkäsi munansa mun peppuun ja ehkä jonku kymmenen sekunttia pani mua sinne. Tunsin heti, kun mies yhtäkkiä olikin väärässö reiässä ja se oikeesti sattu paljon. Mä ihan huudahdin kivusta ja sanoin miehelle heti, että lopettaa. Mies pahoitteli, ja selitti vaan että lipsahti vahingossa. Ei sitten ”kiimassa” edes mun lopetuspyyntöä huomannu heti. Tilanne on nyt se, että mun perä on kipeä ja tuntuu haavaiselta. Ei tee mieli hetkeen tuon kanssa seksiä. Mä oon miettiny tätä paljon, mutta kaipaisin vähän ajatuksia. Onko muille käyny näin ja onko luottamus menny?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mikään pahoinpitely ollut. Nautit kuitenkin

Vierailija
22/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, tiedän. Ja siis tosiaankin vahingossa, kun ei kakkonen edes kiinnosta.

Jos nainen on oikein märkää sorttia niin onhan siinä liukasteet meisselin varressa, vaikka ois ihan kunnon vehjekkin niin sinne lupsahtaa kun odottamatta tökkäsee ja kakkonen on rentona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tehdä vielä montakin aloitusta aiheesta?

Vierailija
24/24 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavia nuo "Ei se sinne vahingossa mene mitenkään-väitteet" Kyllä se kulli vaan suoraan sieltä pillusta tulleena on sen verran liukas että varmasti menee ainakin jonkun matkaa sisään kun vaan osuu suoraan kohdalle sopivalla voimalla. Ja harvemmin se pyllyreikäkään siinä touhussa ihan "kuivana" säilyy vaan saa kyllä osansa luonnollisista liukasteista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi