Köyhä mitä sinulta puuttuu?
Mitkä on sellaisia asioita, jotka haluaisit, jos sinulla olisi enemmän rahaa käytössäsi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Pienipalkkainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokapöytä ja tuolit olisivat kivat. Sekä kirjahylly tavaroille. Varmaan käytettynä löytyisi halvat ja hyvät, mutta olen melkein aina töissä, joten kirppistelyt menee erittäin hankalaksi ja uudet ovat vain liian kalliita.
Tori.fi ja tavara liikkuu, jos et nyt ihan korvessa asu.
Toisaalta on kummallista että olet köyhä, jos olet aina töissä.
Olematon palkka jolla saa juuri ja juuri maksettua ylihintaisen yksiön Helsingistä. Asun kaukana keskustasta, mutta ei sekään paljoa vuokrassa helpota. Toria oon välillä seuraillut, mutta ongelmana on se, että yleisillä on vaikea lähteä raahaamaan huonekaluja, kun lähinkin bussipysäkki on reilun kilometrin päässä ja pienenä naisena yksin on vaikeata kantaa mitään kauhean isoa ylimpään kerrokseen.
Mutta eiköhän tämä helpota sitten, kun vain löytää halvemman asunnon :)
Onko tossa mitään järkee, aina töissä, että saa maksaa pienen asunnon vuokraa?
Ei oo varaa ees ruokapöytään ja kirjahyllyyn.
Mitä ehdottaisit? Teltta on kylmä näin talvella, vaikka lämmin talvi onkin.
Haluaisin opiskella avoimen yliopiston kursseja.
Ruokapöytä ja tuolit olisivat kivat. Sekä kirjahylly tavaroille. Varmaan käytettynä löytyisi halvat ja hyvät, mutta olen melkein aina töissä, joten kirppistelyt menee erittäin hankalaksi ja uudet ovat vain liian kalliita.
Tämä kirjoittaja vaikuttaa aika avuttomalta. Ainakin Torista saa usein neuvoteltua huonekalujen kotiinkuljetuksen pientä korvausta vastaan. Ei siis ole ajasta eikä rahasta kiinni.
Tällä hetkellä olen yrittäjä, mutta en saa palkkatuloja yrityksestäni. Itse en koe tarvitsevani mitään materiaa. Ruoka-avustus tai jouluruokakori olisi kiva saada joltakin hyväntekijäktä.
Pojalleni haluaisin hankkia polkupyörän, pulkan ja lämpimiä talvivaatteita.
Oma asunto, auto, kesämökki, rahaa matkustella, mielenrauha ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Riipuu ihan siitä paljonko sitä rahaa olisi käytettävissä. Jos sitä olisi muutama kymmentä tuhatta niin vaihtaisin isompaan kämppään, ostaisin jotain sisustusta ja lopuilla lähtisin matkalle. Ei sitä hyödyttäisi säästää kuitenkaan ilman tuloja.
Siis kai tämä oli provo!?!?
Jos saa esim. 30-60 keuroa ylimääräistä, niin sillähän juurikin saa 5% vuosituotolla 1500-3000 euroa tuloa lisää vuosittain. Ilman isompaa kämppää ja sisustusta lähtisit joka vuosi matkalle tai jättäisit matkan väliin ja sisustaisit.
Yllättävän moni kuvittelee saavansa rahalla parisuhteen????
No isompana juttuna oma asunto, mielellään joku maatila metsän keskeltä.
Pienempiä juttuja: lenkkarit, ruokapöytä + tuolit, sadetakki, kumpparit, hyviä rintsikoita, teltta, vaelluskengät, toppahousut, leivänpaahdin, pastakone, patja ja pihatuolit ja -pöytä.
Nuo nyt äkkiseltään tulivat mieleen.