Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala riita Facebookista miehen kanssa! Kumpi on oikeassa?

Vierailija
15.12.2018 |

Miesystävääni ärsyttää, että minulle kommentoi päivityksiin ja minä niille, joiden kanssa minulla on ollut joskus ennen häntä seksiä tai muuten sutinaa. Hänen mielestään minä roikotan entisiä panoja mukana (tietää koska on kysynyt ja olen rehellisesti vastannut). Minun mielestäni sillä ei ole merkitystä, koska en ole pettänyt enkä aio miestä pettää. Hän haluaa että lopetan kommentoinnin ja kommentteihin vastaamisen. Minulla on historiani ja oikeus vapaaseen elämään. Miehen mielestä taas minä pidän takaporttia auki niille entiselle tindermiehille ym. jutuille. En pidä. Ne vaan ovat jääneet Facebook-kavereiksi ja jatketaan vanhaan malliin tykkäyksiä ja kommentointia. Kumpi meistä on väärässä? Ihan aikuisia, yli kolmekymppisiä ollaan molemmat, jos se vaikuttaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö että miehelläs eksät ja säädöt kavereina?

Voi ollakin, en ole kysynyt. Minulla on enemmän facekavereita, joista n. muutama kymmenen näitä entisiä seksijuttuja ym. säätöjä. Olin kauan sinkkuna ennen tätä suhdetta.

Ap

Repesin, n. muutama kymmenen. :D

Mitä nairettavaa siinä on? Paljon tai vähän on kunkin oma asia. Vai onko muutama kymmen paljon? Ei mitenkään, itse kerkesin noin kolmenkymmenen kanssa vehtaamaan ennen miestäni. Ja mieheni ei tiedä minun miesten lukumäärää, no tietää että yksi nainen oli kun seurustelin hänen kanssa ennen miestäni.

Vierailija
22/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n käytös on outoa. Ok, monillakin on satoja fb-kavereita, mutta harvapa kuitenkaan kommentoi kenenkään merkityksettömän kaverin juttuihin tai kuviin mitään. Itse olen ollut samassa parisuhteessa since vuosituhannen alusta, joten olen selvästikin täti-ihminen tätä kommentoimaan, mutta oli minullakin elämä ennen nykyistä, eikä yksikään niistä roiku mukanani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap:n käytös on outoa. Ok, monillakin on satoja fb-kavereita, mutta harvapa kuitenkaan kommentoi kenenkään merkityksettömän kaverin juttuihin tai kuviin mitään. Itse olen ollut samassa parisuhteessa since vuosituhannen alusta, joten olen selvästikin täti-ihminen tätä kommentoimaan, mutta oli minullakin elämä ennen nykyistä, eikä yksikään niistä roiku mukanani.

Roikkuminen ja roikottaminen on ärsyttävä sana. En roikota mutta en ala käskystä poistamaankaan. Ei mies ihan sitä vaadikaan, mutta häntä häiritsee kommentointi. Pitäisi kuulemma jättää taakse. Miksi, kun en aio pettää.

Ap

Vierailija
24/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin oikeaksi näet, se on sinun oikeus. Ja mies tuntee mitä hän tuntee.

Eli kumpikaan ei ole varsinaisesti oikeassa sen enempää kuin väärässäkään. Joko mies joutuu sinut hyväksymään tommoisena kovin avoimena (horona, entisellä kielellä) tai sinä hänet tommoisena ehdotonta sitoutumista tavoittelevana ja arvostavana (despoottina, entisellä kielellä). 

Et sillai. En näe teitä parina. (Itse voisin ajatella tuommoista miestä kuin sinun, kumminkin.)

Vierailija
25/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko jo sen PT:n jäähylle, jonka kanssa kahvittelit treenien jälkeen?

Vierailija
26/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle riittänyt 52 sivun aiempi keskustelu aiheesta?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3321543/hyvaksytko-sen-etta-puolisollas…

En usko, että kenelläkään on mitään uutta aiheeseen annettavaa. Eiköhän jokainen pariskunta ihan keskenään sovi näistä asioista, mitään yleistä oikeaa tai väärää tapaa ei ole olemassa.

t. Nainen, jolla ei ole aavistustakaan mistä mies kunkin fb-kontaktinsa tuntee eikä mieskään ole minun kontakteistani kysellyt

Vierailija
27/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, että mitä kommentoit heidän kuviinsa. En mäkään tykkäisi, jos oma kummpanini kommentoisi entisten kuviinsa jotain lepertelyjä :D

Vierailija
28/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on joitakin entisiä säätöjä Fb-kavereina. En pidä tuota minään ongelmana, enkä edes käytä Facebookia juurikaan. En todellakaan alkaisi poistaa ihmisiä kaverilistaltani kumppanini mustasukkaisuuden vuoksi, ja miettisin kyllä suhteen jatkoa, jos toinen yrittäisi tuolla lailla kontrolloida tekemisiäni. Minun kanssani ei ole mikään pakko seurustella, jos luottamusta ei löydy.

M33

Tämä ei ole rinnastettavissa miehen kokemukseen. Tule kertomaan uudestaan, kun naisesi kertoo pannensa puolta facebook kaverimiehistään.

Vierailija
29/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt varmaan miehestä tuntuu että et oo täysin sitoutunut häneen kun roikotat exiä mukanas.

Mitä väliä kumpi on oikeassa jos toisesta tuntuu pahalta?

Vierailija
30/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Ja kovin naiivi seuratessasi aktiivisesti merkityksettömiä x-panoja.

Vierailija
31/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni siinä on lähdetty jo väärille teille suhteessanne kun olette alkaneet keskustella keiden facebook kavereidesi kanssa olet harrastanut seksiä. Rehellinen saa ja pitää olla mutta mielestäni entiset ovat omaa yksityiselämää eikä kuulu nykyiselle miehelle.

Vierailija
32/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yhden illan panot pitäisi jättää kauas historiaan. Exäni ihastui useamman sellaisen kuviin jatkuvasti. Ei siis peukuttanut vaan laittoi sydämen. Väitti että on vain rakas ystävä. Totuus oli, että yhden illan pano...

Vierailija
33/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun pitää vähintään valvoa, mitä kommentteja annat julkaista ja lopettaa itse turha kommentointi.

Vierailija
34/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on oikeassa. Sinä saat valita kaverisi ja se saa harmittaa miestä.

Vierailija
35/36 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni sä olet väärässä.

Vastakysymys sulle:

Jos sä oikeesti välität siitä sun miehestäs ja näät että se häiritsee ja loukkaa sitä niin miksi jatkat?

Onko ne edelliset säädöt sen arvosia?

Kumpi oli tärkeämpi, nykyinen vai entiset?

Vierailija
36/36 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kysynyt itseltäs et miksi noiden muiden miesten poistaminen/blokkaaminen tuntuu niin mahdottomalta?

itse onnellisessa parisuhteessa, eikä mulla olis ongelmia tehdä asioita, jotka ite koen lähemmäs merkityksettömiks, jos ne kerran häiritsee puolisoa.