Minkä ikäisenä nainen on kauneimmillaan?
Minkä ikäisenä nainen yleensä on kaikkein kaunein itsensä?
Kommentit (101)
Täytyy sanoa että jos katsoo esim vanhoja luokkakavereita niin suurinosa kauneimmillaan 25-30välissä. Tietenkin poikkeauksia löytyy joukosta
Omaan silmään 40-60 v naiset nyt, kun olen itse tuota ikäluokkaa myös. Parikymppiset näyttää söpöiltä, mutta ihan lapsilta. Ja harvalla on sellaista karismaa, mitä on ihailemani ikäluokan naisilla. Vaikka ei sitä toki kaikilla 40-60-vuotiaillakaan ole, ja jos ei ole yhtään huolta itsestään pitänyt niin toki tämän ikäluokan nainen on siinä tapauksessa ihan eri tavalla epäviehättävä kuin nuori nainen.
Kun mietin julkkiksia ja vaikka vanhoja koulukavereita ja ylipäätänsä naisia ympäriinsä, kauneimmillaan naiset ovat yleensä kolmekymppisinä. Myös vähän alle, mutta yleensä neljäänkymppiin saakka. Lapsen pyöreys on hävinnyt, oma persoona on tullut näkyviin ja sen ikäisissä on itsevarmuutta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Itse olin sekä omasta mielestäni että muiden mielestä (huomasi selvästi iskuyritysten määristä jne) kaunein n. 25-32-vuotiaana.
Mulla sama.
-N44
Sanna Marinin ikäisenä eli ihanana 40+ vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisesti manipuloitu äänestys, kun 19-22 ei voinut valita.
Miten tuo manipulointi edes onnistuu? 🤔
50-60 ikäisenä kiihottavimmillaan....
Suominaiset rupsahtaa viimeistään 27-vuotiaana.
Japanilaiset naiset näyttävät nuorelta vielä jopa nelikymppidinä. M28
Alle parikymppinen voi olla vielä ihan akneinen ja angstinen takkutukka, ei vielä ihan naiseksi kasvanut. Mutta siinä kaksivitosena on yleensä jo löytynyt vähän se oma tyyli ja opittu laittautumaan itselle sopivalla tavalla.
Tiedemiesten tutkimusten mukaan 17 -vuotiaana.
Olisi äänestystulos ihan eri näköinen, jos miehet äänestäis.
Jos nyt itsekkäästi itseäni ajattelen, niin kyllä tuo 19-22 varmaan olisi ollut se hehkein aika.
Riippuu naisesta. Moni on vain nuorena näättekä, muuten tosi tavallisia. Sitten kauniit on yleensä kauniita pidempään. Osa on aikuisena näätimpiä, osa nuorena.
Kun olin teini niin alle kaksikymppiset. Siitä eteenpäinkin aina omanikäiset. Nyt kun ikää on jo kertynyt nämä 65-vuotta niin edelleen nämä kuusikymppiset miellyttävät eniten omaa silmää. Katse on kylläkin noussut ylöspäin sääristä, pyllystä tai rinnoista säihkyviin silmiin ja hoidettuihin hiuksiin. Sieltä se oikea kauneus löytyy. Mutta niinkuin joku jo sanoikin, kauneus on katsojan silmissä.
Sanoisin että se on tuo 23-25v. Angstinen ja akneinen teini-ikä on selätetty ja oma tyyli ja itsevarmuus meikkaamisessa ja pukeutumisessa alkanut löytyä. Silti ollaan vielä ah, niin sileitä ja kirkassilmäisiä.
Asiaan liittyen, oletteko panneet merkille, kuinka nuoret neitoset alkavat kummasti muodoiltaan täytelöityä alkaessaan saamaan säännöllistä seksiä ja hormoninen alkaessa kunnolla hyrrätä?
Olin kauneimmillani 27-30 vuotiaana. Olen aina ollut tyttömäinen, osittain koska olen tappi (160cm) ja siro. Nyt viisikymppisenä edelleen siro mutta ikä alkaa näkyä. Kun olen onnellinen ja hyvin nukutun yön jälkeen katson peiliin niin katsoohan sieltä vielä ihan mukiinmenevän näköinen nainen. Moni vielä kehuu ulkonäköä ja luulee nuoremmaksi mutten oikein jaksa uskoa että olen enää kaunis tai kovin nuorekas. Tosin itse pidän kauniimpina naisia jotka ovat siinä 40-60 v ikähasrukassa. Ulkonäkö riippuu tosiaan niin paljon tyylistä, luonteesta ja kyllä ylipano usein vanhentaa.