Minkä ikäisenä nainen on kauneimmillaan?
Minkä ikäisenä nainen yleensä on kaikkein kaunein itsensä?
Kommentit (101)
Nainen on 9-vuotiaana kaikkein pantavimmillaan ja paras synnytysikä on 12-vuotiaana.
T. Mohamud
Naineen on parhaassa iässsä siinä vaiheessa kun naisen kannssa on mahdollista keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Naineen on parhaassa iässsä siinä vaiheessa kun naisen kannssa on mahdollista keskustella.
Muutooinhan nainen o kuin jousipyssy.
Itse olin ehkä näteimmilläni 27-vuotiaana.
Oma ikäni +-5 v. Nyt olen 38v. Kiinnostavaa nähdä voiko tämä kaava toimia vielä jos saan elää, niin 70-vuotiaana. :D
Tutkimukset ovat asiasta melko lailla samaa mieltä, lähinnä tuloksiin vaikuttaa se kuinka laitettuja naiset ovat ja onko kuvissa filttereitä tai edullisia kuvakulmia tms (kaikki nämä tasaavat iän vaikutusta).
Miesten vastaukset: 18-22v, Hollywood-missit ym kauneimmat naiset mahdollisesti jopa 25v.
Naisten vastaukset, n. 30v.
19-22 saanut 0! :DD
Miksei listassa ollut tärkeintä kategoriaa, 16-18?
Vierailija kirjoitti:
Oma ikäni +-5 v. Nyt olen 38v. Kiinnostavaa nähdä voiko tämä kaava toimia vielä jos saan elää, niin 70-vuotiaana. :D
Entä minkä ikäisenä sinulla alkoi tuo kaava? Ei kai sentään itsesi ollessa 15v?
Tunnettu ja länsimaistenkin tiedemiesten tunnustama tosiasia on, että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana.
Ääniä yhteensä: 232 ja kukaan ei vastannut 19-22 v! Hyvä me!
45-vuotiaana voi olla suhteellisesti nätimpi kuin 20-vuotiaana, mutta sanoisin että kauneimmillaan siinä 15-50-vuotiaana
Eniten on meikkiä yleensä siinä iässä kun sitä vähiten tarvii
Tässä ei ole huomioitu sitä, ettei kaikkien ikä ole suoraan muiden pääteltävissä, ja moni arvioi toisten iän väärin. Hyvä esimerkki tästä on mainokset siitä, tunnistaisitko henkilön yli 30-vuotiaaksi, jos tältä tulisi pyytää paperit.
Itse aloin näyttää hyvälle vasta 27-vuotiaana, kun lapsenpyöreys lähti kasvoista pois, mutta minua luullaan säännönmukaisesti 20-23 vuotiaaksi, mistä on usein haittaa työelämän kannalta (ei, minulla ei ole kimeä ääni enkä juurikaan laittaudu). Olen huomannut monessa ystävässäni, että kaunistuvat lähestyessään 30 ikävuotta. Jotkut alkavat oikein loistaa keski-iässä, toivottavasti itse lukeudun joskus näihin!
E sitä kuvasta tiedä, pitääkö naista kauniina vai ei tai kuinkapaljon ja mitkä asiat hänen ulkonäössään miellyttävät ja mitkät eivät. Vasta kun tietää millainen nainen on silultaan, ääneltään, käytökseltään ja monilta muilta aineettomilta ominaisuuksiltaan, selviää miltä hän näyttää ulkoisesti
Vierailija kirjoitti:
Äänestin juuri sitä ja on tainut muitakin äänestää mutta se ei näy. Oikea vaihtoehto 17 v puuttuu kokonaan.
Ongelma tässä on etten tiedä kauniiden naisten ikää joilla on jo vähän ryppyjä. Kuminaamat ei kiinnosta. Laitan 30-35v.
Riippuu tietty ihmisestä!!!!!! Esim mun äiti oli kauneimmillaan n. 35 vuotiaana kun lapsenpyöreys ym lähtenyt. Mullakin selkeesti lähtenyt ylimääränen lapsenpyöreys vasta nyt 30v.
Mutta siis 19-36v,riippuen ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin tuota vaihtoehtoa. Ääni vaan ei mennyt läpi, tuli virheilmoitus 'Valitse 1'.
Todennäköisesti rikottu tahallaan. Mikä todistaa taas sen että nainen ei kestä totuutta kun se ei vastaa hänen haavekuviaan.
Mä olin kauneimmillani noin 34-36-vuotiaana.