Minkä ikäisenä nainen on kauneimmillaan?
Minkä ikäisenä nainen yleensä on kaikkein kaunein itsensä?
Kommentit (101)
Itse koen olleeni kauneimmillani 34v kantturoissa.
N49
Vierailija kirjoitti:
17
Ainakin oma tytär 18v on nyt kauniimpi kuin viime vuonna. Lapsenpyöreys kasvoista on hieman laskenut =)
Kymmenenvuotiaana.
Terv.
Profeetta M.
Vaikka äänestin 26-29, kaunein tietämäni nainen 40 vuotias. Luonnollisesti se että olemme tekemisissä keskenämme vaikuttaa mielipiteeseeni, eli kauneus on katsojan silmässä.
Jos säilyy normaalipainoisena, on nainen mielestäni kauneimmillaan 30-35v.
T. N24
Kauneimmillaan ja pantavimmillaan ovat eri iässä.
Iästä viis mutta saunapuhtaana niin nam nam.
Anything goes.
Nimittäin nääs olen viimeisen 10 vuoden aikana ollut emätinyhdynnässä moniaitten (50-100 kpl) ihqujen naisten kanssa joiden ikähaarukka on ollut 1:llä ja 6:lla alkavien ikälukemien välissä.
Kaikki ovat halunneet lisää, jotkut ihan rasittavuuteen asti kun heidän exänsä ( homoja) eivät ole halunneet torttuun tukehtua etc.
WBW
Panomies
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu ja länsimaistenkin tiedemiesten tunnustama tosiasia on, että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana.
Eikä ollut edes äänestysvaihtoehtona. Voi näitä mammoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu ja länsimaistenkin tiedemiesten tunnustama tosiasia on, että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana.
Eikä ollut edes äänestysvaihtoehtona. Voi näitä mammoja!
Niin, se ikä kaikilta jo mennyt.
Itse olin kauneimmillani siinä 30-32-vuotiaana. Sitä ennen tiettyä lapsekkuutta kasvoissa, sen jälkeen alkaa jo hiljalleen rupsahtamaan.
50-v naiset ovat kauneimmillaan. Ovat aidosti aikuisia ja itseluottamusta löytyy. Tämä huokuu olemuksesta. <3
17