Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka isot kaijuttimet kerrostaloon voi ostaa

Vierailija
15.12.2018 |

Nykyiset 200w ei tunnu oikein riittävän kun kaljottelee:)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suuret kuin ovesta mahtuu.

Vierailija
2/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka isot tahansa. Kunhan ei hiljaisuuden aikaan häiritse niillä naapureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako hammasta lentää turvastasi kun tulen vähän ojentamaan?

Vierailija
4/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu koittamaan, pelle.

Vierailija
5/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu koittamaan, pelle.

Ilmeesi kun olen harrastanut aktiivisesti katutappelua jo 15 vuoden ajan eri puolilla suomea. Joskus tappelen humalassa ja joskus tappelen selvinpäin, mutta pääpointti tässä on se, että minua ei ole tyrmännyt tai voittanut vielä yksikään vastustajistani. Osumia on tullut, mutta kaltaistani juggernauttia ei vaan kaadeta noin vaan. On tullutr montaa eri taistelulajien ammattilaista/harrastajaa vastaan, mutta aina ovat joutuneet tajuttomuuden jälkeen keräilee leegonsa asfaltilta. Joten varo minua, voin olla jopa sinun paikkakunnallasi seuraavaksi ja saatan valita sinut vastustajakseni

Vierailija
6/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiuttimet, se on, urpå.

Vierailija
7/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu koittamaan, pelle.

Sovittu! Vain 4, säälin alkkista.

Vierailija
8/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu koittamaan, pelle.

Ilmeesi kun olen harrastanut aktiivisesti katutappelua jo 15 vuoden ajan eri puolilla suomea. Joskus tappelen humalassa ja joskus tappelen selvinpäin, mutta pääpointti tässä on se, että minua ei ole tyrmännyt tai voittanut vielä yksikään vastustajistani. Osumia on tullut, mutta kaltaistani juggernauttia ei vaan kaadeta noin vaan. On tullutr montaa eri taistelulajien ammattilaista/harrastajaa vastaan, mutta aina ovat joutuneet tajuttomuuden jälkeen keräilee leegonsa asfaltilta. Joten varo minua, voin olla jopa sinun paikkakunnallasi seuraavaksi ja saatan valita sinut vastustajakseni

Pihakoivunpotkijakin on herännyt!

Vierailija
9/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aijon ostaa tähän kerrostaloluukkuun kunnon kaijuttimet ja porata reijän tai pari seinään niin kuulee naapuritkin varmasti.

Vierailija
10/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en tiedä, mikä on kaijutin. Kaiuttimet voit ostaa ihan millaiset haluat, mutta et häiritä niillä naapureita. Isot ja tehokkaat kaiuttimetkin voi säätää hiljaiselle.

Vierailija
11/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain setämiehillä on enään stereot?

Vierailija
12/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin aijon ostaa tähän kerrostaloluukkuun kunnon kaijuttimet ja porata reijän tai pari seinään niin kuulee naapuritkin varmasti.

Aijotko kaijuttaa musiikkia reijistä myös pääsijäisenä?

Vierailija
13/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjaatteessa kyllä mutta katsotaan toi loppijainen nyt eka.

Vierailija
14/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä laskijainenkin vielä välissä.

Vierailija
15/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaijuttimissa ei ole tehoa. Ehkä sisksi 200w ei riitä mihinkään. Kokeile laittaa vahvijstin kiinni, niin alkaa ääntä kuulua.

Vierailija
16/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kattopuutarha, heitä basilikaruukut ja tillilootat alas. Se on sinun kaijuttimies paikka se kattotasanne.

Ramirentilla whatever hissaat ne kaijuttimet ylös. Sitte vaan kaliaa ja weediä, ja sonisphere koko provinssille.

Sitte vaa lissää kaikkia mitä menee päähän. Lopuksi se vitsin 'joku halpa, joka menee päähän'.

Älä putua. Kytät kantaa alemmas. Aika alas heijän omaan kellarikerrokseesa, josson lukot.

Vierailija
17/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä huiaat.

Vierailija
18/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olennaista että ovat pehmusteen päällä

Vierailija
19/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu koittamaan, pelle.

Ihan ensinnäkin 15 vuoden aktiivisella katutappelulla olisit jo linnassa lusimassa. Toisekseen kovat jätkät harvoin lesoilee. Joku Mikki Hiiri siellä piipittämässä virtuaalipippeliään kasvatellen =)

Vierailija
20/24 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat vaan tarpeeksi kuparia ja käärit sen kelalle. Kyllä elementti alkaa lattiassa lopulta toimimaan bassona. Säästät subbarin hinnan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi