Olenko outo mies? Nainen suuttui kun en suostunut hänen toiveisiinsa sängyssä
Muistui mieleeni kun viikko sitten orastava tapailusuhde päättyi naisen jyrkästä pettymyksestä. Ajatuksena oli harrastaa seksiä ensimmäistä kertaa kyseisen naisen kanssa jotenka tein selväksi mitä EN missään nimessä halua. Nainen oli todella pettynyt emmekä päässeet edes alkuun kun nainen puki nopeasti vaatteet ylleen ja sanoi että tämä oli sitten tässä. Ja ne ehdottomat asiat joita EN halunnut tehdä olivat suuseksi molemmin puolin, takaa päin, anaali ja sitominen sekä kovat tahi ronskit otteet ja tuhmien puhuminen. :( Oletan naisen käytöksestä että listaamani asiat ovat monelle must juttuja seksissä. Suru vaihtui pettymykseen kun tajusin kuinka vaikeaa on löytää tasapainoinen nainen joka haluaa edetä hitaasti ja lempiä hellästi. Epäilijöille sanon heti että en ole estoinen enkä kärsi mt-ongelmista mutta en saa enkä pysty tuottamaan toiselle nautintoa muusta kuin hellästä lempimisestä.
Kommentit (33)
Miehen näkökulma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se kovasti tunnelmaa laskee, jos riisumisen jälkeen aloit hilpeänä esileikkinä luettelemaan, mitä et sängyssä suostu tekemään. Vaikka nainen olisi muuten ok listasi kanssa, esittämishetken valinta paljasti totaalisen sosiaalisen kömpelöytesi, jonka kanssa harva nainen voi elää.
Nyt sekoitat puurot ja vellit. En minä alkanut luettelemaan vaan nainen hekumassa teki aloitteen ja sanoin haluavani edetä hellästi niin reaktio oli haukkuminen ja pettymys. Minussa on vikaa kun en ole himokas ja käy käsiksi lihaan. En pidä lainkaan ajatuksesta että kumpaakaan sukupuolta alistetaan seksissä. Nainen sanoi pitävänsä kovista otteista ja nopeasta toiminnasta mikä on minulle vierasta.
Jo alanuolista voit päätellä että pitää eläimen raivolla nussia takaapäin ja ovelta ottaa vauhtia ja hiessä rynkyttää! Ei mitään pusuja, vaan fistiä molempiin luukkuihin.
Kyllähän suuseksistä kieltäytyminen on jo aika monelle naiselle, joka tietää mitä haluaa, punainen vaate. Miksi ryhtyä suhteeseen jos heti alkuun annetaan ymmärtää, että suuseksiorgasmit ovat nou nou?
Ja jos yhtään kovemmasta panemisesta ja alistumisesta tykkää niin doggy:sta kieltäytyminen on toinen nou nou.
Oman suppean otannan perusteella väitän että valtaosa naisista haluaa olla miehen vietävänä ja intohimon kohteena, hellästä hipsuttelusta ei (kirjaimellisesti) kostu kuin harva. Enkä nyt tarkoita mitään kivun tuottamista tai kinkyilyä, vaan sellaista määrätietoista ja voimakasta mutta samalla semihellää ottamista.
Ap vaikuttaa provolta, mutta sattumoisin mulla oli työkaveri jolla vähän samanlaisia ajatuksia. Ihmettelin kun vaimoa ei kiinnosta seksi, eikä syty. Kysyin, etteikö edes nuolemisesta innostu. Siihen kaveri tokaisi, ettei hän pidä nuolemista ei nuole. Mitä siihen muuta voi todeta kuin onnea vaan. Jos on niin tyhmä, ettei mitään tee naisen puolesta niin kelpaa olla ilman. Muista "rajoitteista" en viistinyt enää edes kysyä.
Jos halusit hellää lempimistä, olisit sanonut haluavasi hellää lempimistä. Mitä järkeä on tuollaisessa luettelossa, varsinkin kun naiset harvemmin haluavat mitään sitomista yms. muutenkaan, varsinkaan ensimmäisellä kerralla?
Viitsitkö kertoa näkemyksesi hellästä lempimisestä?
Minusta nuoleminen on hellintä, kauneinta ja intiimeintä, mitä rakkaani voi tehdä. Takaa päinkin voi rakastella (vaikka itse tykkäänkin, että mitä kovempaa takaa nussitaan, sen parempi).
En kieltäisi rakastajaltani mitään, mitä hän haluaa. Osa kokeiluista jää sitten repertuaariimme, osa ehkä ei. Ja jos vaikka vain toinen nauttii tietystä jutusta, miksi hän ei sitä saisi? Itsekin voi yllättyä, esim. minulle oli uutta, miten kiihottavaa p***epano hänen kanssaan onkaan. Etenkään en koskaan sanoisi kategorisesti, ettei sitten tätä, tätä eikä tuota. No, minä olenkin estoton ja kokeilunhaluinen ja kiimainen.
Eipä silti, provohan tuo oli.
En voisi minäkään olla sellaisen miehen kanssa joka ei tekisi minulle suuseksiä. Ja jos ei mies haluaisi, että imisin hänen ihanaa munaansa. Kiihotun molemmista youhuista todella paljon.
Seksi on huonoa jos noita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihminen, joka puhuu tuollaisia herkässä hetkessä on kaikkea muuta kuin herkkä ja romanttinen. Itseltäni ainakin menisi tunnelma täysin noin rumasti puhuvan miehen kanssa.
Olimme seurustelleet pari kuukautta nykyisen vaimoni kanssa kun sanoin hänelle että minun tekee mieli kimpassa panna häntä. Siitä on nyt 16 vuotta ja panemme kimpassa säännöllisesti yhden kaverini kanssa. Muutama lisä mies ja taitaa olla 4 miestä kerralla kun on ollut panemassa vaimoani yhtäaikaa yksi panee ja toiset hieroo ja nuolee vaimoa.
Kannattaaa puhua mieltymyksistä jo tavatessa heti alussa, jos on ihan ehdottomia kriteerejä kuten ap:lla. Ei tule pettymyksiä ja yllätyksiä. Juttu ei voisi kuitenkaan onnistua, jos naiselle on ehdoton edellytys suuseksi ja takaapäin ja kovat otteet ja ap haluaa vain hellästi lähetyssaarnaajassa. Ajanhukkaa edes tapailla pidempään siilloin.
Ainoa turn off tuossa listassasi oli mulle ettet halua antaa suuseksiä. Mulla se kuuluu kyllä hitaaseen, hellään ja nautinnolliseen lempimiseen.
Selkeästi naisen provohko aloitus kun on kohdattu pettymyksiä.
Mutta kun nainen ei vaatinut jalkapuita tai roolileikkejä, vaan ap ilmoitti ettei suostu edes ihan normaaleihin asioihin kuten oraaliseksi tai takaapäin naiminen. Kyllä minäkin pidän moista outona. Väkisinkin tulee mieleen tylsä ja estoinen lähetyssaarnaaja-tyyppi, sori vaan.
N37