Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidit, minkälaista on seksielämännne?

Epätietoinen
15.12.2018 |

Eilen oli työporukan pikkujoulut ja jäin miettimään yhtä yh:ta, joka on ollut pari- kolme vuotta ilman miesystävää. Kun hän oli raskaana niin mies lähti. Ei kai ollut vielä valmis perheenisäksi.

Illan aikana vitsailtiin Tinder-matcheista ja katseet kohtasivat usein. Paikassa, jossa olimme oli kaksi pientä vessakoppia vierekkäin ja yhdessä vaiheessa kun kävin WC:ssä, avasin toisen vessan oven ja siellä tämä nainen istui pöntöllä punainen mekko ylös nostettuna ja mustat sukkikset ja pikkarit reisiin laskettuna. Oli jäänyt vessan ovi lukitematta. Katseet kohtasivat ja sanoin jotain spontaania kuten hups, tai jotain vastaavaa. Tapauksen jälkeen häntä selvästi nolotti. Lähdimme kotiin samalla metrolla ja mielessä kävi että olisikohan hän kaivannut yöseuraa. Siinä oli kuitenkin muitakin työporukan tyyppejä joten en viitsinyt herrasmiehenä alkaa mitään säätämään vaan jäin pois kyydistä pari asemaa ennen kuin tämä nainen.

Nyt pienessä krapulassa panettaisi kovasti ja harmittaa etten tehnyt aloitetta ja tarjoutunut saattamaan häntä turvallisesti kotiin. Miten yh:t olisitte toimineet tuossa tapauksessa jos mies olisi saattanut teidät kotiin? Ja miten yleisestikin olette seksielämänne järjestäneet? Moni tuntemani nainen on ollut vuosia yksin eron jälkeen. Kai sitä kovaa kalua silti pitää välillä saada?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmella dildolla mennään kaikessa rauhassa noin kerran kuukaudessa nautin niistä sen jälkeen kun lapset nukkuvat ja itsellä vielä energiaa alottaa

täällä vähän sama. En tosin omista kolmea dildoa, mutta kyllä omin voimin pärjään.

Dildo, omat sormet ja satunnaisesti kurkku päästää mut "paineista"  =)

Vierailija
42/54 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätietoinen kirjoitti:

Eilen oli työporukan pikkujoulut ja jäin miettimään yhtä yh:ta, joka on ollut pari- kolme vuotta ilman miesystävää. Kun hän oli raskaana niin mies lähti. Ei kai ollut vielä valmis perheenisäksi.

Illan aikana vitsailtiin Tinder-matcheista ja katseet kohtasivat usein. Paikassa, jossa olimme oli kaksi pientä vessakoppia vierekkäin ja yhdessä vaiheessa kun kävin WC:ssä, avasin toisen vessan oven ja siellä tämä nainen istui pöntöllä punainen mekko ylös nostettuna ja mustat sukkikset ja pikkarit reisiin laskettuna. Oli jäänyt vessan ovi lukitematta. Katseet kohtasivat ja sanoin jotain spontaania kuten hups, tai jotain vastaavaa. Tapauksen jälkeen häntä selvästi nolotti. Lähdimme kotiin samalla metrolla ja mielessä kävi että olisikohan hän kaivannut yöseuraa. Siinä oli kuitenkin muitakin työporukan tyyppejä joten en viitsinyt herrasmiehenä alkaa mitään säätämään vaan jäin pois kyydistä pari asemaa ennen kuin tämä nainen.

Nyt pienessä krapulassa panettaisi kovasti ja harmittaa etten tehnyt aloitetta ja tarjoutunut saattamaan häntä turvallisesti kotiin. Miten yh:t olisitte toimineet tuossa tapauksessa jos mies olisi saattanut teidät kotiin? Ja miten yleisestikin olette seksielämänne järjestäneet? Moni tuntemani nainen on ollut vuosia yksin eron jälkeen. Kai sitä kovaa kalua silti pitää välillä saada?

Avasit oven ja näit miehenkipeän naisen pikkarit nilkoissa pillu vilkkuen etkä tehnyt mitään... Great work ?? Itse olisin pujahtanut sinne vessakoppiin ja suudellut sitä intohimoisesti ja antanut pari orgasmia ja muutakin mikäli haluaa :))

Niin. Paitsi jos oli paskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksielämää.

Kymmeneltä nukkumaan, kuudelta ylös. Töiden jälkeen lasten kanssa ja viikonloput myös.

Olen leski.

Olen saanut ennen niin hyvää seksiä parisuhteessani, että ei kiinnosta dildot tai satunnaiset panot. Olen vahvasti parisuhdeihminen ja tunneside on seksissäkin minulle todella tärkeää.

Tämä nyt on tällainen elämänvaihe. Olen onnellinen kuitenkin, että olen saanut kaksi lasta.

Olen tavannut samanlaisen leskinaisen, jota tapailin pari kertaa kuukauden aikana. Ihana nainen oli, siitä on kolme vuotta ja vielä käy mielessä mahdollinen tapaaminen.

Vierailija
44/54 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmella dildolla mennään kaikessa rauhassa noin kerran kuukaudessa nautin niistä sen jälkeen kun lapset nukkuvat ja itsellä vielä energiaa alottaa

täällä vähän sama. En tosin omista kolmea dildoa, mutta kyllä omin voimin pärjään.

Hirvittävältä tuntuu tämä jatkuvassa puuteesa eläminen.  Itsetyydytyskään ei tuo minulle helpotusta tähän miehen puutteeseen,  koska olen niin yhdyntäkeskeinen.

Vierailija
45/54 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksielämää.

Kymmeneltä nukkumaan, kuudelta ylös. Töiden jälkeen lasten kanssa ja viikonloput myös.

Olen leski.

Olen saanut ennen niin hyvää seksiä parisuhteessani, että ei kiinnosta dildot tai satunnaiset panot. Olen vahvasti parisuhdeihminen ja tunneside on seksissäkin minulle todella tärkeää.

Tämä nyt on tällainen elämänvaihe. Olen onnellinen kuitenkin, että olen saanut kaksi lasta.

Olen tavannut samanlaisen leskinaisen, jota tapailin pari kertaa kuukauden aikana. Ihana nainen oli, siitä on kolme vuotta ja vielä käy mielessä mahdollinen tapaaminen.

Niin, olisihan siinäkin puolensa jos joskus vielä tapaisi jonkun.

Toisaalta, nyt kun olen saanut arjen pyörimään hyvin ja surukin on löysentänyt otettaan niin pidän elämääni varsin onnellisena. Viihdyn työssäni, rakastan lapsiani ja vaikka elämässä on nyt paljon rutiineja niin juuri nyt tämä rauhallisuus tuntuu oikein sopivalta. Toki kaipaan läheisyyttä ja seksiä mutta elämäni ei pyöri niiden ajatusten ympärillä.

No, tämä ei nyt enää kuulu niin seksipalstalle. Koska minua ei kiinnosta pelkkä seksi niin tässä ollaan.

Lapseni ovat tyttöjä, niin kyllä mietityttää sekin kun sanotaan että todennäköisin hyväksikäyttäjä on isäpuoli.

Todella korkea kynnys on edes teorian tasolla kuvitella uutta miestä tästäkin syystä. Paljon saa lukea karmeita uutisia.

Vierailija
46/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävältä tuntuu tämä jatkuvassa puuteesa eläminen.  Itsetyydytyskään ei tuo minulle helpotusta tähän miehen puutteeseen,  koska olen niin yhdyntäkeskeinen.

Siinäs nyt näet milaista se miehen elämä on

47/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikun vaan etsimään, on meitä miehiä ketkä myös yllättävänkin helposti muuntautuu myös siihen normaali perhe arkeenkin.

Vierailija
48/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäs nyt näet milaista se miehen elämä on

Kommentti voidaan lukea tietenkin myös tuolla tavalla.  Tämä tulkinta on kuitenkin mitä ilmeisemmin virheellinen, koska siinä otettiin kantaa/vastattiin aloittajan esittämään kysymykseen.

Vierailija
49/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummoista,silloin saa naapurin mieheltä  kun naapurin emäntä on iltavuorossa ja mies humalassa aina ei meinaa seisoa ja jos seisoo hommat on minuutissa hoideltu ja kova kiire kotin heti.

Vierailija
50/54 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaipaan läheisyyttä ja seksiä mutta elämäni ei pyöri niiden ajatusten ympärillä.

No, tämä ei nyt enää kuulu niin seksipalstalle. Koska minua ei kiinnosta pelkkä seksi niin tässä ollaan.

Lapseni ovat tyttöjä, niin kyllä mietityttää sekin kun sanotaan että todennäköisin hyväksikäyttäjä on isäpuoli.

Todella korkea kynnys on edes teorian tasolla kuvitella uutta miestä tästäkin syystä. Paljon saa lukea karmeita uutisia.[/quote]

Sinun täytyy oppia luottamaan miehiin ja se tulee vain tutustumalla "yhteen kerrallaan". Ei kaikki miehet ole hyväksi käyttäjiä. / Vili

Vierailija
51/54 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksielämää.

Olen leski.

Niin, olisihan siinäkin puolensa jos joskus vielä tapaisi jonkun.

Toisaalta, nyt kun olen saanut arjen pyörimään hyvin ja surukin on löysentänyt otettaan niin pidän elämääni varsin onnellisena. Viihdyn työssäni, rakastan lapsiani ja vaikka elämässä on nyt paljon rutiineja niin juuri nyt tämä rauhallisuus tuntuu oikein sopivalta. Toki kaipaan läheisyyttä ja seksiä mutta elämäni ei pyöri niiden ajatusten ympärillä.

Todella korkea kynnys on edes teorian tasolla kuvitella uutta miestä tästäkin syystä. Paljon saa lukea karmeita uutisia.

Voih, eihän siihen kuulukaan pelkkä seksi, sillä eihän nautintoa tulisi, jos ei olisi sitä kemiaakin.

Vierailija
52/54 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Minä käytän vanhempia miehiä hyväkseni, eli yli 50v jotka ei enään siitä, mutta pystyy panemaan. Silloin voin antaa panna paljaalla ja raskaaksi tuleminen ei enään onnistu.

Ai niinkö, ettei olisi menneet miehet ja naiset sekaisin tässä sun hienossa suunnitelmassa? No, sittenhän voit neuvolan odotushuoneessa aikasi kuluksi googlata että minkäs ikäisenä mieheltä loppuukaan siittiöt... :)

Vierailija
53/54 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules sulla on erittäin hyvä lohduttautua sillä että miehenä seksin saanti olis sulle vielä 10 kertaa vaikeampaa ja vaatisi töitä muutenkin enemmän kuten illallisen tarjoamista jne eli silloin ei tarvis seksistä haaveilla

Puutteessa elävä mies

Vierailija
54/54 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä löytyy 900km päästä, ensi vuonna muutto lähemmäs. Nähdään kerran kuussa, seksi on ihan huikeaa ja kyllä viesteilläkin saadaan näiden välillä toisemme ihan hulluiksi. Yhteen emme ole kuitenkaan muuttoa suunnittelemassa, kumpikin haluaa säilyttää oman rauhan. Parasta seksiä ikinä näin 45-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme