Yh-äidit, minkälaista on seksielämännne?
Eilen oli työporukan pikkujoulut ja jäin miettimään yhtä yh:ta, joka on ollut pari- kolme vuotta ilman miesystävää. Kun hän oli raskaana niin mies lähti. Ei kai ollut vielä valmis perheenisäksi.
Illan aikana vitsailtiin Tinder-matcheista ja katseet kohtasivat usein. Paikassa, jossa olimme oli kaksi pientä vessakoppia vierekkäin ja yhdessä vaiheessa kun kävin WC:ssä, avasin toisen vessan oven ja siellä tämä nainen istui pöntöllä punainen mekko ylös nostettuna ja mustat sukkikset ja pikkarit reisiin laskettuna. Oli jäänyt vessan ovi lukitematta. Katseet kohtasivat ja sanoin jotain spontaania kuten hups, tai jotain vastaavaa. Tapauksen jälkeen häntä selvästi nolotti. Lähdimme kotiin samalla metrolla ja mielessä kävi että olisikohan hän kaivannut yöseuraa. Siinä oli kuitenkin muitakin työporukan tyyppejä joten en viitsinyt herrasmiehenä alkaa mitään säätämään vaan jäin pois kyydistä pari asemaa ennen kuin tämä nainen.
Nyt pienessä krapulassa panettaisi kovasti ja harmittaa etten tehnyt aloitetta ja tarjoutunut saattamaan häntä turvallisesti kotiin. Miten yh:t olisitte toimineet tuossa tapauksessa jos mies olisi saattanut teidät kotiin? Ja miten yleisestikin olette seksielämänne järjestäneet? Moni tuntemani nainen on ollut vuosia yksin eron jälkeen. Kai sitä kovaa kalua silti pitää välillä saada?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Seksin puutteessa olevat yh:t! Nyt vaan leuka pystyyn, ja avoimin mielin tutkimaan tarjontaa.
Maailma on, jos nyt ei pullollaan, niin ainakin puolillaan ihan ok miehiä, ketkä teidän kanssa seksiä haluais harrastaa, ja vielä just niillä ehdoilla mitä te sanelette!!
Voi miten kujalla oletkaan!
Nainen, biologisesti, on päänsä sisältä piuhoitettu parittelemaan "vahvimman" mahdollisen miehen kanssa. Tämä vahvuus on tietenkin monisyinen asia - se voi olla älyllistä, sosiaalista, fyysistä ja/tai henkistä laatua, mutta seksi "ihan ok-miehen" kanssa ei vain tule useimmilla kysymykseen. Siinä ei vain olisi mitään mieltä! Kyllä miehessä täytyy sentään jotain olla että hänet haluaa laskea sisäänsä.
Kaikki naiset eivät luonnollisesti koskaan saa niitä parhaimpia miehiä, joten ok-miehillä (jos omaavat edes hieman itsevarmuutta) voi jossain kohtaa käydä flaksi.
Mutta ymmärtänet kuinka väärässä olet?
No älkäähän nyt äidit :/ minä olen vain nuorimies mutta tiedän äityydestä oikeastaan kaiken ja tiedän myös mistä ne äidit tykkää :) m29v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin puutteessa olevat yh:t! Nyt vaan leuka pystyyn, ja avoimin mielin tutkimaan tarjontaa.
Maailma on, jos nyt ei pullollaan, niin ainakin puolillaan ihan ok miehiä, ketkä teidän kanssa seksiä haluais harrastaa, ja vielä just niillä ehdoilla mitä te sanelette!!
Nainen, biologisesti, on päänsä sisältä piuhoitettu parittelemaan "vahvimman" mahdollisen miehen kanssa. Tämä vahvuus on tietenkin monisyinen asia - se voi olla älyllistä, sosiaalista, fyysistä ja/tai henkistä laatua, mutta seksi "ihan ok-miehen" kanssa ei vain tule useimmilla kysymykseen. Siinä ei vain olisi mitään mieltä! Kyllä miehessä täytyy sentään jotain olla että hänet haluaa laskea sisäänsä.
Kaikki naiset eivät luonnollisesti koskaan saa niitä parhaimpia miehiä, joten ok-miehillä (jos omaavat edes hieman itsevarmuutta) voi jossain kohtaa käydä flaksi.
Tämä on periaatteessa biologiaa joo, mutta käytännössä hyvin harva nainen toimii oikeasti noin.
Ainakin omassa kaveripiirissä (noin 40kpl 18-37v naisia) melkein kaikki panee sinkkuna ollessaan tosi monia, eli eivät ole erityisen valikoivia - ts. kohtaavat helposti heitä miellyttäviä miehiä.
Itse olen tuo tähän ketjuun kirjoittanut seksittä elävä ja paljon omaa aikaa omaava yh, ja saan irl osakseni saman tyyppistä hämmästelyä kuin täälläkin tuo yksi viesti (”oletko masentunut tai aseksuaali”).
Teinistä saakka on muut naiset ihmetelleet miten kestän, olenko lesbo, tyrkyttäneet ties ketä ja kelle, sanoneet oudoksi ym. eli tällä kokemuksella väittäisin, vettei valtaosa naisista toimi esittämäsi teorian mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on periaatteessa biologiaa joo, mutta käytännössä hyvin harva nainen toimii oikeasti noin.
Ainakin omassa kaveripiirissä (noin 40kpl 18-37v naisia) melkein kaikki panee sinkkuna ollessaan tosi monia, eli eivät ole erityisen valikoivia - ts. kohtaavat helposti heitä miellyttäviä miehiä.
Itse olen tuo tähän ketjuun kirjoittanut seksittä elävä ja paljon omaa aikaa omaava yh, ja saan irl osakseni saman tyyppistä hämmästelyä kuin täälläkin tuo yksi viesti (”oletko masentunut tai aseksuaali”).
Teinistä saakka on muut naiset ihmetelleet miten kestän, olenko lesbo, tyrkyttäneet ties ketä ja kelle, sanoneet oudoksi ym. eli tällä kokemuksella väittäisin, vettei valtaosa naisista toimi esittämäsi teorian mukaan.
Riittää että on miellyttävin mies juuri sillä hetkellä, eikä heikompi kuin nainen itse.
Minä käytän vanhempia miehiä hyväkseni, eli yli 50v jotka ei enään siitä, mutta pystyy panemaan. Silloin voin antaa panna paljaalla ja raskaaksi tuleminen ei enään onnistu.
N32 kirjoitti:
Minä käytän vanhempia miehiä hyväkseni, eli yli 50v jotka ei enään siitä, mutta pystyy panemaan. Silloin voin antaa panna paljaalla ja raskaaksi tuleminen ei enään onnistu.
Kummasti tuo Niinistökin tuli isäksi vielä melkein 7-kymppisenä. Eli ei kannata nuolaista liian aikaisin ;)
Kolmella dildolla mennään kaikessa rauhassa noin kerran kuukaudessa nautin niistä sen jälkeen kun lapset nukkuvat ja itsellä vielä energiaa alottaa
Vierailija kirjoitti:
Lapsen isä käy epäsäännöllisen säännöllisesti polkemassa. Ei kummosta, mutta ainakin tietää mitä saa.
Oletko ajatellut, että lapsen isä tulee vain panemaan sinua, vaikka hänellä on jo toinen nainen pantavana? Ei hän sinusta välitä, ainoastaan pillustasi.
Tottakai hän saa käydä katsomassa lastaan, mutta ei se tarkoita sitä, että saisi panna sinua aina kun haluaa. Hän käyttää sinua hyväkseen ja samalla sitoo sinut itseensä, herää ja hae uusi rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Kolmella dildolla mennään kaikessa rauhassa noin kerran kuukaudessa nautin niistä sen jälkeen kun lapset nukkuvat ja itsellä vielä energiaa alottaa
Etkö välillä kaipaa ihan aitoa kovaa? / t. N37
Mies on koko ikänsä hedelmällinen kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Kummasti tuo Niinistökin tuli isäksi vielä melkein 7-kymppisenä. Eli ei kannata nuolaista liian aikaisin ;)
Pidän siitä kokemuksesta, joita vanhemmalla miehellä on. Olen ollut viime aikoina kahden ihanan miehen kanssa kaverina, toinen yli 60v ja toinen täytti just 74v, molemmilla halut tallella ja muutenkin kaikki toimii.
Millainen tarve nyt olisi 50+ miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Millainen tarve nyt olisi 50+ miehelle?
Poskeen haluttais antaa.
Itsekin M50+
Epätietoinen kirjoitti:
Eilen oli työporukan pikkujoulut ja jäin miettimään yhtä yh:ta, joka on ollut pari- kolme vuotta ilman miesystävää. Kun hän oli raskaana niin mies lähti. Ei kai ollut vielä valmis perheenisäksi.
Illan aikana vitsailtiin Tinder-matcheista ja katseet kohtasivat usein. Paikassa, jossa olimme oli kaksi pientä vessakoppia vierekkäin ja yhdessä vaiheessa kun kävin WC:ssä, avasin toisen vessan oven ja siellä tämä nainen istui pöntöllä punainen mekko ylös nostettuna ja mustat sukkikset ja pikkarit reisiin laskettuna. Oli jäänyt vessan ovi lukitematta. Katseet kohtasivat ja sanoin jotain spontaania kuten hups, tai jotain vastaavaa. Tapauksen jälkeen häntä selvästi nolotti. Lähdimme kotiin samalla metrolla ja mielessä kävi että olisikohan hän kaivannut yöseuraa. Siinä oli kuitenkin muitakin työporukan tyyppejä joten en viitsinyt herrasmiehenä alkaa mitään säätämään vaan jäin pois kyydistä pari asemaa ennen kuin tämä nainen.
Nyt pienessä krapulassa panettaisi kovasti ja harmittaa etten tehnyt aloitetta ja tarjoutunut saattamaan häntä turvallisesti kotiin. Miten yh:t olisitte toimineet tuossa tapauksessa jos mies olisi saattanut teidät kotiin? Ja miten yleisestikin olette seksielämänne järjestäneet? Moni tuntemani nainen on ollut vuosia yksin eron jälkeen. Kai sitä kovaa kalua silti pitää välillä saada?
Avasit oven ja näit miehenkipeän naisen pikkarit nilkoissa pillu vilkkuen etkä tehnyt mitään... Great work ?? Itse olisin pujahtanut sinne vessakoppiin ja suudellut sitä intohimoisesti ja antanut pari orgasmia ja muutakin mikäli haluaa :))
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei ole. Jatkuva kiire töistä ruoanlaiitoon ja sitten leikitään ja ollaan hyvää isää. Illalla yritän ottaa kalian ja kattelen telkasta hyvän leffan, lapset keskeyttää ja kun ne vaikenee niin herään kuola poskella teksti-tv:n ääreen ja kaljapullo täynnä.
En ole vuosiin saanut seksiä. Päiväkotitäti antoi kerran intohimoisen pusun päiväkodin eteisessä ja kertoi että antaa minulle koska tahansa. En ole jaksanut hakea.
Mikset ole hakenut? Minä olisin vienyt kotiin heti. Se joka täällä sanoi että "win win nainen saa komeakroppaista isoa" niin tiesikkö että naiskavereilta kuultujen kertomusten mukaan ne jotka sanoo noin on just päinvastoin on minimuna kaljamahoja. Ison omaavat miehet ei leuhki muille eikä tarvitse pönkittämistä :)). Itsellekkin tulee mieleen että lesot äijät puhuu paskaa asiasta kun asiasta
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hohhoijaa sun "analyysien " kanssa... Musta huvittavinta on se ja ne naiset jotka vaatii mieheltä kaikkea pitkän listan tai vielä parempi että vaatii miehen olevan kusipää ja tyly. Sitten kun mies on niin itketään että miksi se on kusipää.
Helll Yeeaah äly hoi !!
Jos itse ei tunnu löytävän sopivaa on aina peiliin kattomisen paikka ja muutenkin nää jotka pitää jotain pitkiä omia " listoja " millainen ihmisen pitäs olla saiski olla aina yksin
Tottakai naisen va miehen välillä on oltava jotain kipinää, muuten on turha odottaa nautintoa. En anna miehelle, joka näyttelee trumppia.
Ei ole seksielämää.
Kymmeneltä nukkumaan, kuudelta ylös. Töiden jälkeen lasten kanssa ja viikonloput myös.
Olen leski.
Olen saanut ennen niin hyvää seksiä parisuhteessani, että ei kiinnosta dildot tai satunnaiset panot. Olen vahvasti parisuhdeihminen ja tunneside on seksissäkin minulle todella tärkeää.
Tämä nyt on tällainen elämänvaihe. Olen onnellinen kuitenkin, että olen saanut kaksi lasta.
Mun seksielämä on ollut aktiivista koko yksinhuoltajuuden ajan. Olen käynyt paljon treffeillä, miehiä on riittänyt jonoksi asti viemään ravintoloihin jne. Seksiä olen pääsääntöisesti harrastanut vain suhteissa. Sitten se seksi onkin villiä ja sitä on paljon; sukkanauhat, sidonnat, piiskaukset kuuluu kuvioon. Miesystävä onneksi jaksaa paukuttaa tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Mun seksielämä on ollut aktiivista koko yksinhuoltajuuden ajan. Olen käynyt paljon treffeillä, miehiä on riittänyt jonoksi asti viemään ravintoloihin jne. Seksiä olen pääsääntöisesti harrastanut vain suhteissa. Sitten se seksi onkin villiä ja sitä on paljon; sukkanauhat, sidonnat, piiskaukset kuuluu kuvioon. Miesystävä onneksi jaksaa paukuttaa tuntikausia.
Good for you, joko sinulla on innokkaita lapsenvahteja, tai sinulla on lastesi yhteis- eikä yksinhuoltajuus.
Ei ole kyse siitä ettei jaksaisi eikä haluja olisi, päinvastoin.
Mutta kuten siellä luki; mieluummin masturboin kuin harrastan seksiä jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole kunnolla kemiaa.
Ja kun ei ole ketään kenen kanssa seksiä harrastaisi, niin sitten sitä harrastaa vain soolona.
Vai sekö vain on normaalia, että metsästää seksiä ja harrastaa sitä helposti eri ihmisten kanssa?