Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä olette ostaneet lahjaksi 12-vuotiaalle tytölle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
11,5-vuotiaalle: ekat meikit, top model vihkoja, seinäkalenteri, kylpytakki ja pörrösukat, kirja (sukulaiselta), karkkia, 2m usb-johto lempiväriä, vesiliukoiset puuvärit... Lisäksi laitan rahaa, jotta voi ostaa mm. ripsivärin, kulmakynän, puuterin yms ihon värin perusteella valittavan.
Myöhäisenä toiveena tuli uusi seinäkello disney-prinsessojen tilalle 😁, ei nyt tähän hätään ehdi, mutta tilasin valmiiksi syntymäpäivää varten.