Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko te muut kaveripyyntöjä facessa

Vierailija
15.12.2018 |

Tuntemattomilta muhammadeilta? Minulle tulee n 3 viikossa. Onko tämä normaalia? Mites muut? Ja olen nainen 40v

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Toisaalta olen laittanut asetukset niin että kaverien kaverit voi laittaa facebookissa kaveripyyntöjä, eli jos ei ole kaverilistalla yhteisiä kavereita, niin ei voi myöskään laittaa mulle kaveripyyntöä.

Vierailija
2/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa

Jaska 44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi

Vierailija
4/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa. Toisaalta olen laittanut asetukset niin että kaverien kaverit voi laittaa facebookissa kaveripyyntöjä, eli jos ei ole kaverilistalla yhteisiä kavereita, niin ei voi myöskään laittaa mulle kaveripyyntöä.

Minulla sama, asetusten suhteen.. kuka näitä siis hyväksyy kavereiksi?! Kavereita on monta sataa että en ala ratsaamaan. Ärsyttävää.

Ap

Vierailija
5/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, asetusten suhteen.. kuka näitä siis hyväksyy kavereiksi?! Kavereita on monta sataa että en ala ratsaamaan. Ärsyttävää.

Ap

Ööh miksi?

Jos olet viikottain tekemisissä tyyliin viiden ihmisen kanssa, niin miksi sulla on monta sataa kaveria?

Vierailija
6/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just yhdeltä etelä-afrikkalaiselta ja hyväksyin sen. Tosin ollaan tutustuttu onlinepelissä ja ollaan samassa whatsappryhmässä.

Vierailija
7/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä viikolla tuli kaveripyyntö Damaskoksessa työskentelevältä komealta kirurgilta. Kyllä kävi tuuri!

Vierailija
8/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ööh miksi?

Jos olet viikottain tekemisissä tyyliin viiden ihmisen kanssa, niin miksi sulla on monta sataa kaveria?

Onko sulla siis 5 fb kaveria?

Okei.

Vierailija
9/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja engl. kielisten miesten feikkiprofiileista.

Jotain urkintaahan se on.

Laitan eston heti.

Vierailija
10/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko laittaa tuo sama, kun alkoi viikoittain tulemaan kaveripyyntöjä huijariprofiileilta. Siinämissä naisilla on ne muhamedit niin miehillä taas mukamas jotain mallinaisia samalta paikkakunnalta ja jotkut tampioäijöt niitäkin kaveriksi ottaa mitä profiilin kaverilistaa vilkaisin. Olisi mielenkiintoista tietää, millaisella aivomekanismilla mies saa itsensä kuvittelemaan, että joku mallikaunotar oikeasti yks päivä vaan laittaisi kaveripyyntöä kun kokee miehen niin mahdottoman kiinnostavaksi.

Vierailija
11/11 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee enkä ole niitä kavereikseni ottanut. T:52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän