Urheilullisen ja varakkaan 45+ eronneen miehen elämä: kiinnostuneita naisia riittää ja outoa kuinka nuoria myös
Tätä palstaa olin lukenut ennen eroa ja sain käsityksen että 5v enintään nuorempia ja jos enemmän nainen pitää isänä. LOL vähän väärin meni.
Kommentit (26)
Riittää jos saa yhden ja kohtelee häntä niin ettei lähde. Useilla naisilla saa yleensä aikaan vain ongelmia elämässään, etenkin kun iässäsi fyysinen suorituskyky harvemmin riittää tekemään useamman samaan aikaan tyytyväiseksi
Niin niin. Vauva-palsta on täynnä komeita 45-v sijoittajia, jotka panee 25 eiku 22 eiku 19-vuotiaita tylleröitä ja tylleröt vaan huutaa että lisäää-ääh!
No mitä sä teet niillä nuorilla naisilla, keskustelet ydinfysiikasta niiden kanssa vai Cheekistä? Kertoo aika paljon aloitttajasta jos ei arvosta oman ikäistään kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjäexä katselee viereästä katkerana. AP
Tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin reilu parikymppisenä voinut olla kiinnostunut tuon ikäisestä miehestä, jos mukava ja yhteisiä asioita. Rahoistaan en kuitenkaan olisi kiinnostunut hiukkaakaan. Olen aina uskonut, että jokaisen on pärjättävä omillaan. Enkä kokisi että miehen rahat ovat minun rahojani.
Rahat tuovat miehelle statusta
Usein näin on, mutta onko se oikeastaan väärin? Kyllä naisellakin on oikeus toivoa "helppoa" ja turvallisempaa elämää.
mies50v
Omaperäinen kommentti.