Onko muita jotka syö koko suklaalevyn alle 10 minuutin
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, eihän siinä edes maista mitään saati nauttimaan??
Mulla menee 2-3 palaa 10 minuutissa, levy 5-7 päivässä!
No, luultavasti nämä hotkijat ovat harvoin hoikkia ja urheilullisia
Niin... painan 64.5 ja pituutta 172. Harrastan myös liikuntaa joka päivä ja olen hoikka. Silti voin syödä kokonaisen suklaalevyn päivässä. En välttämättä 10 minuutin sisään (en ole ottanut aikaa) mutta kuitenkin. Rasvaprosentti on siinä 25-27 paikkeilla.
Minä taas olen epäurheilullinen, lihava köntys. Hehtaariahteri ja hyllyvät reidet löytyy. Maha niinkuin raskaana olisin. Silti suklaalevyn syömiseen menee pari-kolme päivää.
Väittäisin siis, ettei suklaalevyn syömisnopeus ole suoraan verrannollinen ihmisen painoon.
Vierailija kirjoitti:
En enää, kun kaikki suklaat on pilattu palmuöljyllä. Ennen en niin isoa suklaalevyä löytänyt, että en olisi syönyt sitä kerralla. Puolen kilon "laivasuklaa" vei vähän enemmän aikaa, mutta sekin meni.
Suosikkini oli Pandan ohut valkoinen suklaalevy, mutta se on nykyisin niin ällöttävää mähjöä, että säästyy hyvin leipomiseen.
Minä en oikein ymmärrä teitä palmuöljystä vauhkoojia. Minun mielestäni esimerkiksi Fazerin suklaat ovat aina maistuneet samalta.
Kaikki tekee niin. Miksi ostaa suklaata kaappiin? Syötäväksihän se ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Yök, eihän siinä edes maista mitään saati nauttimaan??
Mulla menee 2-3 palaa 10 minuutissa, levy 5-7 päivässä!
No, luultavasti nämä hotkijat ovat harvoin hoikkia ja urheilullisia
Minun normaalipainoinen mieheni vetää kevyesti 300g Milka-suklaalevyn alle puolessa tunnissa. Itse en ikinä pystyisi, vaikka olen ylipainoinen, koska Milkat ovat niin makeita, mutta pointtina nyt olikin että ei syömisnopeus korreloi painon kanssa.
Minä. Minulle tulee pari kertaa vuodessa olo, että haluan suklaata. Ja se menee sitten kaksin käsin.
Tätä edeltää suklaan kieltäminen. Vähän tekisi mieli, mutta en osta. Ylitän itseni. Haluaisin, mutta hillitsen haluni. Lopulta halu kasvaa liian suureksi.
Eli, jotta näin ei tapahdu, niin ostan aina kun haluttaa fazerinan tai dacapon. Jotain pientä..
Olis kyllä kiva kun sellaisia 100g levyjä myytäisiin vielä meille ahmateille . Patukka on liian pieni. Siitä tulee vain paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kestää suklaalevy monta viikkoa kun otan vain palan sillon tällöin.
ei kuulosta normaalilta
En erityisemmin välitä makeasta eli ihan normaalia mulle. Rasvainen ja suolainen on sitten toinen juttu!
Todellakin! Eikä joulusuklaarasiakaan kauaa kiukuttele. Kyllä ihmettelin kun joku sanoi ostaneensa 4 rasiaa suklaata jouluksi, että siitä riittää vielä joulun jälkeenkin. No, kyllä meillä voi mennä päivässä 4 rasiaa joulun aikaan. Ja mitään hehtaariperseitä tässä ei silti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäinen tyttäreni...
Toivottavasti ei huutele tuosta koulussa, saattaisi saada läskin syöpön maineen. Täällä sellaisen saa vain siitä jos _tytöt_ ottaa tavallista kouluruokaa paljon. Minkä painoinen tyttäresi on?
160 cm/ 70 kg
Ihan kevyesti, ei tee tiukkaakaan. :D Varsinkin jonkun Fazerin sininen-Lontoonrae -suklaalevyn pystyn syömään hyvinkin nopeasti. Onneksi tulee sentään käveltyä arkisin sen verran, että en liho aivan muodottomaksi...
Myös konvehtirasiat tyhjennän alle kymmenessä minuutissa, ellen sitten ihan tahallani yritä harjoittaa itsekuria. (Itsekuri on ihan turha juttu IMHO. :D )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei huutele tuosta koulussa, saattaisi saada läskin syöpön maineen. Täällä sellaisen saa vain siitä jos _tytöt_ ottaa tavallista kouluruokaa paljon. Minkä painoinen tyttäresi on?
160 cm/ 70 kg
Hän ei varmaan seurustele? Tuskin tulee saamaankaan ketään tuolla painolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160 cm/ 70 kg
Hän ei varmaan seurustele? Tuskin tulee saamaankaan ketään tuolla painolla
Eräillä teineillä on viisaampaakin tekemistä kuin seurustelu, vaikka toiset pariutuvat viimeistään rippikouluiässä. Mutta avaapa silmäsi ja hämmästy! Näet ympärilläsi paljon todella lihavia naisia, joilla on puolisona upea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää, kun kaikki suklaat on pilattu palmuöljyllä. Ennen en niin isoa suklaalevyä löytänyt, että en olisi syönyt sitä kerralla. Puolen kilon "laivasuklaa" vei vähän enemmän aikaa, mutta sekin meni.
Suosikkini oli Pandan ohut valkoinen suklaalevy, mutta se on nykyisin niin ällöttävää mähjöä, että säästyy hyvin leipomiseen.
Minä en oikein ymmärrä teitä palmuöljystä vauhkoojia. Minun mielestäni esimerkiksi Fazerin suklaat ovat aina maistuneet samalta.
Tarkistin juuri yhden Fazerin suklaan sisällön, eikä siinä ole palmuöljyä. Lieneekö vielä vanhaa valmistuserää, vai eikö sitä kaikkiin laiteta. Minun mielestäni ainakin Pandan uudet suklaat ovat niin pahanmakuisia,että ei tee mieli syödä. Sitä en osaa analysoida, onko siihen syynä palmuöljy vai joku muu.
Ahmintaikä kohdistuu lukemiseen yleensä,
muu epäterve toiminta kannattaa siirtää navan
alapuolelle.
Varokaa myös ummetusta.
Niin... painan 64.5 ja pituutta 172. Harrastan myös liikuntaa joka päivä ja olen hoikka. Silti voin syödä kokonaisen suklaalevyn päivässä. En välttämättä 10 minuutin sisään (en ole ottanut aikaa) mutta kuitenkin. Rasvaprosentti on siinä 25-27 paikkeilla.