Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ahtaaja turn off -ammatti?

Vierailija
14.12.2018 |

Naiset usein enettävät mielenkiintonsa minuun, kun kerron olevani ahtaaja. Koulutukseltani olen FM, mutta nämä satamahommat sopivat mulle paremmin. Palkkaankin olen kovin tyytyväinen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että naiset ajattelevat ahtaajan sängyssä ahtaavan vaikka väkisin.

Vierailija
22/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se ahtaajien maine on hiukan kuralla mitä viimeisenkin lakon jälkeen katsoi niitä ylipainoisia törkyturpia jotka ylen haastattelussa naureskelivat että "nyt pidetään per_k-eleenmoiset bileet" kun olivat saaneet kiristettyä tolkuttomat työetunsa taas tappiin. 

Kyllä arvostan tavallisia duunareita enemmän. Tietysti ei pidä yleistää, mutta tuo on nyt samanlaista kuin työnantajat naureskelis että "taas annettiin kenkää tuhannelle s-aa- tana, ja keräsin osakkeiden nousuista taas kelpo potin", että ei se voi olla vaikuttamatta ammattia harjoittavien imagoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kunhan on paksu kalu(kukkaro)

No sepä siinä onkin, kun usein ei pääse edes siihen vaiheeseen, joissa kumpaakaan noita voisi mielekkäästi ja menestyksekkäästi esitellä.

Ap

Miksi et pääse? Mieheni opiskeli huonosti palkattua miehistä alaa kun tapasimme ja nyt kuuluu ylimpään tulodesiiliin. Kalua ja kukkaroa on ehtinyt esitellä hyvinkin. Rouva (akateeminen) kehrää edelleen ja tuloni ovat roposia miehen tuloihin verrattuna. Avarakatseisia naisia löytyy edelleen, harvinaisia ovat kuitenkin.

Ehkä se johtuu juuri siitä, että niitä avarakatseisia naisia on melko vähän. Ihmetyttää vain se, että vaikka mies ei muutu ammattia vaihtaessaan, niin (useiden) naisten suhtautuminen häneen muuttuu täysin. Ajattelin aiemmin, että henkilö itse on tärkeämpi kuin hänen statuksensa, mutta enää en ole niin varma.

Ap

Vierailija
24/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn-off mulle, mutta määrä en kelpaisi elintasoni puolesta sulle.

Vierailija
25/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset usein enettävät mielenkiintonsa minuun, kun kerron olevani ahtaaja. Koulutukseltani olen FM, mutta nämä satamahommat sopivat mulle paremmin. Palkkaankin olen kovin tyytyväinen.

Ahtaajan työ vaatii loogista ajattelua ja hyvä avaruudellinen hahmottamiskyky sekä paineensietokyky eivät ole ammatissa haitaksi. Luulisi täysipäisiä naisia kiinnostavan jos ovat suuntautuneet perheellistymään koska noista ominaisuuksista on paljon hyötyä myös perhe-elämässä.

Vierailija
26/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

No kyllähän se ahtaajien maine on hiukan kuralla mitä viimeisenkin lakon jälkeen katsoi niitä ylipainoisia törkyturpia jotka ylen haastattelussa naureskelivat että "nyt pidetään per_k-eleenmoiset bileet" kun olivat saaneet kiristettyä tolkuttomat työetunsa taas tappiin. 

Kyllä arvostan tavallisia duunareita enemmän. Tietysti ei pidä yleistää, mutta tuo on nyt samanlaista kuin työnantajat naureskelis että "taas annettiin kenkää tuhannelle s-aa- tana, ja keräsin osakkeiden nousuista taas kelpo potin", että ei se voi olla vaikuttamatta ammattia harjoittavien imagoon. 

No meidän työpaikalla useimmat lähinnä häpesivät niitä lakkoja, joilla etuja kiristettiin työnantajalta, vaikka duunareiksi meillä on asiat ihan hyvällä mallilla. En tiedä mitä haastatteluja sinä olet nähnyt.

Ap

Vierailija
27/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin in out ammatti.

Vierailija
28/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia naisia sitten haet? Jos oikeasti ole maisteri, niin saatat alitajuisesti hakea naisia, joille koulutus merkkaa.

Ja lisäksi varsin usein noin radikaali uranvaihto on merkki menneistä tai olevista mielenterveysongelmista.

No nyt oli kyllä humoristinen loppu sun viestissä! En tiedä mistä tuollaisen keksitkin. 

Alitajuista hakemistakaan en oikein hahmota. Ihan tavallisia, "kunnollisia" naisia haen, joiden ajattelisin sopivan minulle pitkää suhteeseen. 

Ap

Ei siinä mitään humoristista ole. Kun pää ei kestä stressiä, niin ihminen joutuu vaihtamaan helpompiin, suorittaviin hommiin.

Ahtaajaksi EI sovi ihminen, jonka pää EI kestä stressiä. T. Sivullinen

Vierailija
29/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaajathan laittavat tavaraa sisään ja ulos.

Vierailija
30/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän väärä vastaamaan korkean ikäni takia mutta ainakin ennenaikainen ahtaajat oli vähän sellaisella hämärähommien rajalla. Kaikenlaista salakuljetusta ja muuta vilunkia. Tullia huijattiin, rahtaajia, laivojen miehistön kanssa tuotiin maihin tavaraa jos jonkinlaista.

Että ehkä ne naiset luulee että olet joku pimeän bisneksen puljaaja ja se moniakaan kiinnosta.

Vierailija
31/31 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahtaajathan laittavat tavaraa sisään ja ulos.

Mikä on myös eduksi, jos aletaan perhettä perustamaan.