Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vai typerys eroaa nyt kirkosta

Vierailija
14.12.2018 |

Koko Suomen arvomaailman perusta on lutkirkon tuoma oppi . Jääkää puolustamaan suomea, muuttakaa kirkkoa sisältäpäin, entisenlaiseksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jo aikoja sitten, joten en taida olla typerys??

Vierailija
2/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei, en halua elättää pappeja  noi opit on muutenkin jo aikansa eläneitä. Erosin jo ajat sitten, en kestä ap:n kaltaisia tiukkapipoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hirveesti kiinnosta maksaa kirkollisveroa. Ihme satukirja se Raamattu

Vierailija
4/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan kuulunut kirkkoon.

Vierailija
5/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIsaat ovatkin jo eronneet.

Vierailija
6/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty nykyinen kirkko toimimaan valtionuskontona, liian paljon ristiriitoja kansalaisien kanssa. Kirkko erilleen valtiosta, ollaan ihan keskiaikainen valtakunta tässä asiassa.

Vierailija
7/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä kirkossa mutta olen miettinyt eroamista koska ärsyttää jos auttavat ja majoittavat muun uskoisia ja se että en osaa laulaa nykyajan virsiä ovat niin outoja ja se messuaminen ja välikahvit  vaikuttaa ortodoksi messulta.

Vierailija
8/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö taivaasta voisi suoraan saada e-laskun, tai edes tilisiirron vuosimaksusta, mielestäni en tarvitse kirkkoa tuohon välikädeksi ja välistävetäjäksi.

Vierailija
9/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisetäni on pappi. Hän on siis elänyt valmistumisensa jälkeen nelisenkymmentä vuotta sillä että hän osaa käyttäytyä ev-lut-papin tavoin. Hän ei ole todellakaan mikään esimerkillinen mies. Hän on mm. lyönyt sekä toista lastaan että vaimoaan (kyllä, olen sattunut todistamaan nämä molemmat teot). Lisäksi hän on ilmeisesti pettänyt vaimoaan seksuaalisesti (tätä en ole ollut todistamassa itse).

Olen kuullut että kristitty voi pelastaa itsensä taivaiden valtakuntaan katumalla tekojaan viime hetkellä. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä että kristittyyn J-malaan uskova ihminen voi tehdä ai-van mitä tahansa eläessään ja sitten viime hetkinään katua ja julistaa uskonvansa jumalaan jolloin kaikki annetaankin  yhtäkkiä anteeksi.

Vierailija
10/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolentojen mielenliikkeiden mukaan eläminen on poikaa, ou jee!

Vierailija
11/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ovat tekopyhiä oman edun tavoittelijoita😤

Vierailija
12/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummisetäni on pappi. Hän on siis elänyt valmistumisensa jälkeen nelisenkymmentä vuotta sillä että hän osaa käyttäytyä ev-lut-papin tavoin. Hän ei ole todellakaan mikään esimerkillinen mies. Hän on mm. lyönyt sekä toista lastaan että vaimoaan (kyllä, olen sattunut todistamaan nämä molemmat teot). Lisäksi hän on ilmeisesti pettänyt vaimoaan seksuaalisesti (tätä en ole ollut todistamassa itse).

Olen kuullut että kristitty voi pelastaa itsensä taivaiden valtakuntaan katumalla tekojaan viime hetkellä. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä että kristittyyn J-malaan uskova ihminen voi tehdä ai-van mitä tahansa eläessään ja sitten viime hetkinään katua ja julistaa uskonvansa jumalaan jolloin kaikki annetaankin  yhtäkkiä anteeksi.

Jumala näkee sydämen mutta myös valheen.

Vierailija
13/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt kirkosta eroamista jo vuosia ja nyt uskalsin sen tehdä. Säästö vuodessa 500 euroa, se on mulle iso raha.

En tiedä oliko päätökseni oikea. Myönnän rehellisesti, että raha oli suurin syy eroon.

Vierailija
14/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala näkee sydämen mutta myös valheen.

Satuolento on pelkkä satuolento, kulta pieni...