Mitä ihmiset ajattelevat sinusta ulkonäön perusteella?
Ovatko nuo kaikki ajatukset harhaluuloja vai osuuko joku oikeaankin?
Kommentit (79)
Että olen kiltti ja viaton hissukka ja lisäksi mua luullaan yleensä aika paljon nuoremmaksi. Olen siis 28 ja sellainen babyface ja aika pienikokoinen muutenkin. Lähinnä tästä on ollut haittaa, varsinkin miehet tuntuvat ajattelevan, että minua voi kohdella miten huvittaa ja siedän mitä vain. Nykyään en enää haluakaan oikein olla romanttisessa mielessä tekemisissä miesten kanssa.
Minua luullaan usein hoitoalan ihmiseksi koska liikun nopeasti ja riuskasti, jotkut ovat sanoneet että minussa on rahaihmisen leima, pukeudun vaatteisiin joiden ovh on kohtalaisen korkea mutta en toitota sitä että ostan/ tilaan ne outletista vähintään 40 % alennuksella. Toisinaan on luultu seurakunnan työntekijäksi koska käyttäydyn kohteliaasti yleisillä paikoilla.
Jos joku minut huomaa niín varmaan ajattelee että olen kassi-alma.
Et mun sairaus on tullut takaisin, kun olen lihonnut kaikki kilot takaisin ja vähän extraa päälle.. Ovat huolissaan. Niin minäkin:(.
Että olen 10-15v. ikäistäni nuoremman näköinen, tietysti.
t. perus av-mamma
Että minä osaan neuvoa tien milloin mihinkin. Ehkä olen jotenkin helposti lähestyttävän näköinen? En oikeasti osaa neuvoa tietä mihinkään. Yritän kuitenkin aina kohteliaasti, jotenkin tuntuu tylyltä sanoa että ei kannata kysyä minulta. Jälkeen päin muistan aina että risteyksiä olikin useampi tai olisikin pitänyt kääntyä toisesta kohtaa tms. en usko että kukaan on koskaan päässyt perille minulta kysymillään neuvoilla.
Että olen kiltti (osuu jonkin verran), parikymppinen (olen 31), tyhmä (jos en välkky, en silti täysi tollokaan).
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo kaikki ajatukset harhaluuloja vai osuuko joku oikeaankin?
Koska olen tällainen tihrusilmä ja töpselinenä niin moni olettaa minun olevan maailmanmenosta tietämätön juntti, joka ei ole opiskellut mitään peruskoulun jälkeen. Olen opiskellut lukion jälkeen 3 tutkintoa ja rakastan faktakirjallisuuden ja tutkimusten lukemista.
Joku joskus sanoi, että olen eteerinen, mitä siitä sitten pitäisi ajatella, en tiedä :D
Oon pienikokoinen ja blondi, ja vaikka ikää on jo 31-vuotta, oon aina vaan kaikille "tyttö". En kauheasti meikkaa tai käytä hirveän erikoisia vaatteita, joten ehkä mua pidetään enemmän maanläheisenä tyttösenä kuin aikuisena perheenäitinä :D
"Miks tota ihmistä ei olla lukittu mielisairaalaan"
T. "normaali" ihminen, joka näyttää psykopaatilta.
Mulle tuli mieleen et mua varmasti luullaan rikkaammaksi, terveemmäksi ja menestyneemmäksi kuin oikeasti olen :D pukeutumisen ja habituksen perusteella. Oikeasti kelan tuilla ja kroonisesti sairas.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen et mua varmasti luullaan rikkaammaksi, terveemmäksi ja menestyneemmäksi kuin oikeasti olen :D pukeutumisen ja habituksen perusteella. Oikeasti kelan tuilla ja kroonisesti sairas.
Tai sitten se on vaan sun omassa päässäsi. Tuo kuvitelma siis. 😏
En tiedä. Enkä tiedä, olenko kaunis vai ruma. Siis en tiedä, ajattelevatko miehet minut nähdessään, että tuossa tuo itseään täynnä oleva kaunis nainen kulkee nenö pystyssä, kun tietää saavansa kenet vain, kohtelempa häntä ihan piruuttani kuin ilmaa. Vai ajattelevatko, että onpa ruma nainen, mitä se kuvittelee, että minä voisin olla kionnostunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se on vaan sun omassa päässäsi. Tuo kuvitelma siis. 😏
Niin no kuvittelen näin koska mulla on edelleen merkkivaatteita ja laukkuja sun muuta jäänyt ajoilta jolloin vielä oli varaa ostella, jne. Lisäksi mun sairautta ei useimmiten näe päällepäin, ellei tunne mua. Tavallaan ihan kiva juttu, mutta ei aina.
Vierailija kirjoitti:
Blondi jolla onkin aivot.
Näinkö ne ajattelee ulkonäön perusteella?
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
M31 ja latino kirjoitti:
Useampi nainen (ei tietenkään kaikki): ”Uuuh, miten kuuma mies.”
Miehet, jotka eivät tunne minua: ”Tuollaiset tulee tänne ja vie meidän työt ja naiset. Tai meidän sosiaaliturvan.”
Miehet, jotka tuntevat minut: ”Eka me ajateltiin, että mikä ihmeen Don Juan sä olet, mutta sä oletkin ihan hyvä tyyppi.”
Joku marginaaliryhmä: ”Painu vi#%uun rais_kaaja.”
Täällä palstalla on joko hyvä tyyppi tai feikki.
Mulle ainakin oot palstalla hyvä tyyppi. Miniäni on latino :)
Kiitos!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Naama peruslukemilla näytän kuulemma todella totiselta/vihaiselta.
Monesti on jälkeenpäin sanottu, et sähän ootkin ihan mukava, hymyilisit enemmän!
Blondi jolla onkin aivot.