Mitä ihmiset ajattelevat sinusta ulkonäön perusteella?
Ovatko nuo kaikki ajatukset harhaluuloja vai osuuko joku oikeaankin?
Kommentit (79)
”Nuiva akka.” Näin sanoi mies joka lähestyi baarissa.
”Näytät kivalta.” Toinen mies joka lähestyi baarissa.
Muiden mielipiteitä en tiedä. Ruma ainakin suurimman osan mielestä.
Minulta on kysytty, että olenko lääkäri tai lentoemäntä
Eipä se ole minun asiani mitä ajattelevat....
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ajattelevat että olen ulkomaalainen. On minulla toki tummat hiukset ja ruskeat silmät, mutta en kyllä mitenkään ole poikkeuksellisen tumma suomalaiseksi mielestäni.
Minua luullaan venäläiseksi tai ruotsalaiseksi
Sekin on muuten eri asia, mitä ihmiset teistä sanoo tai mitä ne oikeesti ajattelee.
Useampi nainen (ei tietenkään kaikki): ”Uuuh, miten kuuma mies.”
Miehet, jotka eivät tunne minua: ”Tuollaiset tulee tänne ja vie meidän työt ja naiset. Tai meidän sosiaaliturvan.”
Miehet, jotka tuntevat minut: ”Eka me ajateltiin, että mikä ihmeen Don Juan sä olet, mutta sä oletkin ihan hyvä tyyppi.”
Joku marginaaliryhmä: ”Painu vi#%uun rais_kaaja.”
Täällä palstalla olen joko hyvä tyyppi tai feikki.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Minusta hyvin helposti ajatellaan, että olen ruotsinkielinen, koska olen tosi harvasanainen. :D Olen suomenkielinen, mutta asun kaksikielisellä alueella. Lisäksi minua luullaan tosi fiksuksi, koska minulla sattuu olemaan silmälasit. Myöskin noita ylpeyskommentteja olen kuullut, mutteivat ne pidä paikkaansa minun kohdallani. Olen vain ujo.
Vierailija kirjoitti:
Näähän on vaan teidän ajatuksia siitä, mitä muut ehkä teistä ajattelee.
Ole onnellinen, että sinua ei ole haukuttu vuosikausia. Jos olisi, niin et puhuisi siitä, että kyseessä on vain muiden omat ajatukset.
M31 ja latino kirjoitti:
Useampi nainen (ei tietenkään kaikki): ”Uuuh, miten kuuma mies.”
Miehet, jotka eivät tunne minua: ”Tuollaiset tulee tänne ja vie meidän työt ja naiset. Tai meidän sosiaaliturvan.”
Miehet, jotka tuntevat minut: ”Eka me ajateltiin, että mikä ihmeen Don Juan sä olet, mutta sä oletkin ihan hyvä tyyppi.”
Joku marginaaliryhmä: ”Painu vi#%uun rais_kaaja.”
Täällä palstalla on joko hyvä tyyppi tai feikki.
Mulle ainakin oot palstalla hyvä tyyppi. Miniäni on latino :)
Ulkonäön perusteella luulevat minua ihmiseksi. Oikeasti olen hirviö.
Tänään kaupan kassalla nais myyjä sanoi kun lähimaksu ei toiminut, put the card here. Teki mieli sanoa no ai dont spiik inglish äkäsesti ja perään viellä suomeksi temperamenttisesti puhun suomea! En sanonut yhtään mitään ja oston maksettua sanoin kuitista ei kiitos enkä katsonut silmiin. Ei edes kiinostanut mitä tuo myyjä ajatteli.
Olin loukkaantunut tuosta palvelusta.
Kyllä suomessa pitäisi ihan standardilla oletuksella puhua suomea prkele! Jos ei osaa suomea niin pitäisi olla samanlainen asenne kuin minulla oli nyt tekstin alussa. Suomessa ei ole mitään kulttuuria, minulle on ihan sama mistä jotkut ajattelevat minun olevan mutta mitään... ei rasismia tai asennevammaista asiakaspalvelua. Olin 2 paikkaa tänään ja asiakaspalvelu oli täysin paskàa. Muuten oli ihan hyvä päivä, vähän aurinko pilkahti esille ja on virkistävää kuin on lunta. Minua ollaan haukuttu irakilaiseksi päin naamaa. Luultu kaikeksi missä suomi on käynyt mutta en ole sieltä päin eurooppaa kotoisin. Ihmiset ajattelevat jotain mysteeristä minusta ulkonäön perusteella varmaan jos pitää veikata mitä muut ajattelevat. En jaksa ajatella mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni, olen joskus toiminut näin eikä se mitään tervettä ole.
Typerä kysymys, koska kukaan täällä ei liene ajatustenlukija ja tiedä mitä muut itsestä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä siis lähinnä miesten iskuyrityksiä vai kommentoiko tuntemattomat naiset tällaisia jossain kaupan kassajonossa tms?
Suurin osa näistä on tilanteista, missä on tutustunut uuteen ihmiseen, joka sattuu olemaan suupaltti ja sanomaan ajatuksensa ääneen. :D Tai sitten asiakkaita. En mitään baari-iskuyrityksiä tähän listannut, mutta on tässä jokunen miehen lausuma myös, ken tietää oliko iskuyritys.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupan kassalla nais myyjä sanoi kun lähimaksu ei toiminut, put the card here. Teki mieli sanoa no ai dont spiik inglish äkäsesti ja perään viellä suomeksi temperamenttisesti puhun suomea! En sanonut yhtään mitään ja oston maksettua sanoin kuitista ei kiitos enkä katsonut silmiin. Ei edes kiinostanut mitä tuo myyjä ajatteli.
Kyllä suomessa pitäisi ihan standardilla oletuksella puhua suomea prkele! Jos ei osaa suomea niin pitäisi olla samanlainen asenne kuin minulla oli nyt tekstin alussa. Suomessa ei ole mitään kulttuuria, minulle on ihan sama mistä jotkut ajattelevat minun olevan mutta mitään... ei rasismia tai asennevammaista asiakaspalvelua. Olin 2 paikkaa tänään ja asiakaspalvelu oli täysin paskàa. Muuten oli ihan hyvä päivä, vähän aurinko pilkahti esille ja on virkistävää kuin on lunta. Minua ollaan haukuttu irakilaiseksi päin naamaa. Luultu kaikeksi missä suomi on käynyt mutta en ole sieltä päin eurooppaa kotoisin. Ihmiset ajattelevat jotain mysteeristä minusta ulkonäön perusteella varmaan jos pitää veikata mitä muut ajattelevat. En jaksa ajatella mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni, olen joskus toiminut näin eikä se mitään tervettä ole.
Vähän huumoria peliin. Olisit vastannut "Inshallah" ja laittanut kortin sisään.
Näyttävät luulevan että ilmeisesti olen tyhmä ja kummallinen. ( Olen ruma.)
Olen lihava, joten luullakseni suuri osa ihmisistä ajattelee minun olevan tyhmä, laiska ja ahne. Olen myös hiljainen, joten minua pidetään hissukkana sekä tylynä ja ylpeänä. Minua on myös kommentoitu pelottavan näköiseksi.
No palstan jutuista päätellen ajattelevat että olen tyhmä, saamaton, laiska (lihavan synonyymejä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomessa pitäisi ihan standardilla oletuksella puhua suomea prkele! Jos ei osaa suomea niin pitäisi olla samanlainen asenne kuin minulla oli nyt tekstin alussa. Suomessa ei ole mitään kulttuuria, minulle on ihan sama mistä jotkut ajattelevat minun olevan mutta mitään... ei rasismia tai asennevammaista asiakaspalvelua. Olin 2 paikkaa tänään ja asiakaspalvelu oli täysin paskàa. Muuten oli ihan hyvä päivä, vähän aurinko pilkahti esille ja on virkistävää kuin on lunta. Minua ollaan haukuttu irakilaiseksi päin naamaa. Luultu kaikeksi missä suomi on käynyt mutta en ole sieltä päin eurooppaa kotoisin. Ihmiset ajattelevat jotain mysteeristä minusta ulkonäön perusteella varmaan jos pitää veikata mitä muut ajattelevat. En jaksa ajatella mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni, olen joskus toiminut näin eikä se mitään tervettä ole.Vähän huumoria peliin. Olisit vastannut "Inshallah" ja laittanut kortin sisään.
Totta, en minä täydellinenkään ole. Mutta kirjoituksestani oli opittavaa myös. Jono oli pitkä ja en sanonut mitään. Miksi puolustat myyjää jos et edes tiedä mitä hän ajatteli. Olet ràsisti! Ràsisti! Ràsisti! Ällällälläää! Luuseri! Catched! Tyhmä aivopieru!
Komea, varakas, älykäs, nopea, ketterä ja vahva.
ʒinkkumieʒ
Onko nämä siis lähinnä miesten iskuyrityksiä vai kommentoiko tuntemattomat naiset tällaisia jossain kaupan kassajonossa tms?