Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmisiä vaivaa?! Tyttö soitti mulle itkien, että joku ventovieras nainen oli alkanut huutaa hänelle heijastimesta!

Vierailija
14.12.2018 |

Ehkä tyttö liioitteli sitä huutamista, mutta oli järkyttynyt. Bussipysäkillä oli tämä nainen käynyt verbaalisesti lapsen kimppuun, koska takissa ei ollut heijastinta. Repussa taas on 2, pehmoeläinheijastin ja "oikea" heijastin.

Ja on takissakin ollut, se irtosi ulkoleikeissä ja hävisi johonkin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täys-järkinen ihminen ei edes mainitse tuntemattomalle lapselle puuttuvasta heijastimesta. Sekopäitä ei voi estää liikkumasta ihmisen joukossa, joten heidän toilailunsa täytyy vaan sietää. Yhden ihmisen touhuista ei vielä voi vetää johtopäätöstä, että kaikki toimisivat noin. AP:n kannattaa nyt vaan vetää henkeä, je keksiä parempi uusi tarina.

Vierailija
42/46 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt huutamaan lapsille jotka laskivat mäkeä ajotielle.

Ja olen ollut hyvin hyvin vihaisen näköinen täti joka on komentanut pulkassa istuvan lapsen pois ajotieltä. 

Olen nypännyt hupusta ajoradalta lapsen, joka oli menossa suojatien yli punaisia päin.

Heijastimista en ole keksinyt huutaa. Mutta mitäköhän nuokin kaikki lapset ovat äideilleen minusta selittäneet. Aivan sama. Toivottavasti oppivat sentään, vaikka sitten itkien, että ajoradalla ei istuta pulkalla, sinne ei lasketa persluistia, eikä suojatielle juosta päin punaisia.

Äitinä olisin vaan kiitollinen siitä että muutkin maailman äidit ja isät suojelevat lastani, kun itse en koko ajan kerran heidän mukanaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaupunki?! Oliko noin 40v nainen jolla tosi pitkät , puoliksi harmaantuneet tummat hiukset? 

Saattaapi nimittäin olla sama, jolla on tapana rääkäistä ohi pyöräileville "PYÖRÄVALO!" ( Jopa keskellä päivää ja ilman että ehtii varmastikaan nähdä onko pyörässä lamppu vai ei ) ja joka kerran huusi korvaani liikennevaloissa " HEIJASTIN PELASTAA HENKIÄ!", säikähdin niin että olin hypätä rekan alle... 

Avokämmenellä kerran tai kaksi päin näköä moiselle. Ihan miniminä huutaisin kurkku suorana: PAINU VIT*UUN!!!

Vierailija
44/46 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat aivan oma lukunsa, nuo huutavat tyypit, jotka puuttuvat tuntemattomien ihmisten asioihin. Se puuttuminen tehdään asiattomasti, vaikka voisi aivan ystävällisestikin huomauttaa, että hei, ootko huomannut, että sulta puuttuu heijastin.

Mutta ehei, huutajille on aivan vieras käsite sellainen, että voisi puhua ystävällisesti. Jos he huomaavat jonkin epäkohdan, he tarttuvat siihen ja tuovat oman ehdottoman näkökulmansa suureen ääneen julki. Mahtavat olla hyvin tyytyväisiä itseensä. Itsehän he osaavat aivan kaiken ja ovat täydellisiä. Suorittavat elämän kaikkien ohjekirjojen ja sääntöjen mukaan prikulleen.

Lapsihan myönsi, että ”huutaminen” oli liioittelua. Todennäköisesti aikuinen on ihan asiallisesti sanonut, että heijastin olisi hyvä olla. Ja siitä sitten saa tällaisen hullun leiman otsaansa. Älkää nielkö purematta kaikkea, mitä kapsenne väittää!

Vierailija
45/46 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pehmoeläinheijasti on oikeasti hyvä ja erittäin tehokas, kunhan se killuu sinne oikeaan suuntaan.

Mieheni kyllä huomauttelee lapsia ja nuoria pyöräilykypäristä, jos ne roikkuvat fillarinkahvalla eivätkä ole päässä, mutta hän tekee sen huumorilla, eikä ala ketään haukkumaan. Toteaa vain että oletpa nopea, kun saat sen kypärän siitä päähäsi kun huomaat että pyörä kaatuu tai kolari tulee.

Heijastimia saisi kyllä olla enemmän kuin se yksi, joka jää selkäpuolelle reppuun killumaan. Myös etupuolella saisi olla heijastin tai pari. Ja nyt puhun samalla myös sille tyypille, joka näkyy peilistä, kun sinne kurkistan. Minulla on vain repussa killuva eläinpehmoheijastin, joka näkyy takaapäin.

N43

Vierailija
46/46 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin tänä aamuna ajaa pienen koululaisen päälle. Hän käveli mustissa vaatteissa suojatiellä. Joku minipieni heijastin sitten välähti ja havaitsin hänet. Oikeasti ihan kamala tilanne, ilman sitä heijastinta en varmaan olisi nähnyt häntä ollenkaan. Ja ihan kaupungissa tapahtui, ei ne katuvalot oikeasti auta näillä keleillä.

Ja ennen kuin kukaan alkaa valittaa niin kyllä, katson ja hidastan AINA ennen suojatietä varsinkin näillä keleillä, kun ei näe kunnolla. Valitettavasti se hidastaminen ja katsominen ei vaan auta, jos ei silti näe kävelijää. Oikeesti laittakaa ne kunnon heijastimet edes lapsille. Joku yksi pikkuinen roikkuva heijastin ei paljoa auta.