Yllätyin kun katsoin The wolf of wall streetin ja Lentäjän että Leonardo Dicapriohan osaa oikeasti näytellä:O
Jänskä miten sitä luo julkkiksista jonkun tietyn kuvan mielessään jos ei seuraa heidän uraansa sen enempää vaan lukee vaan jonkun lööpin tai jutun silloin tällöin. Leosta on jäänyt mieleen se hypetys ysärillä teinityttöjen idolina mikä sekin loppu yllättävän lyhyeen. Meinasin että hän osui Romeolla ja Julialla ja Titanicilla kultasuoneen ja pääsi pinnalle ja on siellä jotenkuten onnistunut pysymään. Yllätyin että kaverihan on oikeasti tosi uskottava näyttelijä! Tykkäättekö muut?
Kommentit (13)
Mielenkiinnosta kysyn pitääkö joku Leoa vielä komeana?
Revolutionary Road sen viimeistään paljasti.
Minäkin jo olin tulossa sanomaan, että katso vielä Gilbert Grape ja ylläty lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minulle selvisi jo Gilbert Grapesta.
Jep. Aivan upea näyttelijä on ollut jo lapsesta saakka.
aina se on osannut näytellä, yksi parhaista rooleistaan oli jo lapsena ennen titanicia. sattui vaan näyttämään poikabändin jäseneltä, mutta on valinnut roolinsa erittäin hyvin.
Nimenomaan Leo on yksi joka aina nimetään jos pitää sanoa oikeasti lahjakas näyttelijä.
Seuraavaksi suosittelen sulle Ota kiinni jos saat. Leo ja Tom Hanks pääosissa. Et pety!
Leossa on aina ollut jotain surumielistä. En osaa tarkemmin sanoa mitä mutta joissain ihmisissä vaan on.
Djangossa hän tekee myös hyvän roolityön.
Et kai kuvitellut että se "komeutensa" takia olisi tähti.
Komea on myös! Ja erittäin hyvä näyttelijä.
The wolf of wall street oli hirveä leffa. Leo näytteli iha ok, mutta käsikirjoitus oli syvältä. Joka toinen sana fuck.
Kyllä se minulle selvisi jo Gilbert Grapesta.