Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ihme siinä meghanissa kiinnostaa?

Vierailija
13.12.2018 |

Palsta ihan tukossa siihen liittyviä ketjuja. Pitäisi rajoittaa yhteen.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologisesti kiinnostava ilmiö.

Hauska seurata, miten BRF hankkiutuu siitä eroon ja kauanko siinä menee.

Harry käy sääliksi.

PS ei tartte avata aiheita, jotka ei kiinnosta.

Vierailija
2/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti poikkeuksellisen karismaattinen julkisuuden henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sen vuoroin paisuva ja kutistuva pömppö.

Harvinainen ilmiö raskaudessa.

Vierailija
4/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kiinnostunut meghanista sinänsä, se on oikeasti todella karismaatiton.

Olen ihan hämmentynyt siitä miten typerän kuvan kuningashuone antaa itsestään meghanin kautta, miten noin vanha instituutio voi vajota noin alas ja seuraan innokkaasti sen takia, mitä ne aikoo tehdä, kaatuuko monarkia kuningattaren kuoleman jälkeen jne.

Vierailija
5/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin kaamea.

Kyy!

Vierailija
6/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi syynä. Osa ei kestä, ettei prinssi nainut valkoista naista.

Vierailija
7/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa mihin se raja vedetään ja miten hovi ongelman hoitaa. Ja mikä on aikataulu.

Vierailija
8/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. sen vuoroin paisuva ja kutistuva pömppö.

Harvinainen ilmiö raskaudessa.

Jos vihjaat, että pömppö olisi feikki, niin ei varmaan koko vaihtelisi.

Vierailija
9/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismi syynä. Osa ei kestä, ettei prinssi nainut valkoista naista.

Tämä on se heikoin selitys.

Meghanissa on paljon pielessä.

Mutta pään sisäpuolella. Ei ulkopuolella.

Vierailija
10/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse kiinnostunut meghanista sinänsä, se on oikeasti todella karismaatiton.

Olen ihan hämmentynyt siitä miten typerän kuvan kuningashuone antaa itsestään meghanin kautta, miten noin vanha instituutio voi vajota noin alas ja seuraan innokkaasti sen takia, mitä ne aikoo tehdä, kaatuuko monarkia kuningattaren kuoleman jälkeen jne.

Kaatuu. Elisabeth on viimeinen asia, joka erottaa kuningasperheen tosi-tv tähdistä. Hänen kuolemansa jälkeen voidaan tilalle vaihtaa Kardashianit, eikä eroa edes huomaa.

Vierailija
11/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kaatuu, mutta aivan varmasti modernisoituu. Järkyttävää, että yksi vanha muori määräilee jälkeläistensä elämää ja sitä vielä pidetään normaalina.

Vierailija
12/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykätään lokeista

Vierailija
13/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kuvio on sairaalla tavalla kiehtova.

Miten siellä jotenkin nyt eletään Wallis Simpson -kuvio uusiksi. Ruma amerikkalainen miestennielijä sekoittaa koko paletin. Kuningataräiti kääntyisi haudassaan.

Miten ruma, näyttelijälahjoiltaan vaatimaton naisihminen ikinä onnistui tässä. Käsittämätöntä. Miten pitkälle se aikoo mennä? Viimeisin veto oli jo sitä tasoa, etä kiinnostaa todella, mihin asti menee.

Miten ne oikeasti aikoo tämän hoitaa. Pystyykö ne edes siihen.

Mitähän siellä kulisseissa oikein nyt kuplii.

Vierailija
14/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaatuu. Elisabeth on viimeinen asia, joka erottaa kuningasperheen tosi-tv tähdistä. Hänen kuolemansa jälkeen voidaan tilalle vaihtaa Kardashianit, eikä eroa edes huomaa.

Ei. Williamista tulee hyvä, nykyaikainen kuningas.

Charles jää välistä.

Vierailija
15/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin luulen monarkian kaatuvan, siitä tulee uusi brexit tyylinen äänestys.

Meghan on vain pieni osa koko juttua, mutta luulen senkin vaikuttavan, ehkä meghan myös kertoo siitä, että monarkia on jo menneisyyttä ja ne on muuttuneet joksikin tosi-tv tähdiksi arvoltaan.

Vierailija
16/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Williamista tulee hyvä, nykyaikainen kuningas.

Charles jää välistä.

Charlesia ei voi oikein jättää välistä, jos ei se itse luovu.

Jos joku muukin on tutkinut astrologiaa ja monarkiaa, niin meghanilla on täysin windsoreihin sopivat merkit, se on nousurapu, aurinkoleijona ja kuuvaaka, kaikki yleisiä niillä. Sen tulo niiden pariin on jotain kohtaloa, mihin se sitten johtaakaan.

Vierailija
17/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ei todellakaan jää välistä. Hänestä tulee kuningas sillä hetkellä kun äitinsä kuolee, ellei ehdi kuolla ensin.

Meghanissa ei ole osoitettu yhtään todellista vikaa. Pelkkää pahansuopaa juoruilua.

Vierailija
18/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charles ei todellakaan jää välistä. Hänestä tulee kuningas sillä hetkellä kun äitinsä kuolee, ellei ehdi kuolla ensin.

Meghanissa ei ole osoitettu yhtään todellista vikaa. Pelkkää pahansuopaa juoruilua.

On siinä paljonkin vikaa, mutta sunlaiset elelee vähän omissa maailmoissaan, joten teidän täytyy vaan jatkaa uskomista ja suunnilleen ulostaa housuihin, kun meghan sulkee vaikka jonkun auton oven niin kuin tähän asti olette tehneet.

Vierailija
19/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on epätoivoinen kupla.

Se on jo poksahtanut, mutta kuoret tanssii yhä näyttämöllä.

Onhan sitä metkaa seurata.

Hovi lakaisee sen ulos, mutta miten?

Entä kasvaako moonbumpin suojissa tosiaan sikiö, peräti kaksi?

Miten kahjoa täytyy yleisön olla, jos siihen uppoaa, että kuudennella kuulla oleva senioriodottaja horjahtelee piikkikoroissaan, haluaa luomusynnytyksen, eikä näytä vieläkään mitään raskauden oireita? Onko Harry mukana näytelmässä?

Tässä jää Shakespearen komediat toiseksi.

Vierailija
20/70 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on epätoivoinen kupla.

Se on jo poksahtanut, mutta kuoret tanssii yhä näyttämöllä.

Onhan sitä metkaa seurata.

Hovi lakaisee sen ulos, mutta miten?

Entä kasvaako moonbumpin suojissa tosiaan sikiö, peräti kaksi?

Miten kahjoa täytyy yleisön olla, jos siihen uppoaa, että kuudennella kuulla oleva senioriodottaja horjahtelee piikkikoroissaan, haluaa luomusynnytyksen, eikä näytä vieläkään mitään raskauden oireita? Onko Harry mukana näytelmässä?

Tässä jää Shakespearen komediat toiseksi.

Etko seurannut Charlesin ja Camillan tarinaa? Siina vasta arvostelemista riittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi