Anna miehellesi posliini joulu
Kerrankin voisit ajaa kaikki pois, mies ei muuta tarvitse kuin posliinia.
Kommentit (26)
Rakkaani on saanut posliinia kesästä asti. Eipä sillä, kelpaan hänelle karvoilla ja ilman.
En koskaan sheivaisi, koska sänki. Vahaus tai sokerointi niin tulos kestää pitkään ja jos karvaa ehtii kasvaa takaisin niin se on ihan pehmeää.
P***uni on kaunis ja herkullinen, tykkään itsekin katsoa - ja koskea - sitä poslarina.
meinaatko fistauksella että koko handu menee sisään
mitä teet pillu pumpulla ja miksi
Sokeroimisessa/vahauksessa on se huono puoli, että vaikka karvat on aika pitkään pois, niiden pitää myös sitten antaa kasvaa, että voi uudellen sokeroida/vahata. Mikään millinen karva ei vielä sokeriin tartu. Eli aina poslarina olo ei onnistu näinkään.
Jos on taipumus sisäänpäin kasvaviin karvoihin, niin on ihan sama miten karvat poistaa, ongelmia tulee silti. Ei myöskään ole terveellistä jatkuvasti kuoria alapään herkkää ihoa, mitä se vaatisi, ettei niitä paukamia/näppyjä (ehkä) tulisi. Terveyttään ei kannata muotivillitysten takia uhrata.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kylppärissä pönttö niihin tilanteisiin, kun mies kaipaa posliinia.
Minä tuon kaupasta kokonaisen broilerin, jos meillä aletaan sheivaamisesta puhua tungen broilerin ukolle ja sanon että siinä on sulle posliinia.
M 26 kirjoitti:
Mä oon repinyt karvat juurinee jolloin ikävää kutinaa eikä terävää sänkeä tule. Ja posliinikin pysyy kauvemmin. Esim. teipillä kiskaisee pois, sattuu sikana mut lopputulos on loistava.
Mitä teippiä käytät?
jouluna luomu, juhannuksena posliini. Tätä kaavaa meillä on noudatettu jo varmaan 15 vuotta. Tykkään itse sellaisesta sievästä kiitoradasta kummulla, mies tykkää mun pillusta karvoituksen määrästä riippumatta. Ja, niin - olen synnyttänyt kaksi lasta ja mies pitää minun alakertaa viehättävänä. Ja se kokoluokka, kyllä minua saa fistata hyvän lämmittelyn jälkeen =)
hyvää joulua kaikille