Hyvät elämänohjeet jakoon!
Nyt mummojen ja vanhempien neuvot jakoon. Mitä neuvoja olet pyrkinyt noudattamaan? Mitä neuvoja opettaisit myös omille lapsillesi?
Kommentit (12)
Ne pienet ilot arjen keskellä on ihan parhaita jos ne vaan kaiken kiireen keskellä huomaa.
Jokainen on oman onnensa seppä ja toisen puolesta ei voi elää.
Kukaan ei tule kotoa hakemaan eikä kukaan pelasta vaan itsestä se voima on löydyttävä.
Tätä neuvoa olen aina pyrkinyt noudattamaan!
Sillä mennään mitä on. Pitää hyväksyä itsensä ja tykätä itsestään eikä saa olla niin vaativa itselleen...moni armahtaa kyllä helposti muut mutta itselle ei armoa anneta.
Ihminen joka kovasti puhuu ja lupailee kaikenlaista ei sitten kuitenkaan tee sitä mitä lupaa. Tämän sanoi äitini yli 70 kymppisenä.
Ja pitää paikkansa.
Muista aina olla varovainen jokaisesta ihmisestä.
Jos ihastuksesi, seurustelukumppanisi heti alkuun haluaa jatkuvasti olla kanssasi ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta.
Jätä. Siinä ihmisessä asuu sairas mustasukkaisuus ja
alistaminen.
Isäni neuvoi minua, kun astelin ensi kertaa työelämään 16-vuotiaana; Puhu aina kovalla ja vakuuttavalla äänelle, ihan sama mitä puhut, kunhan olet vakuuttava, näytä aina vähän vihaiselta.
Jep, ei ehkä timanttia, mutta erittäin hyvä neuvo on ollut :D
Älä ota väkivaltaista miestä ja yksi lyönti on liikaa. Tämän neuvon olen antanut tyttärilleni. Itse perheväkivaltaperheessä kasvanena.
Ei saa puhua vieraille, eikä lähteä vieraiden matkaan. Nämä olen omille muksuille takonut päähän.