Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä kiukuttelee ja syyllistää koska minulla on harrastuksia ja hänellä ei

Vierailija
13.12.2018 |

Käyn kolmesti viikossa salilla. Yhteen kertaan menee matkoineen vähän vajaa kaksi tuntia. Lisäksi minulla on harrastus johon menee yksi viikonlopun aamupäivä arviolta kuuden viikon välein. Onko mahdottoman paljon?

Naisystävä alkaa usein kiukuttelemaan epäsuorasti (ja välillä ihan suorasti) kun lähden salille. Naisystävällä on tarve tehdä kaikki mahdollinen kanssani, sillä hänellä ei ole omia harrastuksia eikä lähellä asuvia ystäviä joita nähdä satunnaisesti.

Ollaan asuttu yhdessä jo kaksi vuotta joten kyseessä ei ole mikään "alkuhuuma". Huoh.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä noi sun harrastusmäärät kuulostaa ihan kohtuullisilta. Onko vakioaikoina vai tuutko ja meetkö miten sattuu? Mua joskus tympäisi se kun kumppani ei yhtään neuvotellut aikatauluista mun kanssa. Aloin sitten itse järjestellä omat menoni vain sitä ajatellen mikä mulle itselleni sopi. Siinä vaiheessa alkoi miestäkin kiinnostaa menojen yhteensovittaminen. Aiemmin tottui et mä olin melkein aina läsnä.

Vierailija
22/26 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette voisi harrastaa jotain yhdessä. Vaikka käydä siellä salilla. Kumpikin tekee omat treenit ja matkat yhdessä?

On hän tullut salille mukaan välillä. Pointti onkin siinä ettei hänellä tunnu olevan oikein mitään elämää ilman minua. Kaikki pitää tehdä yhdessä tai alkaa kiukuttelu ja mököttäminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä eli naisystävällä on mahdollisuus olla kanssasi niinä iltoina ja viikonloppuina kun et ole harrastuksissa? Jos näin niin sitten ystävän olisi hyvä katsoa peiliin ja miettiä mitähän itse alkaisi harrastaa.

Vierailija
24/26 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä noi sun harrastusmäärät kuulostaa ihan kohtuullisilta. Onko vakioaikoina vai tuutko ja meetkö miten sattuu? Mua joskus tympäisi se kun kumppani ei yhtään neuvotellut aikatauluista mun kanssa. Aloin sitten itse järjestellä omat menoni vain sitä ajatellen mikä mulle itselleni sopi. Siinä vaiheessa alkoi miestäkin kiinnostaa menojen yhteensovittaminen. Aiemmin tottui et mä olin melkein aina läsnä.

Vakioaikoina mutta joustavasti sovitettuina yhteisiin menoihin. Nyrkkisääntö esim salille on kolmesti viikossa mutta päivistä voi joustaa.

Jos ei tullut tuosta aloitusviestistä ilmi niin vietetään mielestäni hyvin paljon aikaa yhdessä. Ollaan joka viikonloppu jossain ja arkenakin aina ihan kiinni toisissamme. Paitsi silloin kun kehtaan käydä salilla tietenkin.

Ap

Vierailija
25/26 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko yhdessä eli naisystävällä on mahdollisuus olla kanssasi niinä iltoina ja viikonloppuina kun et ole harrastuksissa? Jos näin niin sitten ystävän olisi hyvä katsoa peiliin ja miettiä mitähän itse alkaisi harrastaa.

Jep, ollaan asuttu kaksi vuotta yhdessä. Jos naisystävä keksii jonkun harrastuksen, hän on väkisin raahaamassa minua siihen mukaan. Ja jos en lähde niin ei hänkään.

Ap

Vierailija
26/26 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se karitsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi