Joudun aina valehtelemaan naiselle olevani töissä
Joudun siis aina valehtelemaan työttömyydestäni päästäkseni tapailusuhteeseen naisen kanssa. Tämä on melko helppoa, koska olen muuten täysin "normaali", eikä pitkäaikaistyöttömyys näy mitenkään päälle päin.
Luonnollisestikin jossakin vaiheessa totuus tulisi paljastumaan, jos suhde etenee seurustelutasolle...tästä pakollisesta valheesta johtuen seurusteluun asti harvoin päästään.
En kykene olemaan täysin avoin naiselle tai ottamaan tätä mukaan elämääni tuon valheen taakse.
Miten onnistuisin paljastamaan asiaa vähitellen? Ikään kuin hitaasti liu'uttamalla tätä totuutta verhon takaa jolloin se ei olisi niin iso pommi kerralla.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis varmasti monikin nainen ois valmis lähtemään treffeille, vaikka mies olisi työtön (ainakin jos ilmaisisi selvästi etsivänsä töitä, eikä antaisi ymmärtää olevansa elämäntapatyötön sossupummi). Nyt ap ei anna naisille mahdollisuutta tehdä tätä päätöstä, vaan päättää pilata homman heti alkuunsa valehtelemalla. En käsitä.
Tässä pelataan todennäköisyyksillä. Kertomalla työttömyydestäni tiputetaan heti potentaalisista naisista valtava määrä pois. Helpompi löytää sopiva isommasta joukosta.
Joo, mutta ei tuo valehtelukaan näköjään tuota toivottua tulosta. Minustakin valhtelu olisi ehdottomasti pahempi juttu kuin työttömyys. Olen seurustellutkin työttömien kanssa.
Toisille tuottaa, toisille ei. Jos laitat esimerkiksi Tinderin profiiliin, että olet työtön niin se karsii jo niin paljon naisia, että ei siinä ole mitään järkeä. Ennemmin jätän työttömyydestäni kertomisen siihen asti, että olen jo naiseen tutustunut ja minulla on jonkinlainen käsitys siitä miten hän tulisi työttömyyteeni suhtatumaan. Jos taas ilmoitan työttömyyteni heti kättelyssä (ei korona-aikana) niin rajoitan turhaan potentiaalisten ihmisten määrää ja en ehkä pääse kertomaan siitä työttömyydestäni sille ymmärtävälle naiselle.
Jos mies on työtön niin on valkoinen valhe väittää naiselle että on töissä. Itse asiassa on ihan pakko valehdella. Naisestahan saattaisi tuntua pahalta miehen puolesta jos nainen tietäisi miehen työttömyydestä. Miehen velvollisuus on suojella naista pahoilta tunteilta, siis miehen velvollisuus on salata työttömyytensä. Miehen velvollisuus on suojella naista!
Jos valhe joskus paljastuu ja nainen suuttuu siitä että mies on valehdellut hänelle, niin miehen tulee suuttua naiselle, tyyliin "SINUA suojellakseni minä valehtelin! Sinun vuoksesi, sinun tunteidesi vuoksi minä olen jo pitkään valehdellut. En tahtonut valehdella mutta sinun vuoksesi sen tein, koska teen kaikkeni jotta sinulla olisi kaikki hyvin, kaikkeni teen sinun hyväksesi. Ja nyt sinä syytät minua valehtelusta, sinä syytät minua, paheksut minua? Ettäs kehtaat! Kaikkeni olen sinulle antanut ja vuoksesi tehnyt, ja sinä kiität minua paheksumalla! Sinä senkin kiittämätön! Minä en kestä tätä, sinä loukkaat minua aivan kamalasti, miten sinä voit kohdella minua näin pahasti, etkö sinä häpeä, kuinka sinä voit tehdä noin minulle? miten voit kohdella minua noin pahasti, minua joka olen aina ajatellut vain sinun parastasi!"
--
Minussa ei ole mitään vikaa, en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Jos sinä syytät minua jostain, väität että olen tehnyt jotain väärää, niin se tuntuu minusta pahalta. Tietysti aiheettomat syytökset tuntuvat pahalta, aivan kamalaahan se on jos jotain puhdasta pulmusta, suorastaan pyhimystä, mennään jostain syyttämään. Syyttämällä minua sinä aiheutat minulle pahoja tunteita eli SINÄ teet väärin. Sinun tulee tuntea syyllisyyttä ja katumusta jotta tästedes kohtelisit minua paremmin. Minun pitää syyttää sinua kaikesta jotta tuntisit mahdollisimman paljon syyllisyyttä, jotta ottaisit opiksesi, jotta tästedes kohtelisit minua paremmin. Jos et ala kohdella minua paremmin niin minun täytyy nöyryyttää, kyykyttää, herjata, kiristää, uhkailla ja pahoinpidellä sinua jotta vihdoin viimein ottaisit opiksesi ja kohtelisit minua paremmin.
Sinä olet paha ihminen koska puhut minusta pahaa. Mutta älä huoli, minä voin kouluttaa sinusta hyvän satuttamalla sinua erittäin paljon. Se on sinun parhaaksesi. Koulutan sinua sinun etusi vuoksi. Siitäkin sinun tulee minua kiittää, siitä että olen sinua kouluttanut, että olen sinua satuttanut. Olen hyvä kouluttaja, täydellisen epäitsekäs.
Uskomatonta jos et tätä asiaa vieläkään hyväksy. Minun tulee pahoinpidellä sinua vielä lisää jotta hyväksyisit. Olen hyvä perustelemaan kantani. Pahoinpitelen sinua kunnes olet yhtä mieltä kanssani.
Kannattaisi tapailla muitakin kuin top 10% naisia joilla on varaa valita.
Minä taas joudun valehtelemaan että olen työssä että pääsen vaimosta eroon. Oikeasti juopottelen mökillä tai viiletän radalla...
Vierailija kirjoitti:
Miksi koitat seurustella pintaliitopissisten kanssa?
Eiköhän miehen työllisyystilanteella ole enemmän merkitystä ikäluokassa 30+ kuin nuorempien keskuudessa?
Joo, mutta ei tuo valehtelukaan näköjään tuota toivottua tulosta. Minustakin valhtelu olisi ehdottomasti pahempi juttu kuin työttömyys. Olen seurustellutkin työttömien kanssa.