Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun aina valehtelemaan naiselle olevani töissä

Pohdiskelija
13.12.2018 |

Joudun siis aina valehtelemaan työttömyydestäni päästäkseni tapailusuhteeseen naisen kanssa. Tämä on melko helppoa, koska olen muuten täysin "normaali", eikä pitkäaikaistyöttömyys näy mitenkään päälle päin.

Luonnollisestikin jossakin vaiheessa totuus tulisi paljastumaan, jos suhde etenee seurustelutasolle...tästä pakollisesta valheesta johtuen seurusteluun asti harvoin päästään.
En kykene olemaan täysin avoin naiselle tai ottamaan tätä mukaan elämääni tuon valheen taakse.

Miten onnistuisin paljastamaan asiaa vähitellen? Ikään kuin hitaasti liu'uttamalla tätä totuutta verhon takaa jolloin se ei olisi niin iso pommi kerralla.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin teen itsekin. EI muuten Tinderistä deittejä tule.

Vierailija
42/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdiskelija kirjoitti:

Joudun siis aina valehtelemaan työttömyydestäni päästäkseni tapailusuhteeseen naisen kanssa. Tämä on melko helppoa, koska olen muuten täysin "normaali", eikä pitkäaikaistyöttömyys näy mitenkään päälle päin.

Luonnollisestikin jossakin vaiheessa totuus tulisi paljastumaan, jos suhde etenee seurustelutasolle...tästä pakollisesta valheesta johtuen seurusteluun asti harvoin päästään.

En kykene olemaan täysin avoin naiselle tai ottamaan tätä mukaan elämääni tuon valheen taakse.

Miten onnistuisin paljastamaan asiaa vähitellen? Ikään kuin hitaasti liu'uttamalla tätä totuutta verhon takaa jolloin se ei olisi niin iso pommi kerralla.

No valehtelun ja naisten  sijaan sä voisit keskittää tarmosi vaikka keikkatöiden hakemiseen niin ei tarttis enää valehdella kun niitä jossain vaiheessa sitten saat

.Ilmeisesti tämä vaihtoehto ei ole edes käynyt sun mielessä.

Keikkatyöt vievät talouden miinukselle nykyisen byrokratian vuoksi...kokemusta on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt taas olen tilanteessa jossa olen joutunut valehtelemaan baarissa toissa viikonloppuna tapaamalleni naiselle työtilanteestani...vietin viime yön hänen luonaan.

Ahdistaa.

Vierailija
44/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaisessa työttömyysessä ei mielestäni ole lähtökohtaisesti mitään pahaa, sellaista sattuu syystä tai toisesta, aivan normaalia. Pitkäaikaistyöttömyys herättää toki kysymyksen ”miksi”, vaikkei sitä ääneen sanoisikaan. Taustalla olevat syyt ovat käytännössä aina enemmän turn off kuin itsessään se, ettet vaikka ole perus kaupan kassa.

Lisäksi henkilökohtaisesti en osaisi kuvitella kumppanikseni henkilöä, jonka suhtautuminen työntekoon on tuollainen miltä sinun vaikuttaa. En pidä sinua huonompana ihmisenä, itse vain olen tällä hetkellä pakertamassa väitöskirjaa unelmaopiskelualani tiimoilta ja olen innokas samaan aikaan tekemään ylitöitäkin tällä alalla. En siis itse näkisi tällaisella suhteella tulevaisuutta, mutta ihmisiä on erilaisia. Ja typerää mököttää jos ja kun ihmiset (ihan yleisesti) eivät pidä valehtelusta. Terve järkikin yleensä kertoo että syy sinkkuuteen voisi ehkä kenties mahdollisesti olla siinä....

Vierailija
45/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse tapaile köyhää, työtöntä naista? Niinpä niin, oikeasti etsit itsellesi elättäjää. 

Vierailija
46/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän kerrot vaan firman yt:stä ja kuinka sitten kuukauden päästä nalli napsahtaa. Oot jo ehtiny saamaan ns. jalan oven väliin ja helpompi olla työttömänä sen jälkeen.

Vierailija
47/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse tapaile köyhää, työtöntä naista? Niinpä niin, oikeasti etsit itsellesi elättäjää. 

Sopii minulle, kunhan työttömyys ei johdu jostakin vakavammasta ongelmasta, kuten esimerkiksi alkoholismista.

Minä en seurustele naisen kanssa hänen työllisyys -tai työttömyystilanteensa takia. Haluan naisen, en hänen työtään tai rahokaan. En minä ole mitenkää rajannut työttömiä pois; heitä vain tulee harvoin vastaan.

Onko sinulla nyt antaa minulle jonkun työttömän ystäväsi yhteystiedot? Voin tutustua häneen ja katsoa miten kemiamme toimivat.

Ap

Vierailija
48/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt taas olen tilanteessa jossa olen joutunut valehtelemaan baarissa toissa viikonloppuna tapaamalleni naiselle työtilanteestani...vietin viime yön hänen luonaan.

Ahdistaa.

Non ni. Nyt ilmoittelet että sait yt ssä potku ja se siitä

Vierailija
49/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii minulle, kunhan työttömyys ei johdu jostakin vakavammasta ongelmasta, kuten esimerkiksi alkoholismista.

Minä en seurustele naisen kanssa hänen työllisyys -tai työttömyystilanteensa takia. Haluan naisen, en hänen työtään tai rahokaan. En minä ole mitenkää rajannut työttömiä pois; heitä vain tulee harvoin vastaan.

Onko sinulla nyt antaa minulle jonkun työttömän ystäväsi yhteystiedot? Voin tutustua häneen ja katsoa miten kemiamme toimivat.

Ap

Luuletko tosiaan että täällä joku antaisi ystävänsä tiedot jollekin satunnaiselle, ja luultavasti päästään viiraavalle työttömälle miehelle?

Vierailija
50/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositeltavinta olisi huomaamatta liu'uttaa itsensä sinne työelämään.

Vierailija
51/68 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositeltavinta olisi huomaamatta liu'uttaa itsensä sinne työelämään.

Miten tämä onnistuu?

Vierailija
52/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit päästä esimerkiksi jakamaan mainoksia, jostain pitää aloittaa.

Sitä en tosin tiedä että suhtautuvatko naiset yhtään sen paremmin mainostenjakajaan kuon työttömään.

T: ruohonjuuritasolta aloittanut

Vierailija
53/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että sinua ahdistaa tuo valehteleminen niin paljon että kannattaa lopettaa se ennen kuin se alkaa vaikuttaa negatiivisesti terveydentilaasi. Valehtelemisen lopettaminen myös lisää todennäköisyyttä siihen että saat suhteen sellaisen ihmisen kanssa joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Mutta jos arvostat enemmän suhteiden määrää, niin jatka toki valehtelemista.

Vierailija
54/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että sinua ahdistaa tuo valehteleminen niin paljon että kannattaa lopettaa se ennen kuin se alkaa vaikuttaa negatiivisesti terveydentilaasi. Valehtelemisen lopettaminen myös lisää todennäköisyyttä siihen että saat suhteen sellaisen ihmisen kanssa joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Mutta jos arvostat enemmän suhteiden määrää, niin jatka toki valehtelemista.

Parempi kuitenkin että on edes niitä lyhyitä suhteita, kuin että ei ole suhteita ollenkaan? Rehellisyys ap:n tapauksessa nimittäin karkoittaa naiset melko tehokkaasti.

Vierailija
55/68 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap MITÄ työtä ja missä kerrot tekeväsi? Näin pitkä ketju, eikä selvinnyt! :)

Vierailija
56/68 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kun puuttuu koulutus ja työhistoriakin on hyvin vaillinainen niin valehtelu on ainut vaihtoehto. Voisihan sitä selittää jotain, että yritän kyllä nyt parhaani ja hyvällä asenteella etsin töitä tai pyrin koulutuksen, mutta ei noilla ketään huijata, ja kun historia on tyhjää ja epäonnistumisia täynnä niin kyllä naiset näistä tekisivät johtopäätökset kelpaamattomuudestani seurustelukumppaniksi, jos siis totuuden heille kertoisin.

Eli vaihtoehdot ovat yksinäisyys tai valehtelu. Jokainen tässä asemassa oleva mies tekee sitten oman valintansa.

Vierailija
57/68 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Valehtelen käyväni töissä, todellisuudessa elän täysin pääomatuloilla.

Vierailija
58/68 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta firma ja ala toimariksi. Et vaan tee mitään sellasta normaalia start uppia.

Vierailija
59/68 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmasti monikin nainen ois valmis lähtemään treffeille, vaikka mies olisi työtön (ainakin jos ilmaisisi selvästi etsivänsä töitä, eikä antaisi ymmärtää olevansa elämäntapatyötön sossupummi). Nyt ap ei anna naisille mahdollisuutta tehdä tätä päätöstä, vaan päättää pilata homman heti alkuunsa valehtelemalla. En käsitä.

Vierailija
60/68 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis varmasti monikin nainen ois valmis lähtemään treffeille, vaikka mies olisi työtön (ainakin jos ilmaisisi selvästi etsivänsä töitä, eikä antaisi ymmärtää olevansa elämäntapatyötön sossupummi). Nyt ap ei anna naisille mahdollisuutta tehdä tätä päätöstä, vaan päättää pilata homman heti alkuunsa valehtelemalla. En käsitä.

Tässä pelataan todennäköisyyksillä. Kertomalla työttömyydestäni tiputetaan heti potentaalisista naisista valtava määrä pois. Helpompi löytää sopiva isommasta joukosta.