Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun aina valehtelemaan naiselle olevani töissä

Pohdiskelija
13.12.2018 |

Joudun siis aina valehtelemaan työttömyydestäni päästäkseni tapailusuhteeseen naisen kanssa. Tämä on melko helppoa, koska olen muuten täysin "normaali", eikä pitkäaikaistyöttömyys näy mitenkään päälle päin.

Luonnollisestikin jossakin vaiheessa totuus tulisi paljastumaan, jos suhde etenee seurustelutasolle...tästä pakollisesta valheesta johtuen seurusteluun asti harvoin päästään.
En kykene olemaan täysin avoin naiselle tai ottamaan tätä mukaan elämääni tuon valheen taakse.

Miten onnistuisin paljastamaan asiaa vähitellen? Ikään kuin hitaasti liu'uttamalla tätä totuutta verhon takaa jolloin se ei olisi niin iso pommi kerralla.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sua kukaan pakota valehtelemaan. Sä päätät valehdella itse.

Olen pakotettu sen takia että ilman valehtelua en pääse ikinä edes treffeille, tai saa lyhyempiäkään suhteita.

Eli jos pitää valita valehtelun tai täydellisen yksinäisyyden väliltä, valitsen jälkimmäisen.

Ap

Pah, jos rehellisyydellä ei kelpaa niin nainen ei ole sun arvoinen. Siinä mielessä työttömyys on hyvää aikaa etsiä kumppania kun sinulla on aikaa ja lokit väistää itse.

Vierailija
22/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sinne profiiliin että olet ihan normaali vaikka oletkin työtön. En usko että varsinaisesti työttömyys ketään haittaa vaan ne syyt miksi työttömäksi on joutunut/ajautunut (esim mt. Ongelma) ja tietenkin tämä alhainen elintaso jonka pitkäaikainen työttömyys aiheuttaa.

Yksi vaihtoehto on pudottaa rimaa reilusti ja ottaa vaikka ylipainoinen, yh tai vaikka itsetunto-ongelmainen nainen. Yhden vian tapauksen kanssa yleensä voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat sinne profiiliin että olet ihan normaali vaikka oletkin työtön. En usko että varsinaisesti työttömyys ketään haittaa vaan ne syyt miksi työttömäksi on joutunut/ajautunut (esim mt. Ongelma) ja tietenkin tämä alhainen elintaso jonka pitkäaikainen työttömyys aiheuttaa.

Yksi vaihtoehto on pudottaa rimaa reilusti ja ottaa vaikka ylipainoinen, yh tai vaikka itsetunto-ongelmainen nainen. Yhden vian tapauksen kanssa yleensä voi elää.

Millä perusteella YH kuuluu alemman riman kastiin?

Vierailija
24/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan YH nyt selvästi turn off monelle. En minä ainakaan ottaisi naista jolla on lapsia.

Vierailija
25/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut kriteeri on että ihastun naiseen, ja että hän ihastuu minuun...en näe järkeä väkisin alkaa suhteeseen kenenkään kanssa vain suhteen takia. Se ei ole oikein ketään kohtaan.

Ap

Vierailija
26/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten edes komea?

Vierailija
27/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on turn offeista suurin. Tiedät itsekin että et voi jatkaa sitä loputtomiin.

Joten mitä ihmettä koet siitä saavasi? Tapaamisia sellaisten naisten kanssa joiden kanssa et kuitenkaan voi alkaa seurustelemaan joko siksi että et kelpaisi heille omana itsenäsi tai jotka häipyvät siinä vaiheessa kun saavat tietää sinun olevan järjestelmällinen valehtelija.

Nyt ryhtiä. Ainoa mahdollisuutesi löytää normaali, tyydyttävä seurustelusuhde on etsiä nainen jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Et ole Suomen ensimmäinen etkä viimeinen pitkäaikaistyötön, etkä etenkään ensimmäinen ja viimeinen ihminen jolla on aukkoja työhistoriassa.

Vierailija
28/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan YH nyt selvästi turn off monelle. En minä ainakaan ottaisi naista jolla on lapsia.

Tämä riippuu omasta elämäntilanteesta. Minulle (naisena) YH-mies oli kanssa, ei pelkästään turn off, vaan ihan deal-braker. Olen vapaaehtoisesti lapseton, eli jos en halua omiakaan lapsia niin vielä vähemmän toisten kersoja. 

Sen sijaan voisin kuvitella, että yh-mies seurustelisi ihan mielellään yh-naisen kanssa. 

Vierailija
29/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten edes komea?

Kai tämä on paljolti kiinni siitä kuka katsoo...mieltymyksiä kun on niim monia.

Jos nyt pitää kuitenkin antaa oma vastaus, niin uskallan väittää olevani.

Ap

Vierailija
30/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu on turn offeista suurin. Tiedät itsekin että et voi jatkaa sitä loputtomiin.

Joten mitä ihmettä koet siitä saavasi? Tapaamisia sellaisten naisten kanssa joiden kanssa et kuitenkaan voi alkaa seurustelemaan joko siksi että et kelpaisi heille omana itsenäsi tai jotka häipyvät siinä vaiheessa kun saavat tietää sinun olevan järjestelmällinen valehtelija.

Nyt ryhtiä. Ainoa mahdollisuutesi löytää normaali, tyydyttävä seurustelusuhde on etsiä nainen jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Et ole Suomen ensimmäinen etkä viimeinen pitkäaikaistyötön, etkä etenkään ensimmäinen ja viimeinen ihminen jolla on aukkoja työhistoriassa.

Tiedän kyllä että epärehellisyydellä on kovin vaikea saavuttaa mitään pysyvää, mutta kun esimerkiksi tinderissä nainen kysyy mitä teen työkseni...nainen jolle olen siinä vaiheessa vain muutama kuva sekä hieman tekstiä profiilissa. Silloin tuntuu että on vain pakko valehdella tekevänsä jotakin, että nainen antaa tutustumisellemme edes mahdollisuuden.

Työttömyyteen liittyy paha sosiaalinen stigma, ja työttämästä henkilöstä on erilaisia stereotypioita. Tuntuu epäreilulta että minuun liitetään nuo kaikki ennen kuin olen voinut mitenkään tutustua henlilöön.

Ap

Vierailija
31/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä naisia on vaikka kuinka paljon ja heitäkin se hävettää. Etsi työtön nainen ja jos hän ei ole sinulle turn-off et ole sinäkään hänelle. Tarkoitan, että työtön nainen ei voi sanoa sinulle, ettet kelpaa, koska olet työtön, koska samalla hän julistaisi tuomion itselleenkin. 

Vierailija
32/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että epärehellisyydellä on kovin vaikea saavuttaa mitään pysyvää, mutta kun esimerkiksi tinderissä nainen kysyy mitä teen työkseni...nainen jolle olen siinä vaiheessa vain muutama kuva sekä hieman tekstiä profiilissa. Silloin tuntuu että on vain pakko valehdella tekevänsä jotakin, että nainen antaa tutustumisellemme edes mahdollisuuden.

Työttömyyteen liittyy paha sosiaalinen stigma, ja työttämästä henkilöstä on erilaisia stereotypioita. Tuntuu epäreilulta että minuun liitetään nuo kaikki ennen kuin olen voinut mitenkään tutustua henlilöön.

Ap

Mua muuten ärsyttää tuo "mitä teet työksesi" -kysymys, enkä itse ole sitä vielä koskaan kysynyt. Kysyn mieluummin "mitä teet vapaa-ajallasi". Se kertoo minusta paljon enemmän ihmisestä. Mun mielestä ammatti ei määritä ihmistä. (Mutta mä olenkin liikemaailmassa jakkupukunainen ja kotona semmoinen meditoiva kukkamekkohippi.) 

Vierailija
33/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten vain mene töihin jos asia on ongelma?

Vierailija
34/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, töihinhän vain "mennään...

Vierailija
35/68 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistyminen ei ole helppoa minun historiallani :)

Ap

Vierailija
36/68 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedätkö, millaisia ja minkä alan töitä haluat tehdä? Onko sinulla koulutus niihin tehtäviin? Opiskelemaan vaikka uutta alaa, jos et muuten työllisty. Et olisi valtakunnan ainpa alaa vaihtamut. Yhteishaku on vuoden alussa.

Vierailija
37/68 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelija kirjoitti:

Joudun siis aina valehtelemaan työttömyydestäni päästäkseni tapailusuhteeseen naisen kanssa. Tämä on melko helppoa, koska olen muuten täysin "normaali", eikä pitkäaikaistyöttömyys näy mitenkään päälle päin.

Luonnollisestikin jossakin vaiheessa totuus tulisi paljastumaan, jos suhde etenee seurustelutasolle...tästä pakollisesta valheesta johtuen seurusteluun asti harvoin päästään.

En kykene olemaan täysin avoin naiselle tai ottamaan tätä mukaan elämääni tuon valheen taakse.

Miten onnistuisin paljastamaan asiaa vähitellen? Ikään kuin hitaasti liu'uttamalla tätä totuutta verhon takaa jolloin se ei olisi niin iso pommi kerralla.

No valehtelun ja naisten  sijaan sä voisit keskittää tarmosi vaikka keikkatöiden hakemiseen niin ei tarttis enää valehdella kun niitä jossain vaiheessa sitten saat

.Ilmeisesti tämä vaihtoehto ei ole edes käynyt sun mielessä.

Vierailija
38/68 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos nyt kuitenkin laittaisit paperit kaikkii henkilöstövuokrafirmoihin ja katsoisit mitä tapahtuu sen sijaan että istut ahterillasi  ja valehtelet naisille.

Vierailija
39/68 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä tavallaan oikeassa. Työttömyys varsinkin pitkäaikais sellainen on suurimmalle osalle naisista liian suuri turn-off miehessä. Ehkä vielä nuoremmilla paikkaansa etsivillä työttömyys suvaitaan, mutta yli 30-vuotiailta odotetaan jo vakiduunia. Ei varmasti väliaikainen työttömyys haittaa, mutta kyllä vuodenkin työttömyysaika laskee pariutumistodennäköisyyksiä valtavasti.

Vierailija
40/68 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.