Oikeesti...Meillä on ollut vaikeata seksirintamalla, mutta nyt on jotain pielessä...
Ehdotin saunassa seksiä, niin, että nojaisin jalkatukeen, ja mies tulisi penkiltä takaapäin.
Ei halunnut. Jotenkin ei kiinnostanut koko asia, vaikka keikuttelin peppuani suloisesti edessään.
Sillä ei edes alkanut seisomaan...=(
Sitten vähän hyväilin sieltä alhaalta, mutta kutisi niin p´´´leesti, että mulla meni halut.
Oli niin neitimäistä.
Onkohan ihan normaalia, ettei mies kiinnostu tälläisistä jutuista?
Kommentit (6)
Minun miehellä on silloin tällöin jaksoja, jolloin sitä ei kiinnosta seksi pätkääkään. Se syö naista, mutta eipä minuakaan aina haluta. Yleensä ne miehen haluttomat hetket liittyy johonkin aika pieneenkin asiaan.
Stressi töissä on joskus syynä, joskus kesken oleva remppa, raskausaikana se oli minun valasmainen olomuotoni. Olen oppinut vuosien saatossa kyselemään ja kuuntelemaan miestäni. Olen tajunnut, että mieskään ei ole mikään kone vaan elää monenlaisia vaiheita ja kausia, kuten me naisetkin.
Olen ottanut miehen kieltäytymiset siinä mielessä myös kohteliaisuutena, että hän uskaltaa sanoa minulle EI. Tiedän, että kun puuhastelemme, hän ei tee sitä vastentahtoisesti tai vain tyydyttääkseen minut.
Mun ei tarvitse kun hipaista miehen elintä niin se on heti pystyssä. Tai jos mä pyllistä saunassa niin että peppu koskettaa miehen elintä niin se on heti pystyssä vaikkei miehen mieli tekisikään seksiä..
Kyllä se on mielialasta kiinni se jöpöttäminen tai jöpöttämättä jättäminen. Kun ei oikeesti hotsita, ei nouse.
rauhallisesti ja kiihtymatta, riitelematta.
Sitä paitsi musta saunassa hässiminen on tosi epämiellyttävää, ehkä miehestäsikin.
kai sillä miehelläkin saa olla haluttomia kausia?!?