En löydä Netflixistä enää MITÄÄN katsottavaa
Ehdota jotakin.
Nähtyjä:
Homeland
How to Get Away with Murder
Designated Survivor
Orphan Black
Pako
Pretty Little Liars
Breaking Bad
Blacklist
Retribution
Marcella
Orange Is the New Black
Kommentit (63)
En minäkään ole pitkään aikaan löytänyt mitään hyvää Netflixistä. Yksi hyvä kauhusarja ja pari dokkaria on osunut kohdalle. Olen siirtynyt HBO:n tarjontaan. Netflixin alkuaikona oli parempi tarjonta, nämä Netflix originalsit ovat olleet aika kuraa. Sarjat yleensä ihan hyviä mutta elokuvat ovat hirveää veriripulia...
Itse katson vain Tnaflix:iä paljo mielenkiintoisia pätkiä, valitettavastia scattia sielläkään.
Katselin just Jack Whitehallin Travels with my Father ja ihan kuin olisin itse käynyt matkoilla.
Stand-uppeja oon itse katsellut. Jimmy Carr, Ricky Gervais, Russell Brand, mitä noita on.
Suits
House of cards
Crown
Ja nyt siellä on joku uus sarja.. en muista nimeä. 😁 Mutta siinä se henkivartija suojelee britannian sisäministeriä... vain 6 jaksoa joten se tuli äkkiä katsottua, mutta hyvä oli.
Tai vaihda viaplaylle välillä. Siellä on Royals sarja, sekin oli hyvä.
En nyt tiedä minkälaisia sarjoja tykkäät katsella, mutta itse nämä katsonut.
Epäterve
Narcos
Hävytöntä
Daredevil
Safe
Breaking Bad
Better call Saul
Jumalattomat
El Chapo
Punisher
Weeds
Moderni Perhe
Atypical
Bates Motel
Horsemen
Rahapaja
Stranger Things
Vierailija kirjoitti:
Suits
House of cards
CrownJa nyt siellä on joku uus sarja.. en muista nimeä. 😁 Mutta siinä se henkivartija suojelee britannian sisäministeriä... vain 6 jaksoa joten se tuli äkkiä katsottua, mutta hyvä oli.
Tai vaihda viaplaylle välillä. Siellä on Royals sarja, sekin oli hyvä.
Tuon sisäministerin henkivartija -sarjan olen katsonutkin. En tosin itsekään muista nimeä. :)
AP
En löydä minäkään. Tehdastöissä on joskus tuntikausia aikaa tuijottaa netflix. Kaikki katottava on katottu. Harmi et sitä jenkkinetflixiä ei voi kattoa ku vpn: takaa. Ehkä voisi taas testailla onnistuisiko.
Crownin takia hommasin, oli oikein hyvä.
Nyt katselussa OITNB, sen jälkeen siirryn kehuttuihin Narcosiin, House of Cardsiin ja siihen vanhaan moottoripyöräjengistä kertovaan sarjaan jonka nimi ei tule nyt mieleen.
Lopetin koko Netflixin - en myöskään löytänyt enää mitään kiinnostavaa.. Potuttaa kun Ämeerikassa näkevät tuhansia sarjoja enemmän kuin mitä Suomessa Netflixista tulee.
Jos tykkäät PLL tyyppisistä mysteerisarjoista niin Scream on yksi todella hyvä.
Riverdale on myös todella koukuttava.
Requiem on myös todella mielenkiintoinen synkkä ja mysteerityyppinen sarja!
Bates motel juontaa juurensa Psycho elokuvaan. Todella hyvä sarja.
https://www.youtube.com/watch?v=7lCWKKNGiKs
En tiedä katsotko aasialaisia sarjoja , mutta Erased vie nopeasti mennessään
https://www.youtube.com/watch?v=dHnQtimWrQo
ja Mind game. Katso vaikka muutama minuutti ja päätä jos jaksat jatkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=leZs1kcZwRM
Nää kaikki aika mysteerisiä sekä synkkiä sarjoja. Todella mielenkiintoisia, suosittelen!
Miten te jaksatte tuollasia täysin elämästä irrallisia jenkkikökköja katsella? Itse en yleensä pääse viittä minuuttia pitemmälle kun huomaan, että on sata paljon mielenkiintoisempaa asiaa kesken toisaalla. En jaksanut katsoa edes Breaking Badiä, vaikka sitä kehui kaikki. Typerä, epäuskottava Macbeth-kopio paitsi ilman lyyrisyyttä tai tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin alkaa katsomaan hyviä sarjoja, elokuvia ja ohjelmia ja jättämään tuon massoille suunnatun tusinaroskan pois niin johan löytyy katsottavaa.
Aika epämääräistä. Annappa joku esimerkki, niin me muut voidaan vuorostamme pilkata sun valintoja.
Eniten tuossa ärsyttää se, että valikoima ei säily. Jäi aikoinaan eräskin kymmenen kautta pitkä sarja kesken, kun poistui valikoimista ennen kuin ehdin katsoa loppuun.
Santa clarita diet
Disenchantment (simpsonien tekijöiltä)
Insatiable
Kokaiinirannikko
House of cards