Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Look fantastic

Heli
12.12.2018 |

Hei tilasin juuri yhden tuotteen kyseisestä verkkokaupasta ja mulla olisi kysymys liittyen siihen toimitukseen. Sillä kyseessä ei ole suomalainen verkkokauppa tulevatko tuotteeni silti johonkin postin toimipisteeseen vai onko käytäntönä toimittaa ovelle saakka??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipostiin ne on ainakin ennen mulla aina menneet.

Vierailija
2/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ajettelin varmistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee lähimmälle Ärrälle.

Vierailija
4/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ei mene lähipostiin, mutta melko lähelle muistaakseni Post Nordin pisteeseen. Ei tule tekstaria vaan meili saapumisesta.

Ongelma on muuten siinä, jos haluat palauttaa jotain. Lähettivät väärän tuotteen ja korvauksen saadakseen pitäisi postittaa paketti Englantiin, mutta korvaavat vain 15 % tilauksen arvosta postikuluja.

Vierailija
5/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PostNordilla tulivat, lähimmälle matkahuollon pisteelle.

Vierailija
6/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne ei mene lähipostiin, mutta melko lähelle muistaakseni Post Nordin pisteeseen. Ei tule tekstaria vaan meili saapumisesta.

Ongelma on muuten siinä, jos haluat palauttaa jotain. Lähettivät väärän tuotteen ja korvauksen saadakseen pitäisi postittaa paketti Englantiin, mutta korvaavat vain 15 % tilauksen arvosta postikuluja.

Tuo onkin sitten harmillista niille jotka haluaisivat jotakin palauttaa. Hyvä kuitenkin tietää että tulevat edes matkahuollon kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme