Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei tunne samoin -FWB gone bad

Vierailija
11.12.2018 |

Nyt en kaipaa tylyjä kommentteja tyyliin "sådant är livet", koska oon tosi maassa..

Lopetin pitkähkön fwb-suhteen hiljattain, koska mulle oli kehittynyt tunteita, ja miehelle ei niinkään. Ajattelin, että en ainakaan jänistä ja jätä juttua kesken kertomatta, mitä itse tunnen, ja kysymättä, että oisko tästä voinut kehittyä jotain muutakin kuin satunnaishengailua ja paneskelua. No, ei voi. En kadu silti tunteista kertomista, koska muuten oisin aina miettinyt, että oisko tästä voinut tulla jotain enemmän.

Mies selittää nähtävästi itselleenkin, että oikeat syyt ovat minusta riippumattomia, mutta vastauksistaan pystyy lukemaan, että todellisuudessa en vain kiinnostanut tarpeeksi, jotta haluaisi nähdä jonkinlaisen parisuhteen tulevaisuudessa. Mies sanoi, että hänellä on "jotain tunteita" ja että hänestä on tosi mukava viettää kanssani aikaa. Ei olisi halunnut lopettaa vielä. Seksi onkin ollut ihan taivaallista, enkä muista hetkeen tunteneeni kenenkään kanssa tuommosta.

Mun on tosi vaikea päästä tästä yli. Oon iltaisin itkeny tätä nyt pari viikkoa, enkä jotenkin näe pidemmälle enää. Oon yrittänyt turruttaakin itseäni tinderöimäillä uusia panoja, mutta tuli vain tosi paljon pahempi mieli niistä. Enkä mä ehkä loppuunsa haluaiskaan turtua, koska haluan tuntea. En tiedä, miks tein edes noin.

Voiko tämmöisestä masentua, kuuluuko tämän ottaa näin voimille? Oon tehny ihan kaiken muun, PAITSI en oo ollu siihen mieheen yhteydessä, koska en halua tätä enää mutkistaa osaltani.

Mitä te muut ootte tehneet, kun sydän on särkynyt? Mikä voi auttaa.. Oon neuvoton.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtaa jopa itsrmurhaan, hyväksikäytetyn osalta. Toinen vaan jatkaa. Samat sanat

Sanoi mulle, olisko ollu sama mies? En tosin ollut pitkään kun vain kerran tekemisissä, tietämättä hänen tarkoitusperiään.tää on Pk-seutu n. 40 v mies? Onko sillä joku toinen, vaimo tai tyttöystävä? Miksi ei halunnut suhdetta? Varmasti on, mutta salaa. Pengohan taustat niin totuus paljastuu, se haikailee jonkun toisen perään oikeesti jota ei saa nyt. Lopeta heti tuo peli. Ottaisin minäkin vaikka kyun taivaalta oispa kivaa, mutta kun ei anneta.

Vierailija
2/90 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä syvä vaikea masennus hylkäyksestä vaikka seksi oisi kelvannut. Tähän se johtaa. Voit joutua sairaslomalle ,mielisairaalaan ja eläkkeelle mt diagnoosillä niin kuin kaikki muutkin on just samasta syystä. 1 tuttu tappoi itsemsä kyn mies jätti, toinen yritti kahdesti, elää mutta elämä sekasin. Varaudu laiyoskierteeseen. Varjele mielenterveyttäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi synnyttää yleensä tunteita. Sen takia fwb suhteet ei yleensä toimi, toinen alkaa tuntea kuitenkin.

Vierailija
4/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on just fwb:n idea. Mulla on ollut vuoden jo fwb, mutta en todellakaan ajattele sen vakavampaa vaikka tyyppi on oikein mukava.

Vierailija
5/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä syvä vaikea masennus hylkäyksestä vaikka seksi oisi kelvannut. Tähän se johtaa. Voit joutua sairaslomalle ,mielisairaalaan ja eläkkeelle mt diagnoosillä niin kuin kaikki muutkin on just samasta syystä. 1 tuttu tappoi itsemsä kyn mies jätti, toinen yritti kahdesti, elää mutta elämä sekasin. Varaudu laiyoskierteeseen. Varjele mielenterveyttäsi

Etköhän sinä nyt hieman liikaa vastuuta tätä toista osapuolta mielenterveytesi ongelmista? Vaikka minä nyt aloittaisin parisuhteen tai panosuhteen niin ei se sitä tarkoita, että en saa siitä koskaan lähteä. Ihmisellä on oikeus muuttaa mielensä ja päättää suhde oli suhde millainen tahansa. Ehkä mielenterveytesi ongelmat ovat jo olleet olemassa ja juuri ne ovat ajaneet miehen pois?

Vierailija
6/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on päättynyt eräänlainen parisuhde, nyt pitää käsitellä asia ja jatkaa sitten eteenpäin.

Vierailija
7/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajaa itsensä tuohon noilla naurettavilla "suhteilla"?

Vierailija
8/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomasi, ettei saa enää seksiä ja siksi kertoo, että on "jotain tunteita" ja olisi kiva viettää aikaa. Moni käyttää tilaisuuden hyväkseen, kun huomaa toisen olevan heikko tai reppana.

Vierailija
9/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoo tunteisiis pönttöpää. Mies salee naureskelee sulle selän takana. :D

Vierailija
10/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoisi mulle, että on jo vuoden ollut fwb, niin luulisin entisenä heppatyttönä että kyseinen ihminen omistaa hevosen. Suomalaisen lämminverisen, fwb = finnish warm blood :D

Mut nyt onkin kyse tavallisesta panosuhteesta joka loppunut tunteiden takia.

No, tsemppiä. Kyllä sä pärjäät.

Vierailija
11/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pelillä on säännöt ja tämä tapaus on sääntörikkomus. Peli ei sovi heikkohermoisille haaveilijoille.

Vierailija
12/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ankealta ja kämäiseltä konseptilta tällainen "suhde". Oikein nykyajan irvikuva, että tuollaiseen vielä suhtaudutaan olankohautuksella että sellaista se vaan on. Ei tarvitse olla. Ihmekös että tuntuu paskalta, kun -sellaista- se on.

Vierailija
13/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tyhmältä. Pyysitkö edes rahaa panokerroista?

Vierailija
14/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tyhmältä. Pyysitkö edes rahaa panokerroista?

Sinä et ilmeisesti nauti seksistä, kun noin ajattelet?

Vierailija
15/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hakemaan ihan parisuhdetta, koska sellaista selvästi haluat.

Vierailija
16/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ei kannata, jos ei ole aivan varma, että haluaa pelkän seksisuhteen.

Hukkaa vaan aikaansa, tuonkin säädön aikana olisi voinut tutustua johonkin sellaiseen, josta olisi tullut oikea suhde.

Ja toki se mies voi sanoa vaikka mistä tunteista, kunhan haluaa tilanteen jatkuvan ennallaan. Jos miehellä oikeasti olisi tunteita, hän ei kohtelisi noin.

Vierailija
17/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen miehen tarvitse selitellä mitään syitä, koska hän alun perinkin etsi vain fwb-suhdetta eikä parisuhdetta. Ihan turhaan mietit sen miehen ajatuksia, koska jotkut eivät vaan halua parisuhdetta. 

Vierailija
18/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ei kannata, jos ei ole aivan varma, että haluaa pelkän seksisuhteen.

Hukkaa vaan aikaansa, tuonkin säädön aikana olisi voinut tutustua johonkin sellaiseen, josta olisi tullut oikea suhde.

Ja toki se mies voi sanoa vaikka mistä tunteista, kunhan haluaa tilanteen jatkuvan ennallaan. Jos miehellä oikeasti olisi tunteita, hän ei kohtelisi noin.

Kyllä minulla on jotain tunteita fwb-ystävääni, mutta en kuitenkaan halua edetä parisuhteeseen. Ja tuo mieshän ei ole tehnyt mitään väärää ja kohdellut mitenkään huonosta ap:tä. Hän on vain toiminut pelin sääntöjen mukaan. 

Vierailija
19/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet unohtanut itsesi ja siksi olet nyt sekaisin. Älä keskity pyydystämään seuraavaa kohdetta, johon kiinnittyä vaan keslity itseesi. Tätä olen opetellut konkreettisesti viimeisen vuoden, mutta se helpottaa aidosti. Pidä ensin itse itsestäsi huolta, äläkä ole riippuvainen siitä että joku toinen tekee sen.

Vierailija
20/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni oli tieteellisesti tutkittukin että naiset ei pysty tällaisiin fwb-suhteisiin,hormonit sekoittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme