Mielipiteitä ihmisistä jotka ostavat vain 150€ kännykän?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt joku kelvollinen 150 euron kännykkä? Voisin veronpalautuksilla ostaa.
Honor 9, sellainen oli jossain eilen tarjouksessa 149
Sellaisen luurin käyttäjän lasten nimissä on c-kirjaimia.
Minulla on työsuhdepuhelin. Ollut kohta parikymmentä vuotta. Välillä vaihruu uudempaan. En edes tiedä mitä maksavat. Saako 20 eurolla jonkinlaisen?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen luurin käyttäjän lasten nimissä on c-kirjaimia.
Englannin kuningattarella ja Ruotsin prinsessalla on muun muassa.
En ole ostanut puhelinta varmaan 20 vuoteen, sehän on työnantajan homma. Siellä mennään sitten puhelinpolitiikan mukaan.
Juuri ostin 34 euron kännykän. Pidempiä reissuja varten minulla on ~100 euron älypuhelin, jota en arjessa kuljeta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt joku kelvollinen 150 euron kännykkä? Voisin veronpalautuksilla ostaa.
Honor 9, sellainen oli jossain eilen tarjouksessa 149
Aiemmatkin Honorit ihan hyviä ja löytyy varmasti vielä halvemmalla.
Minä. Edellinen 120 euron puhelin oli 2.5 vuotta käytössä. Sillä sain tehtyä sen, mitä tarvitsen. Soitan ja vastaan puhelimeen. Nyt ostin 140 euron puhelimen ja tämäkin soittaa puheluita, kuten edellinen. Uskon tällä tulevan toimeen muutaman vuoden.
Harvoin edes soittelen kenellekkään. Ehkä kerran parissa viikossa. Samoin minulle soitetaan yhtä harvoin.
Joskus kirjoitan whatsapp-viestin ja sellaisen saan.
Olen keski-ikäinen nainen, vakituinen työpaikka ollut aina. Eläkettä odottelen ja lapsenlapsia.
Mitä muuta haluat minusta tietää
Oli älypuhelin (170e) remontissa pari viikkoa ja käytin vanhaa netitöntä nokiaa, kyllä voi sanoa että vitutti ottaa iso äly takasin sen näppärän nokian jälkeen...ehkä vaan pelotti että pärjäiskö ilman älyä loputtomasti, toden näköisesti pärjäisi...eikä olisi puhelin riippuvuutta, eniten ehkä pelotti elämä ilman google mapsia. Mutta väittäisin että parin viikon aikana elämä oli helpompaakin jollain tavalla...ja tieto siitä että kukaan ei seuraa tekemisiäsi on iso plussa!!!
Mun puhelin maksoi 60e. Tarvitsen puhelintani lähinnä vain puhumiseen. Kaiken muun houdan iPad minillä. Paljon suurempi näyttö ja parempi käyttää nettiä, kuin puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Nykynen luuri maksoi 130e enkä kyllä enempää näe järkeväksi laittaa puhelimeen. Nykypuhelimet kun tuntuu hajoavan vuodessa.
Epäilen, että ihmiset käyttävät puhelimiaan naulojen hakkaamiseen. Minun luurini on kestänyt nyt seitsemän vuotta. Se tosin maksoi yli 300 euroa.
Järkytys oli suuri, kun kuulin, että WhatsApp ei 2020 huhtikuun jälkeen enää tue tätä android-versiota. Joudun ehkä ostamaan uuden luurin tuolloin, jollen sitten intoudu järjestelmäpäivitykseen.
Noin kalliin olen ostanut viimeksi 20 vuotta sitten. Tai se oli itse asiassa vielä kalliimpi.
Itse ostin älypuhelimeni alle 70 eurolla. Toimii ihan tarpeeksi hyvin minulle. Ei sillä voi lesoilla tietty kenellekään, mutta se ei ole puhelimeni funktio.
Nettipuhelimet on huijausta, ei kukaan jaksa kantaa mukana niin paljon johtoa.
Ai, mä kun just mietin 100euron puhelimen ostoa. Haluaisin vain ottaa sillä jotain kuvia, en tarvitse sitä muuhun.