Mielipiteitä ihmisistä jotka ostavat vain 150€ kännykän?
Kommentit (55)
Minulla on Samsungin 30 euron 2G kännykkä, jossa on kaksi sovellusta eli sillä voi soittaa puheluita ja lähettää tekstiviestejä. Se on ihan riittävä laite yhteydenpitoon.
Sitä vastoin minulla on kotona kaksi tietokonetta, pöytäkone v:lta 2017 ja kannettava v:lta 2015, ja molemmat on viimeisen päälle päivitettyjä ja viritettyjä erilaisine lisälaitteineen. Olen käyttänyt tietokoneita ja surfannut netissä suunnilleen Windows95:n, Netscape Navigatorin ja usenetin uutisryhmien ajoista lähtien. Minusta on huomattavasti mukavampaa hoitaa asioita riittävän ison näytön, näppäimistön ja hiiren avulla kun näprätä jotain pientä kännykkää.
Jos ja kun liikun kaupungilla, niin olen ihan mielelläni irti netistä. Valokuvausta varten minulla on pari digikameraa ja musiikkia kuuntelen mieluiten kotona isoista lattiakauttimista enkä halua kulkea ihmisten joukossa mitkään kuulokkeet korvilla. Kaikissa tähänastisissa työpaikkoissani on ollut tietokoneen ns. firman puolesta ja vanhan jatko-opiskeluoikeuden ansiosta voi myös halutessani käyttää paikallisen yliopiston tietokoneitta.
Pääsevät ainakin halvemmalla kuin minä, kun omani maksoi n. 1300.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pultsari, ala-aste koululainen, tai pihi eläkeläinen joka ei osaa käyttää älypuhelinta.
Hyvää ironiaa :D
Ihan lähipiiristä otettu kuvaus. Vielä päälle joku nörtti joka tilaa alibabasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynen luuri maksoi 130e enkä kyllä enempää näe järkeväksi laittaa puhelimeen. Nykypuhelimet kun tuntuu hajoavan vuodessa.
Aijaa, kyllä minun iPhone 6s on toiminut jo yli 3 vuotta.
Enpä usko. Sen verran on noista kokemusta ja tätäkin kirjoitan iPhonella. Paska tuote.
No eipä ole sitten pakko uskoa :D hieno asennevamma sulla.
Varmaan ihan kamalia ihmisiä ja haisevat homeelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pultsari, ala-aste koululainen, tai pihi eläkeläinen joka ei osaa käyttää älypuhelinta.
Kannattaa vähän laajentaa sitten ajatusmaailmaa oman lähipiirin ulkopuolellekin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt joku kelvollinen 150 euron kännykkä? Voisin veronpalautuksilla ostaa.
Samsung A3 on tosi kelpo, maksaa jotain 160 eur eikä pahemmin tosiaan häviä kalliimmille.
Härregyyd miten wt:tä. Minulla on kullattu ja timantoitu ipony puhelin 500 Megagigan pixelein varustettu etu-sivu-takakameroin. Maksoi 14 500€ vaan. Nopeuttakin löytyy ihan sika hertzisti 500000GMhz.
Minä: pätkätyöläinen yh. Palkka kk noin 1300 ja sekin vain silloin tällöin. Ostan puhelimet itselleni ja lapsille. Samanlaiset, jokainen maksoi noin 150 e. Hyviä on!
Olen erittäin kunnollinen, käytän paljon nettiä, harrastan monenlaisia asioita ja lapset pelaavat ja tekevät kännyköillään vaikka mitä. Kotona on läppäri (hyvä) ja koululaisilla koulusta ipadit. Meillä ei tekniikkaongelmia olekaan :)
Kukin ostaa mm. puhelimensa oman tarpeensa mukaan. Paitsi tietysti ne köyhät, joiden pitää saada se kallein iPhone.
Minulla on n.300 e arvoinen puhelin ja tämä on ollut tuhannesti parempi kuin sitä aiemmat monet 100-150e puhelimet.
Appeja mahtuu ilman ongelmaa, aiempiin tarvi ostaa muistia sitä varten. Ja tarvitsen appeja harrastuksia sekä julkisilla matkustusta varten, joten sikäli tämä parempi puhelin helpottaa elämääni paljon vain n. 150 euron lisähinnalla.
Jos joku käyttää 150e puhelinta, niin hän varmaan käyttää siinä eri asioita kuin minä.
Mitä vähemmän menee tuotteeseen jonka arvo puolittuu vuodessa ja menee 3 vuodessa arvottomaksi, sen parempi.
Irtisanouduin jo ajat sitten iPhonen ikeestä. Mä en tonnia puhelimeen laita. Android-järjestelmå riittää mulle. Matkustan vaikka niillä rahoilla eli 1000-150=850.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vähän laajentaa sitten ajatusmaailmaa oman lähipiirin ulkopuolellekin.
Ei. Se rikkaiden ja wannabe rikkaiden ajatusmaailma riittä mulle ihan hyvin.
Nykyinen iphone maksoi vähän alle 1500e, helvetin kallis, mutta myös hyvä. Lisäksi arvostan tietosuojaa kun hoidan tällä paljon osakesalkkuani, joka on huomattavasti keskivertosuomalaisen salkkua suurempi.
Sukulaiselle katselin tuossa puhelimia, ja onhan niissä eroja, 4 vuotta vanha silloinen samsungin lippulaiva, joka minulla oli aiemmin, saa edelleen suorituskyky testeissä paremmat pisteet kuin nää uudet 150e luurit.
Minä.
Olen köyhä kuuden vuoden syöpähoitojen jälkeen.
Alibabasta sangollinen vitosen kännyköitä. Eipä törsätä.
Enpä usko. Sen verran on noista kokemusta ja tätäkin kirjoitan iPhonella. Paska tuote.