Mielipiteitä ihmisistä jotka ostavat vain 150€ kännykän?
Kommentit (55)
Järki-ihminen. Tuolla hinnalla saa jo ihan kelpo puhelimen, halvemmallakin.
Juuri tuosta hintaluokasta olen viimevuosina itsekin ostellut, minulle aivan riittävät ominaisuudet kyllä saa tuolla hinnalla.
Nykynen luuri maksoi 130e enkä kyllä enempää näe järkeväksi laittaa puhelimeen. Nykypuhelimet kun tuntuu hajoavan vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen ihminen varmasti. Ei tarvitse puhelinta juuri mihinkään, eikä ole omistautunut sille.
Kyllä minä tarvitsen puhelinta yhteen jos toiseen juttuun ja kaikkia voin vallan mainiosti tehdä 150€ Honorillani😀
Fiksuja. Mun kännykkä maksoi 25 euroa, toimii ihan hyvin kun en älyä ja seurantaa puhelimeeni huoli. Netissä voi käydä läppärillä tai pöytäkoneellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen ihminen varmasti. Ei tarvitse puhelinta juuri mihinkään, eikä ole omistautunut sille.
Kyllä minä tarvitsen puhelinta yhteen jos toiseen juttuun ja kaikkia voin vallan mainiosti tehdä 150€ Honorillani😀
Joo, kyllä sillä perusjutut toki saakin tehtyä. Mutta ei vaikka kamerat ole noissa kovin tehokkaita tuossa hintaluokassa. Ja se on vaan hyvä, että puhelinta ei käytetä koko ajan jonkun taltioimiseen.
Mielestäni he haluavat säästää rahaa muille jutuille eikä kiinnosta kuinka hyvä kännykkä on.
Jos tarvii vaan perusjuttuja, miksi ostaa sitten mitään kallista puhelinta. Vai onko tämä joku imago-asia ap:lle?
Fiksua. Mulla on työn puolesta joku 800:n euron samsung. Ostin lapselle 169 eur samsungin, enkä huomaa eroa missään muussa kuin kameran laadussa ja kalliimpi puhelin on isompikokoinen. Akkukin meni huonoksi ihan yhtä nopeasti molemmissa.
Jos tarvitsen parempaa kameraa puhelimeeni, jolla voin ottaa ihqu selfieitä faceen, joka on niin tarkka että näkee ihohuokosetkin ja rypyt, niin miettisin 2 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä sillä perusjutut toki saakin tehtyä. Mutta ei vaikka kamerat ole noissa kovin tehokkaita tuossa hintaluokassa. Ja se on vaan hyvä, että puhelinta ei käytetä koko ajan jonkun taltioimiseen.
Aivan riittävän laadukkaita kuvia räpsin myös sen kameralla, studiolaatuun ei pyritä.
Vierailija kirjoitti:
Nykynen luuri maksoi 130e enkä kyllä enempää näe järkeväksi laittaa puhelimeen. Nykypuhelimet kun tuntuu hajoavan vuodessa.
Aijaa, kyllä minun iPhone 6s on toiminut jo yli 3 vuotta.
Järkevä ihminen. Kyllä ihmettelen niitä, jotka laittavat monta sataa yhteen luuriin. No ehkä ymmärrän sitten, jos ammatikseen somettaa, että tarvii sitä varten hyvän kameran mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan riittävän laadukkaita kuvia räpsin myös sen kameralla, studiolaatuun ei pyritä.
Joo, en ole väittänyt etteikö riittäisikin, ja monikaan ei kuitenkaan pyri saamaan edes mitään loisto-otoksia. Millaiset ominaisuudet muuten 150 euron puhelimen kameraan saa? Oma puhelimeni on hajoamaisillaan ja pakko olisi ostaa joku edullisempi nyt.
Pultsari, ala-aste koululainen, tai pihi eläkeläinen joka ei osaa käyttää älypuhelinta.
Kertokaas nyt joku kelvollinen 150 euron kännykkä? Voisin veronpalautuksilla ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Pultsari, ala-aste koululainen, tai pihi eläkeläinen joka ei osaa käyttää älypuhelinta.
Hyvää ironiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, kyllä minun iPhone 6s on toiminut jo yli 3 vuotta.
Joojoo mutta maksoit sitten 2-3x paremman speksin android puhelin hinnasta ja 5-6x verrattuna 130e puhelimeen.