Naiset, kiinnostaisiko?
Laitoin takkaan tulet, keitin venäläistä teetä mihin laitoin kaverin tekemää hunajaa vanhalla hackmanin lusikalla minkä muotoilu miellyttää omaa silmää (lapsi sanoi julmaksi).
Syötäväksi olisi uuni tuoretta luomuruisleipää, voita, saunapalvia ja paikalliselta tilalta luomumunia keitettynä.
Ajattelin lämmittää vielä saunan.
Ei ole vaan seuraa.
Kommentit (30)
Kiva tarjoilu, mutta millainen mies?
Mä en tykkää tuoreesta ruisleivästä, pitää olla pari päivää vanhaa ja vähä nahkeeta. En myöskään makeuta teetäni.
M kirjoitti:
Laitoin takkaan tulet, keitin venäläistä teetä mihin laitoin kaverin tekemää hunajaa vanhalla hackmanin lusikalla minkä muotoilu miellyttää omaa silmää (lapsi sanoi julmaksi).
Syötäväksi olisi uuni tuoretta luomuruisleipää, voita, saunapalvia ja paikalliselta tilalta luomumunia keitettynä.
Ei ole vaan seuraa.
Teetä takkatulen lämmössä, kyllä kiitos. Olen kuitenkin vegaani, joten löytyykö sinulta muuta kuin teetä ja ostoleipää?
Kiitos, ruisleipä miehen tiellä pitää, joten maistuisi. Ja naisenkin. Slurps, olispa tuoretta ruisleipää
Ap kirjoitti:
Miksi pitää ilmiantaa? Ja missä on mainittu seksi?
Älä välitä, täällä avautuu vain sekopäisimmät mammat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitkä ja vaalea mies?
181cm ja normaalit ruskeat hiukset.
Vastasin lapsesta rehellisesti kun kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Ei ole vaan seuraa.Teetä takkatulen lämmössä, kyllä kiitos. Olen kuitenkin vegaani, joten löytyykö sinulta muuta kuin teetä ja ostoleipää?
Porkkanaa, kurkkua, perunaa😵 itse olen kaikki ruokanen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tarjoilu, mutta millainen mies?
Elämää ja maailmaa nähnyt duunari millä ollut viime vuodet vähän vaikeita ja lähes alkoton.
Minä asun jo, ihan omalla palkalla tienatulla.
Imelä ja vastenmielinen ilmoitus.