Mikä on paras vegaanikinkku?
Kommentit (30)
Vehnäjauho ei kyllä ole prosessoitua ja mitä sitten vaikka olisikin.
Seitanpaistiainekset -niminen on aivan hyvä, löytyy isoista marketeista ja erikoiskaupoista kuten Ruohonjuuri. Se on kuiva-aineseos, lisää vain nesteet ja uuniin. Mä olen suvun ainoa kasvissyöjä ja tuota on sekaanitkin kehuneet.
Mikä vi*un vegaanikinkku? Kinkku on joko possua tai sitten eri tarkoituksessa hyvän näköinen muija.
Osta keräkaali ja kuvittele se kinkuksi.
Tämä kuulostaa hyvältä. En ole vielä testannut http://jalotofu.fi/reseptit/jalotofukinkku/
Vierailija kirjoitti:
Seitanpaistiainekset -niminen on aivan hyvä, löytyy isoista marketeista ja erikoiskaupoista kuten Ruohonjuuri. Se on kuiva-aineseos, lisää vain nesteet ja uuniin. Mä olen suvun ainoa kasvissyöjä ja tuota on sekaanitkin kehuneet.
Älä nyt valehtele! :D:D
Kumpi on parempi - tofu vai seitan?
Että mitä se seitan on? Jotain sientä?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi - tofu vai seitan?
Että mitä se seitan on? Jotain sientä?
Paremmuus on makuasia.
Seitan on vehnän proteiinista tehty ruoka. Tehdään siten, että huuhdellaan vehnäjauhoja vedellä. Voit tehdä sen kotona itse juuri näin, mutta huomattavasti helpompaa on ostaa valmiina jauhona. Seitan sopii myös fodmap-ruokavalioon, mutta ei tietystikään gluteenittomille eikä vehnäallergisille.
Teille vegaaneille on ihan omat sivustonne, mutta kun pakko julistaa uskontoaan joka paikassa niin ei ole mikään ihme että teitä pidetään pelleinä
Miltä vegaaninen kinkunkorvike maistuu? Tuskin ainakaan possulta niin kuin oikea kinkku.
Vierailija kirjoitti:
Teille vegaaneille on ihan omat sivustonne, mutta kun pakko julistaa uskontoaan joka paikassa niin ei ole mikään ihme että teitä pidetään pelleinä
Aloittaja ei kyllä vaikuta vegaanilta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ne kelvata myös normisyöjille?
Onko kukaan maistanut
Naapurin Mari on vegaani eli vegaanikinkku.
En ookkaan vegaani mutta yksi vieraista on. Pohdin ostanko jonkun vegaanikinkun vai ei. Ja saako niitä edes valmiina ja söisikö joku muukin siitä? Vai jääkö syömättä
Vierailija kirjoitti:
Löytyi Googlella: https://www.ruohonjuuri.fi/kasviskinkkuaines-sika-sakissa-hehkut-643003…
Onpas kalliit jauhot kun maksaa 20€/kg. 6 €:lla saa ilmeisesti yhden kinkunkorvikkeen.
Vierailija kirjoitti:
En ookkaan vegaani mutta yksi vieraista on. Pohdin ostanko jonkun vegaanikinkun vai ei. Ja saako niitä edes valmiina ja söisikö joku muukin siitä? Vai jääkö syömättä
YHDEN vegaanin takia ajattelit pilata kaikkien muiden jouluruokailun?
Jos näin teet niin ilmoitathan vieraillesikin ajoissa. Itse jättäisin väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YHDEN vegaanin takia ajattelit pilata kaikkien muiden jouluruokailun?
Jos näin teet niin ilmoitathan vieraillesikin ajoissa. Itse jättäisin väliin
Ai sinun joulusi pilaantuu siitä että pöydässä on jotain mitä et itse halua syödä? Oletpa herkkä.
Syö ihmeessä prosessoitua p*skaa joulunakin suomalaisen lihan sijasta.