Venäläissivusto hehkuttaa suomalaisnaisten ulkonäköä - top 25 lista kaikkien aikojen kaunottarista
http://beauty-around.com/en/tops/item/67-samyue-krasivyie-finki
Lainaus: Finnish women looks very similar to a man - hair, clothing, gait and manners. But even among this specific appearance there are many girls who can stand out for their unusual beauty of the north.
Kommentit (37)
Ei sitä kannata itseensä ottaa. :)
Kuvailu on kuin suoraan av-mammasta!
Mun mielestä kaikkea muuta kuin hehkutetaan. Mutta valitettavan tottahan tuo kuvaus on.
Ihan osuvaa, mutta pääsääntöisesti suomalaiset naiset osaavat englantia paremmin kuin venäläiset toimittajat.
Vau, ainakin esimerkkinä on todella kauniit naiset :))
(itse en ole suomalainen)
Minusta tuo taas oli ihan nätisti sanottu? Joo-o, tiedän että Venäjällä sukupuolia korostetaan eritavalla ja naisellisuus/äitiys on suuressa arvossa, mutta en silti osaa loukkaantua siitä, että joku sanoo minun pukeutuvan tai käyttäytyvän kun mies? Ehkä sitten tunnen vaan hyväkäytöksisiä miehiä, jotka pukeutuvat hyvin. Ulkonäkö tai ulkoiset seikat/toimintatavat on imho eri asioita ja ulkonäköähän tuossa kuitenkin arvostettiin.
Minä oon kropalta tuollaanen, mutta naamavärkki on ihan nätti. Sukujuuret on kyllä Venäjällä.
Onpas moni noista rupsahtanut ja paino noussut. Hurja ero nykyiseen.
Tuossa on kyllä hyvin valittu Suomen upeimmat naiset, mutta järjestys ei pidä paikkaansa, koska Kiira ei todellakaan ole ykkönen vaan siellä 20-25. sijalla.
Kyllähän se näin varmasti onkin, jos kauneusihanteena on koukkunokkanen maatuska :/
Voi luoja. Missien saavutuksellako ap nostaa omaa häntäänsä?
Niin, minulla olisi erilainen lista. Jannina Forsell ja Kiira korpi kuuluuvat tuonne. Muiden edelle löytyy parempiakin. Mistähän nuo oli noukittu? Joku nettisaitti?
Olisin laittanut sinne myös Lola Odusogan, Suvi Riggs, Anne Pohtamo ikikaunis ja Mikä se yksi punatukkainen kaunotar on... Terese tai teresa...?? kuka keksii ketä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
Olisin laittanut sinne myös Lola Odusogan, Suvi Riggs, Anne Pohtamo ikikaunis ja Mikä se yksi punatukkainen kaunotar on... Terese tai teresa...?? kuka keksii ketä tarkoitan?
Lola Odusogan suomalaiset geenit ovatkin aivan loistavat. Jo kauaksi näkyy, että hän tulee Suomesta, vaikka häntä ei tuntisikaan...
Vierailija kirjoitti:
Näyttää mieheltä😅😅😅😅
Olen aina sanonut, että näytän mieheltä, mikä on ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se näin varmasti onkin, jos kauneusihanteena on koukkunokkanen maatuska :/
Venäläiset tunnistaa Suomessa juuri siitä, että miettii onko asiakkaita hänellä riittänyt. Mieluummin näytän mieheltä kuin maksulliselta.
Olen mieluummin persjalkainen suomalainen nainen kuin solakka venäläinen. Venäläiset naisetkaan eivät viihdy maassaan. Sen takia Venäjä joutuu käymään jatkuvaa informaatiosotaa länsimaita vastaan. Uutisoivat jatkuvasti milloin mistäkin oletetusta venäläisäidin syrjinnästä Suomessa. Tosiasiassa hedelmällisessä iässä olevat venäläisnaiset haluavat itselleen kunnollisen miehen jostain muualta. Osasyynä varmasti heidän ahdas kauneusihanteensa ja nuoruuden ihannointinsa, ja suuri osa naisista ei ole riittävän haluttavia vaimoiksi venäläisten miesten silmissä.
Suomalaisena naisena minua hieman surettaa venäläisten naisten kohtalo. Ainakin täällä saa kulkea vaikka rekkalesbon näköisenä ilman, että kenelläkään on siihen varsinaista nokan koputtamista.
Tässä sen taas kuulee.