Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut seksiin varatun kanssa tai varattuna?

Vierailija
11.12.2018 |

Miten ootte suhtautuneet kun olet tapaillut uutta mukavaa tyyppiä ja kun olet kuullut että tämä on suhteessa tai jopa naimisissa? Täällä usein lukee naisten tarinoita siitä että on pokannut varatun miehen tai päätynyt sänkyyn varatun kanssa niin haittaako se teitä vai ei vai kiihottaako varattu enemmän? Miten itse varattuna olet kertonut suhteestasi toiselle jos haluat vierasta ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut on parempi hoitaa  varattujen kun sinkkujen kanssa mutta en minä miksikään naisen salarakkaaks enää alkais

Vierailija
22/23 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön jutut on parempi hoitaa  varattujen kun sinkkujen kanssa mutta en minä miksikään naisen salarakkaaks enää alkais

Miksi parempi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parempi? 

En haluaisi kuulostaa ihan sialta mutta  jo se että varatut harvemmin soittelee perään on tarpeeksi hyvä syy,  mutta tärkein syy on että saa painaa paljaalla.  Voin ihan suoraan myöntää että jos on valittava kumin kanssa paneminen tai ei panemista ollenkaan niin silloin olen mieluummin ilman