No niin + 30 naiset. Miten huijaatte ulkonäön suhteen, onko teillä hiuslisäkkeet tai tekokynnet tms?
Laitoin tuon + 30 otsikkoon, sillä nuorille naisille tuuhennukset hiirehäntään ym ovat päivänselvä asia.
Minulla on klipseillä kiinnitettävä otsis, sillä voimakkaan pyörteen takia leikattu otsatukka ei toimi sekä hiusdonitsimainen feikkinuttura, jonka avulla en näytä sipulilta hiukset nutturalla :D
Ja kiinni painettavat, päivän pari pysyvät tekokynnet juhlia varten, minä kun olen paatunut kynsien pureskelija.
Kommentit (13)
Ei ole mitään, ei ole koskaan ollut. Juhliin tai baariin meikkaan.
Ei mitään, vahva oma tukka. Eikä töissä voisi käyttää tekokynsiäkään.
Huijaan välttämällä hiilareita jne, jotta figuuri pysyy slimminä. Käytän myös meikkiä, raitoja ja korkkareita. Push uppeet myös. Stringit huijaa myös, koska ne on niin pienet -ei näy mitään.
Sävytän hiukseni pari-kolme kertaa vuodessa -> luonnollinen mustanruskea saa vähän kiiltoa kevättalvella, ennen mahdollisia kesäjuhlia ja syksyllä kun on haalistunut auringossa.
Pidennyksiä tai teko/irtoripsiä ei ole koskaan ollut. Suoraa tai rinkulavalkkia käytän tosin usein nutturassa tukena, helpottaa siistin kampauksen tekemistä pitkässä tukassa. Töihin meikkaan kevyesti, paitsi jos on isompi työtilaisuus tai iltatilaisuus, niin silloin väkerrän luomivärinkin.
Ei hammasvalkaisuja, plastiikkakirurgiaa tai muutakaan muokkausta, en ollut nuorena kiinnostunut ulkonäöstä enkä kyllä vieläkään. Haluan vanhentua ihan luonnollisesti ja näyttää itseltäni, kiitos vaan. N33.
Meikkaan, värjään hiuksia, käytän irtoripsiä juhlissa, muotoilevat alusvaatteet.
Ei hiuslisäkkeitä
Käyn kampaajalla 3 krt vuodessa, pidän vaatteita.
Push uppit löytyy! Ja välillä laitan hiuksiin vaaleita raitoja. Mitään muuta ei ole, en jaksa edes ripsaria käyttää.
Meikkaan päivittäin ja olen jopa hieman kosmetiikkafriikki (meikit, voiteet, naamiot, kuorinnat, puhdistus ym..). Hiuksia värjäsin kauan, mutta nyt kasvatan omaa väriä takaisin. Ostin ekat ripset äskettäin. Ajattelin uutenavuotena kokeilla. Kynnet ja hiukset on omasta takaa, riittää kun vai jättää leikkaamatta. Kulmakarvat ja ripset värjään säännöllisesti. Voisin kyllä joskus tulevaisuudessa kokeilla vähän järeämpiä kuorintoja ja vaikka botoxia, mutta vielä ei ole tarvetta.
Mulla ei ole sellaisiin varaa! :D Hiuksiin otin raitoja puoli vuotta sitten kun sain lahjakortin. Kynnet on karseen näköiset talvella mutta en jaksa välittää. Meikkinä käytän bb-voidetta, ripsiväriä, peiteainetta ja poskipunaa. Hiukset harjaan. Naaman pesen aamuin illoin. En jaksa sairaana panostaa, enhän minä muualla käy kuin kaupassa ja sinne en kyllä kaunistaudu! :D
Kulmakarvat värjään kestovärillä kolmen viikon välein, olen niin vaalea ettei ne muuten oikein näy. Ei muuten tule "feikattua". Kevyt meikki toki kuuluu arkeen, mutta minusta se on normaalia ehostusta pikemminkin (cc-voide, puuteri, kulmakynä, huulirasva).
Olen siinä iässä varmaan että helppoa olla tyytyväinen itseensä. Olen jo hyväksynyt omat piirteet, eikä ole sellaisia epävarmuuksia mitä nuorempana. Iho on vielä hyvässä kunnossa (ei ryppyjä tms). Hiuksissa oma väri ja paksuhkot (ei vielä harmaita mitä pitäisi peittää). Nautitaan tästä nyt sen mitä kestää.. 😁
Ei lisukkeita muuten, mutta käytän joka päivä ripsiväriä ja huulikiiltoa. Hiukset alkavat jo harmaantua, mutta se ei haittaa. Kynsiä en laita, työ vaatii lyhyet kynnet. Käytän samoja vaatteita, kuin 10-15 vuotta sitten. Eli kokokin pysynyt samana, 36-38/s-m, lapsista huolimatta. Hiuksia värjään välillä, käyn kampaajalla 2 × vuodessa ja silloin otan kaiken ilon väriä ja leikkausta myöten irti. Hampaat hoidatan joka vuosi, niin ja naamakarvat epilloin, mutta ne on kasvanut mulla jo 15 kesäisestä, tumma italialaistyyppinen, kun olen. Oma hiusväri on tumman ruskea, kulmia eikä ripsiä ole tarvinnut ikinä värjätä. Eli samaa rataa mennään, kuin kakskymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tuon + 30 otsikkoon, sillä nuorille naisille tuuhennukset hiirehäntään ym ovat päivänselvä asia.
Minulla on klipseillä kiinnitettävä otsis, sillä voimakkaan pyörteen takia leikattu otsatukka ei toimi sekä hiusdonitsimainen feikkinuttura, jonka avulla en näytä sipulilta hiukset nutturalla :D
Ja kiinni painettavat, päivän pari pysyvät tekokynnet juhlia varten, minä kun olen paatunut kynsien pureskelija.
En tunne ketään kolmekymppistä tai vanhempaakaan joka käyttäisi hiuslisäkkeitä tai halvan näköisiä irtokynsiä. Parikymppisiä ja sitä nuorempia sitäkin enemmän.
Ei ole mitään lisukkeita, koska tulevat liian kalliiksi, rajoittavat elämää ja huolettaa esim. ripsien tai hiustenpidennysten vaikutukset omiin karvoihin pidemmän päälle. Eikä niille nyt mitään pakottavaa tarvetta ole muutenkaan.