Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kiittää erästä henkilöä!!!!!!!!! ja useata muitakin henkilötä!

Vierailija
11.12.2018 |

Antoivat minulle montaTouTupe ohjetta onnistua minua kuuntelemaan vanhoja biiseja, Ihan itku pääsi, kun sain kuulla kappaleen Sugar Sugar (1969) ja The Rubettes Sugar Baby Love. VAU.
Terveisin se 2 kuukauden jalkavammainen. Nyt jaksaa taas!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.voiko ahatuskatkos olls piru nssmioituneena. Ei ehkä minun ajatusmasilmadsani. Egjä jonkun nujn.:)))

Vierailija
22/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä pitäöottaa rauhallisesti.. Ykspäivä kerrallaan.ei hoppuilua. Kiire on ihmistten omaa ilusiiota joka on syntynyt tästä tavasta asioiden tekenisestäsamanaijaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittaa mielen.vie ihan piippuun asti. :))) heh. Kokemusta on kokemusta on.

Vierailija
24/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällä rintaääneklä kerron tämänsinulle. ystävänu. ::))

Vierailija
25/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka alkaa näin

"Sokeri

Oo, hunaja, hunaja

Olet minun karkki tyttö"

Ei tarvinne selitellä...

Toinen taas näin

"Sokeri vauva rakkaus

sokeri vauva raukkaus

en tarkoittanut tehdä sinusta sinistä

sokeri vauva rakkaus

sokeri vauva rakkaus

en tarkoittanut satuttaa sinua"

Kuulostaa että äiti syyttää itseään lapsen "sininen vauva syndroomasta" ja makeanhimo oli jotenkin syynä asiaan.

Vierailija
26/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tykkädit ehdottamsstsni biididtä? Ei hitsi taisit sanoakinde jo. Voi taas minua.:)))

Vierailija
27/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää koulua!! Minukla on tuöosda hyvö joulu.

Vierailija
28/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin. :))))

Vierailija
29/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoivat minulle montaTouTupe ohjetta onnistua minua kuuntelemaan vanhoja biiseja, Ihan itku pääsi, kun sain kuulla kappaleen Sugar Sugar (1969) ja The Rubettes Sugar Baby Love. VAU.

Tähän jatkeeksi tuli niin monta omituista kirjoitusta, joita en tosiaankaan ymmärrä. Monia vastauksia meni aivan asian vierestä (sokeriperseitä yms. aika sairasta), vaikka halusin vain kiittää joitakin ihmisiä, jotka ymmärsivät minun tilanteeni tällä hetkellä. Siis, eikö mitään entistä musiikkia (joka oli niin mukaansatempaavaa), voi verrata nykyiseen räppiin, joka ei ole edes verrannollista edes minkäänlaiseen musiikkiin. Sitähän sokeriperse haarojenväli hinkkaamista osaa vaikka minun mummo, pappa, isä, äiti, setä, eno, täti, sisko, veli tai naapurin rouva. Laittaa vain huppari päälle ja löysät housuun. Ei siinä sen kummempaa ja räppärillä mennään. Mutta moniko osaa esim. ROY ORBISON-CALIFORNIA BLUE. KUUNTELE!! SIINÄ ON ENEMPI KUIN RÄPPIÄ JA OPETTELE!!!!!!!! Ter. Se alkuperäinen kirj. joka halusi kuulla 1970-1990 musiikkia. Välillä tuntuu, että Suomessa on vaan niin sairasta porukkaa.

Vierailija
30/30 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän jatkeeksi tuli niin monta omituista kirjoitusta, joita en tosiaankaan ymmärrä. Monia vastauksia meni aivan asian vierestä (sokeriperseitä yms. aika sairasta), vaikka halusin vain kiittää joitakin ihmisiä, jotka ymmärsivät minun tilanteeni tällä hetkellä. Siis, eikö mitään entistä musiikkia (joka oli niin mukaansatempaavaa), voi verrata nykyiseen räppiin, joka ei ole edes verrannollista edes minkäänlaiseen musiikkiin. Sitähän sokeriperse haarojenväli hinkkaamista osaa vaikka minun mummo, pappa, isä, äiti, setä, eno, täti, sisko, veli tai naapurin rouva. Laittaa vain huppari päälle ja löysät housuun. Ei siinä sen kummempaa ja räppärillä mennään. Mutta moniko osaa esim. ROY ORBISON-CALIFORNIA BLUE. KUUNTELE!! SIINÄ ON ENEMPI KUIN RÄPPIÄ JA OPETTELE!!!!!!!! Ter. Se alkuperäinen kirj. joka halusi kuulla 1970-1990 musiikkia. Välillä tuntuu, että Suomessa on vaan niin sairasta porukkaa.

Joillain ei ole minkäänlaista huumorintajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi