No nyt oli kyllä vähän naurettavaa, Meghan!
En tiedä, onko jo käsitelty täällä, ENKÄ ONNISTU linkkiä laittamaan, jos joku ystävällinen voi sen tähän tehdä, kiitos!
Siis British fashion awardsit, joissa Meghan teki yllätysvisiitin, kun hääpukunsa suunnittelija palkittiin.
Kaunis oli jne, mutta meni ihan pikkuisen yli lavalla vatsan pitely KAKSIN KÄSIN, katsokaa, olen raskaana, mulla on VATSA! Tätä nauraa nyt koko internetti.
Juuri tuollaiseen itsekorostukseen ei kuninkaallisen sovi alentua. Meghanin raskaus on joka tapauksessa lööppien ykköskamaa, tuollainen asian kaikin tavoin korostus on mautonta ja hölmöä.
Tulee ikävä Katen tyyliä, raskaus näkyi, mutta tyylikkäästi, eikä sitä pukeutumisella (tai Katen käytöksellä) alleviivattu mitenkään.
Ja ennen kuin joku syyttää mua joksikin Meghanin vainoajaksi, niin tämä on eka kerta kun henkilöstä kirjoitan. Tykkään kuninkaallisista, Meghan on ollut mulla vielä aika avoin tapaus, mutta nyt kyllä meni pisteet miinukselle.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ala tästä jankata, mutta vielä kerran:
Kate ei ole milloinkaan vetäissyt tuollaista tempausta kuin Meghan.
Linkitetyissä kuvissa Katen käsi KÄY vatsalla, hän on ilmiselvästi liikkeellä näissä kuvissa ja todennäköisesti käsi on viipynyt muutamia sekunteja.
Meghan teki taas täysin tietoisen ja täysin laskelmoidun esiintymisen, jonka tarkoitus on kiinnittää huomio häneen RASKAUDEN KUSTANNUKSELLA, joka on aika ala-arvoista kuninkaalliselta, jonka raskaus joka tapauksessa on huomiotu laajasti. Lisäksi hänen nykyiseen kuninkaalliseen rooliinsa ei yksinkertaisesti kuulu tuollainen itsekorostus.
Kate ei koskaan ole sortunut mihinkään saman tapaiseenkaan. Hän on aina ymmärtänyt roolinsa vaatimukset.
Ap
Lisäksi se teki ton samalla kun se gaalan varsinainen päähenkilö piti kiitospuhettaan.
Mikä laskelmoiva kataluus! Päätti poseerata juuri, kun kaikki katsoivat toiseen suuntaan.
Toinen saa palkinnon oman alansa pitkällisestä työpanoksesta ja se henkilö joka on lalkattu sinne vain ojentamaan se pysti jää lavalle ja alkaa poseerata. Tasokasta.
Ai Meghan olikin ojentamassa pystiä! Miten kehtasi olla muuttamatta itseään näkymättömäksi. Niinhän syntyperäiset kuninkaalliset yleensä tekevät pystiä ojentaessaan.
Ei vaan he siirtyvät syrjemmälle ja kunnioittavat sitä palkittua.
Mutta mitä voi odottaa tyypiltä joka torpedoi toisen häätkin.
Torpedoi toisen häät olemalla raskaana? Kyllä Madeleine teki senkin paremmin kun lähti jostain juhlista melkein suorilla synnyttämään.
Meghan pilasi Eugenieen häät kertomalla siellä raskaudestaan.
Ei se Madde ajoitukselleen mitään voinut.
Täh? Miten ne muka meni pilalle? Joka puolella hehkutetti että olivat oikein onnistuneet juhlat ja kaikilla oli hauskaa ja Eugenieta kehuttiin kauniiksi, niinkuin olikin.
Menikö sun päässäs nyt joku pilalle vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitetyissä kuvissa Katen käsi KÄY vatsalla, hän on ilmiselvästi liikkeellä näissä kuvissa ja todennäköisesti käsi on viipynyt muutamia sekunteja.
Meghan teki taas täysin tietoisen ja täysin laskelmoidun esiintymisen, jonka tarkoitus on kiinnittää huomio häneen RASKAUDEN KUSTANNUKSELLA, joka on aika ala-arvoista kuninkaalliselta, jonka raskaus joka tapauksessa on huomiotu laajasti. Lisäksi hänen nykyiseen kuninkaalliseen rooliinsa ei yksinkertaisesti kuulu tuollainen itsekorostus.
Kate ei koskaan ole sortunut mihinkään saman tapaiseenkaan. Hän on aina ymmärtänyt roolinsa vaatimukset.
Ap
Lisäksi se teki ton samalla kun se gaalan varsinainen päähenkilö piti kiitospuhettaan.
Mikä laskelmoiva kataluus! Päätti poseerata juuri, kun kaikki katsoivat toiseen suuntaan.
Toinen saa palkinnon oman alansa pitkällisestä työpanoksesta ja se henkilö joka on lalkattu sinne vain ojentamaan se pysti jää lavalle ja alkaa poseerata. Tasokasta.
Ai Meghan olikin ojentamassa pystiä! Miten kehtasi olla muuttamatta itseään näkymättömäksi. Niinhän syntyperäiset kuninkaalliset yleensä tekevät pystiä ojentaessaan.
Ei vaan he siirtyvät syrjemmälle ja kunnioittavat sitä palkittua.
Mutta mitä voi odottaa tyypiltä joka torpedoi toisen häätkin.
Torpedoi toisen häät olemalla raskaana? Kyllä Madeleine teki senkin paremmin kun lähti jostain juhlista melkein suorilla synnyttämään.
Meghan pilasi Eugenieen häät kertomalla siellä raskaudestaan.
Ei se Madde ajoitukselleen mitään voinut.
Ai ihan pilasi häät? Hassua, että Eugenie kuulemma on hyvissä väleissä Meghanin kanssa. Paremmissa kuin Katen kanssa.
Julkinen tieto raskaudestahan tuli vasta myöhemmin. Meghan oli huomaavainen eikä kertonut ennen häitä, ettei huomio olisi kiinnittynyt häneen.
Juu ap ei todellakaan ole hullu Meghan-stalkkeri, tietää kuitenkin kieltää olevansa, vaikka ihan ensimmäinen Meghan-avauksensa oli. :D Juu juu, uskotaan. :D
Kuninkaallinen vauva briteissä voi olla musta. Siitä tämä someraivo. Diana odotti muslimille ja pääsi hengestään. Uskon, että Harry myös kapinoi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko jo käsitelty täällä, ENKÄ ONNISTU linkkiä laittamaan, jos joku ystävällinen voi sen tähän tehdä, kiitos!
Siis British fashion awardsit, joissa Meghan teki yllätysvisiitin, kun hääpukunsa suunnittelija palkittiin.
Kaunis oli jne, mutta meni ihan pikkuisen yli lavalla vatsan pitely KAKSIN KÄSIN, katsokaa, olen raskaana, mulla on VATSA! Tätä nauraa nyt koko internetti.
Juuri tuollaiseen itsekorostukseen ei kuninkaallisen sovi alentua. Meghanin raskaus on joka tapauksessa lööppien ykköskamaa, tuollainen asian kaikin tavoin korostus on mautonta ja hölmöä.
Tulee ikävä Katen tyyliä, raskaus näkyi, mutta tyylikkäästi, eikä sitä pukeutumisella (tai Katen käytöksellä) alleviivattu mitenkään.
Ja ennen kuin joku syyttää mua joksikin Meghanin vainoajaksi, niin tämä on eka kerta kun henkilöstä kirjoitan. Tykkään kuninkaallisista, Meghan on ollut mulla vielä aika avoin tapaus, mutta nyt kyllä meni pisteet miinukselle.
Kyse on vaan kulttuurieroista. Usassa on muotia nimenomaan korostaa raskausvatsaa, puetaan ylle vatsan muodot paljastavat vaatteet je. Se on niille jonkinlaista feminismiä ja girl power -liikettä, että raskaanakin saa olla naisellinen ja seksikäs. Meghan nyt sattuu olemaan amerikkalainen kuiteskin.
Kynsilakan värisävy on vain toive ja pyyntö. Se ilmaistiin käytännössä silloin, kun Diana tuli hoviin. Silloin myös kuningatar siirtyi käyttämään Essien Ballet slippers sävyä. Vuosi oli 1982 ja Diana meni naimisiin 1980 tai 1981. Diana oli niin hermo aina, että pureskeli kyntensä ja kirkassävyinen lakka näytti roisilta. Kiinnitti huomiota, koska megasafiirisormustaan kuvattiin kovin.
Dianakaan ei itse parastaan tajunnut, niin kuningatar esutti sitten koko hoville toiveen neutraalin lakkasävyn käytöstä.
Niin paljon, kun Elisabethia on morkattu tunnekylmyydestä ja välillä jopa Dianan murhasta, niin kyllä hän yritti suojella ja oli empaattinen myös Dianaa kohden monin tavoin.
Bea ja Eugenie ovat kulkeneet tummassa kynsilakassa. Tuskin tuollaisia sääntöjä on, kuningatar ei vain itse käytä.
Ihan yhtälailla kun katsoo Katen raskauskuvia niin hän omaa vatsaansa korostaa. Tässä on myt aloittajalla päässä hiukan vikaa vaikka muuta väittääkin. Veikkaan MeAgain-hullua, se on facessa ainakin ihan sairaan näkönenkin, pelottais jos tulis vastaan.. ihmettelen miten sillä naamalla kehtaa tuollaista paskaa jauhaa.
kylttyyrikyykkii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vaan kulttuurieroista. Usassa on muotia nimenomaan korostaa raskausvatsaa, puetaan ylle vatsan muodot paljastavat vaatteet je. Se on niille jonkinlaista feminismiä ja girl power -liikettä, että raskaanakin saa olla naisellinen ja seksikäs. Meghan nyt sattuu olemaan amerikkalainen kuiteskin.
Hän edustaa Britannian kuningashuonetta.
Tosi upea ilmestys, tuo Meghan. Upea tyyli, jää muodin historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hän nousee lavalle ja huomion on tarkoituskin kiinnittyä häneen. Se, jos sinä tai joku muu ei osaa keskittyä puheeseen, jos joku laittaa kätensä vatsaan seudulle on sinun ongelmasi. Raskaus tai ilman, niin häneen kiinnitettiin huomiota. Ei siihen tarvittu mitään lisäkonsteja, vaikka niin luulet. Ja jos hänelle ei olisi haluttu antaa huomiota, häntä ei olisi edes kutsuttu paikalle tai kuvattu ylipäätään. Vaikka olisi piirtänyt käsillään mahaansa.
Vai selittäisitkö sinä, kuinka Jenni Haukio laittoi kirkkaan hameen, jotta häntä kuvattaisiin linnassa, kun hän kättelee vieraat? Tai vaalean puvun, jotta vaatimattomana henkilönä kuvittelisi, ettei häntä nyt sitten kuvattaisikaan miljoonille televisiokatsojille? Koska tämäntyyppistä logiikkaa käytät Meghaniin.
Tuolta juhlista olisi ihan yhtä monta kuvaa, vaikka hän ei käsiään olis vatsalleen laittanut tai kynnet olisivat olleet nuken värisee. Nyt sitten vaan lehdet tarttuvat johonkin, josta voisi jonkunlaisen jutun kirjoittaa. Vähän kuten sinä. Kun ei enää muuta helppoa sanottavaa löydy, niin alat analysoimaan missä asennossa joku pitää käsiään, verrattuna johonkin toiseen ja mitä syvällisiä merkityksiä ja tarkoitusperiä tällä käsien pitämisellä on.
Tällaista kutsutaan ylianalysoimiseksi ja tulokset ovat ihan puhdasta mielikuvitusta ihmisiltä, joilla ei ole parempaa tekemistä elämässään.
Kuninkaalliset ovat edustajia eikä heidän kuulu edes olla seinäkukkasia. Heidän tarkoitus on tulla paikalle ja saada näkyvyyttä asialle. Jos lehdet sitten sen asian sijaan keskittyvät kenkävalintaan tai hiustenvärjäykseen tai kynsilakan väriin tai käsien asentoon, niin se ei ole kuninkaallisten vika, vaan toimittajien, koska niin hajuton ja mauton ei voi kukaan olla etteikö lehdistöt johonkin ulkoiseen noissa kuninkaallisissa kiinnittäisi huomiota, niin halutessaan. Nyt kyseessä oli kynsilakka ja käsien paikka, mutta jos noita ei olisi ollut, niin lehdessä olisi selitetty kengät tai hiukset tai vaikka sitten kimallevoiteen käyttö.
Meghan ei ole syyllistynyt mihinkään sen enempää, kuin Kate. Vaikka onhan hänestä kuvia, jossa näkyy harmaata hiusta tai jopa paljaat rinnat. Mutta sinä sen sijaan syyllistyt pikkumaiseen nipottamiseen, jostain käsien asennosta muutaman minuutin(sekunnin) ajan jossain lavalla. Kuninkaalliset ovat kuitenkin ihmisiä ja selitellä, että jotain tällaista on ala-arvoista edes kuninkaallisten piireissä on ihan naurettavaa. Maailmassa tapahtuu paljon ala-arvoista, mutta Meghanin kädenasento mahan ympärillä ei nyt vain kuulu niihin. Jotain suhteuttaa asioihin sentään.
Ja tukka ei hapsota yhtään. Olisitteko edes tyytyväisiä siitä?
En vain kykene näkemään Meghania kuninkaallisena kuin vaikka Norjan Mette-Maritia tai Tanskan Marya, jotka kummatkin ovat alunperin taviksia, mutta heissä on jotain sellaista arvokkuutta jota teinikapinaan juuttuneella Meghanilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kiva ettei ole unohtanut taustaansa. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
En vain kykene näkemään Meghania kuninkaallisena kuin vaikka Norjan Mette-Maritia tai Tanskan Marya, jotka kummatkin ovat alunperin taviksia, mutta heissä on jotain sellaista arvokkuutta jota teinikapinaan juuttuneella Meghanilla ei.
Mette-Maritin huumetaustan takia en näe häntä kovinkaan kuninkaallisena. Sori siitä. Se oli kyllä upeaa, että prinssille kelpasi yh-äiti.
Mitähän sen Meghanin pitäisi tehdä, että tekisi kaiken oikein? Muuttuisi ilmeettömäksi robotiksi?
Jos alkaisi pukeutumaan peribrittiläiseen tyyliin, niin sitten syytettäisiin matkijaksi.
Yleensä raskaana olevat koskettelee mahaansa, varsinkin esikoistaan odottavat. Jos ei koskettaisi, niin varmaankin haukuttaisiin tunnekylmäksi.
Minä en häntä tunne, enkä ota sen kummemmin kantaa hänen persoonaansa, mutta hienoa että kantaa itsensä ylpeästi ja näyttää että osaa ajatella omilla aivoillaan. Harryn kanssahan hän naimisiin on mennyt, eikä Harrysta tule kuningasta. Ei William ja Kate rehellisesti sanoen kovin onnellisilta ja huolettomilta näytä. Hyvä vaan jos pikkuveli saa elää hieman tavallisempaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas päinvastoin mutta mitä väliä? Kuninkaallisia he ovat riippumatta siitä minkälaisia fiiliksiä meissä herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kiva ettei ole unohtanut taustaansa. Eikö?
Mitä nyt dumpannut kaikki sukulaisensa.
Ton tommosen roskasakin teinipissismeiningin sais jo jättää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos esiinnyt olevasi ei-meghan-hullu, niin sinun tulee valitettavasti yrittää hieman enemmän.
Herttuatar ei ole vielä tottunut ajatukseen, että massu se vaan kasvaa. Toivon niin kovin, että saavat tumman punakikkuraisen vauvvan.