Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt oli kyllä vähän naurettavaa, Meghan!

Vierailija
11.12.2018 |

En tiedä, onko jo käsitelty täällä, ENKÄ ONNISTU linkkiä laittamaan, jos joku ystävällinen voi sen tähän tehdä, kiitos!

Siis British fashion awardsit, joissa Meghan teki yllätysvisiitin, kun hääpukunsa suunnittelija palkittiin.

Kaunis oli jne, mutta meni ihan pikkuisen yli lavalla vatsan pitely KAKSIN KÄSIN, katsokaa, olen raskaana, mulla on VATSA! Tätä nauraa nyt koko internetti.

Juuri tuollaiseen itsekorostukseen ei kuninkaallisen sovi alentua. Meghanin raskaus on joka tapauksessa lööppien ykköskamaa, tuollainen asian kaikin tavoin korostus on mautonta ja hölmöä.

Tulee ikävä Katen tyyliä, raskaus näkyi, mutta tyylikkäästi, eikä sitä pukeutumisella (tai Katen käytöksellä) alleviivattu mitenkään.

Ja ennen kuin joku syyttää mua joksikin Meghanin vainoajaksi, niin tämä on eka kerta kun henkilöstä kirjoitan. Tykkään kuninkaallisista, Meghan on ollut mulla vielä aika avoin tapaus, mutta nyt kyllä meni pisteet miinukselle.

Kommentit (500)

Vierailija
401/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät kommentit Meghanista tulevat joka puolelta maailmaa. Eilen esimerkiksi USA, Uusi-seelanti, Australia, Englanti, Skotlanti, Irlanti. Pohjoismaat.

Aivan varmasti jokaisesta noista maasta on kirjotettu Meghanista myös paljon hyvää. Ja jos Kateen on verrattava niin hänestä pahaa siinä missä Meghanistakin. Sinä haluat vaan nähdä ne ilkeät kommentit Meghanista koska sulla on paha pakkomielle. Toivottavasti et sentään jouluasi tuhlaa tähän vaan sulla olis jotain meno ja saisit edes hetkeks ajatukset muualle. Tekis varmasti hyvää! Parempaa ensi vuotta💊🎄

Joo on kyllä aika surkeeta jos täällä joulunakin on meghanketjut liekeissä. Saa nähä. Tosi kauan tätä on kyllä jo jatkunut:(

Vierailija
402/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanhullu aktivoituikin tänään heti aamusta. Vaivasko mieltä niin ettei uni maittanut? Noo otat sitte päivällä vaikka tirsat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkäisi miehen metsästyksestä, mutta 20 vuoden tapa on pitkä ja Suomessakin miehet kokevat varmasti ystävyyttä, yhteispeliä yms kaveruutta muiden kanssa metsässä. Joten kyllä ymmärrän, että Harryn luopuminen tästä tavasta ärsyttää..koska nythän se tehdään Meghanin vuoksi.

Catherine taas sallii poikansa osallistua metsästysretkelle...vai oisko niin, ettei hänellä ole sanavaltaa asiassa.

Miten ketään voi ärsyttää mitä joku Harry tekee oli syy mikä tahansa? Sama kun minua ärsyttäis kun naapurin rouva pyytää naapurin setää kusettamaan heidän koiran. Tai no ei ihan sama koska onhan noi naapurit kenen kanssa vaihdetaan heipat kun törmätään minulle huomattavasti läheisempiä kun tämä kuninkaallinen pari palstalaisille.

Eläinten tappamista pelkän huvin vuoksi ja koiran ulkoiluttamista ei voi oikein verrata keskenään. Hienoa kuitenkin, jos Harry on alkanut ajattelemaan myös eläinten oikeuksia.

No sitä suuremmalla syyllä! Eikö tässä nyt olis ennemminkin hatunnoston paikka Meghanille jos on saanut miehensä pään käännettyä metsästyksen suhteen. Mun aivoilla tätä on mahdoton muuttaa negatiiviseks uutiseks. Varsinkaan selittelemällä mistään perinteistä. Jos perinteet on p*rseestä ne oliskin syytä lopettaa. Heillä kyllä varmasti löytyy hienojakin perinteitä mitä vaalia ja mitä Meghankin osaa arvostaa. Eläinten huvikseen tappaminen ei nyt vaan kuulu niihin.

Vierailija
404/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanhullu aktivoituikin tänään heti aamusta. Vaivasko mieltä niin ettei uni maittanut? Noo otat sitte päivällä vaikka tirsat.

Te ootte ihan(an) hirveitä toisillenne😂😂

Pum pum🐣🔫

Vierailija
405/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkäisi miehen metsästyksestä, mutta 20 vuoden tapa on pitkä ja Suomessakin miehet kokevat varmasti ystävyyttä, yhteispeliä yms kaveruutta muiden kanssa metsässä. Joten kyllä ymmärrän, että Harryn luopuminen tästä tavasta ärsyttää..koska nythän se tehdään Meghanin vuoksi.

Catherine taas sallii poikansa osallistua metsästysretkelle...vai oisko niin, ettei hänellä ole sanavaltaa asiassa.

Miten ketään voi ärsyttää mitä joku Harry tekee oli syy mikä tahansa? Sama kun minua ärsyttäis kun naapurin rouva pyytää naapurin setää kusettamaan heidän koiran. Tai no ei ihan sama koska onhan noi naapurit kenen kanssa vaihdetaan heipat kun törmätään minulle huomattavasti läheisempiä kun tämä kuninkaallinen pari palstalaisille.

Eläinten tappamista pelkän huvin vuoksi ja koiran ulkoiluttamista ei voi oikein verrata keskenään. Hienoa kuitenkin, jos Harry on alkanut ajattelemaan myös eläinten oikeuksia.

No sitä suuremmalla syyllä! Eikö tässä nyt olis ennemminkin hatunnoston paikka Meghanille jos on saanut miehensä pään käännettyä metsästyksen suhteen. Mun aivoilla tätä on mahdoton muuttaa negatiiviseks uutiseks. Varsinkaan selittelemällä mistään perinteistä. Jos perinteet on p*rseestä ne oliskin syytä lopettaa. Heillä kyllä varmasti löytyy hienojakin perinteitä mitä vaalia ja mitä Meghankin osaa arvostaa. Eläinten huvikseen tappaminen ei nyt vaan kuulu niihin.

Minä en ainakaan naisi sellaista miestä, jota pitää alkaa muuttamaan ja käännyttämään omiin arvoihini. Tuossa metsästyksessä en näe mitään pahaa. Meillä kotona isäni metsästi paljon, ja en ole sitten lapsuuden syönyt enää niin hyvin kuin silloin. Riista on ihan parasta ruokaa. 

Vierailija
406/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vielä kuninkaalliset tulevat katumaan koko hommaa. Meghanista on tullut huono viba alusta alkaen.

Kyllä sun olis pitänyt tämä kilauttaa Ellulle jo pari vuotta sitten. Nyt on myöhästä ja foorumi on väärä.

Vierailija
407/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan naisi sellaista miestä, jota pitää alkaa muuttamaan ja käännyttämään omiin arvoihini. Tuossa metsästyksessä en näe mitään pahaa. Meillä kotona isäni metsästi paljon, ja en ole sitten lapsuuden syönyt enää niin hyvin kuin silloin. Riista on ihan parasta ruokaa. 

Hys hys. Ole varovainen viesteissä. Nyt olet vuorostaan Meghan hullu.

Vierailija
408/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas Marklea haastateltiin juuri äsken Good morning Britain ohjelmassa. Oikeasti käy häntä sääliksi. Ainoastaan muutama kuukausi ennen kuin tytär tapasi Harryn, tytär lähetti rakastavia viestejä esim instassa. Se loppui heti kun pyrkyrimadam tapasi prinssin. Ja sen jälkeen ei ole nähnyt tytärtään eikä tule luultavasti tapaamaan vauvaakaan. Meghan on hirveä julmuri. Äiti kelpaa kun väri näyttää hyvältä joulukorteissa..

Vierailija
409/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vielä kuninkaalliset tulevat katumaan koko hommaa. Meghanista on tullut huono viba alusta alkaen.

Sun viboillas oo mitään merkitystä;D

Vierailija
410/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä palstasta tuli näin hullu? Jokainen kommentti leimataan aina jonkun hullun kirjoittamaksi?

Olen ihan samaa mieltä eläintenoikeuksista ja haukutaan Meghan hulluksi.

Vierailija
411/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät kommentit Meghanista tulevat joka puolelta maailmaa. Eilen esimerkiksi USA, Uusi-seelanti, Australia, Englanti, Skotlanti, Irlanti. Pohjoismaat.

Aivan varmasti jokaisesta noista maasta on kirjotettu Meghanista myös paljon hyvää. Ja jos Kateen on verrattava niin hänestä pahaa siinä missä Meghanistakin. Sinä haluat vaan nähdä ne ilkeät kommentit Meghanista koska sulla on paha pakkomielle. Toivottavasti et sentään jouluasi tuhlaa tähän vaan sulla olis jotain meno ja saisit edes hetkeks ajatukset muualle. Tekis varmasti hyvää! Parempaa ensi vuotta💊🎄

Joka ketjuun kirjoittava Ota lääkkeet-hullun löytäminen melkein joka ketjusta surettaa.

Toivottavasti saat jouluna apua palstalta.

Vierailija
412/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan mielestäni käyttäytyy väärin. Kun hän sitoutuu Harryyn, sitoutuu myös toisenlaiseen elämään kun on tottunut. Siihen ei halunneet sitoutua Harryn aikaisempi tyttöystävä.

Niin se vain on. Kun uhmaa etikettiä, ei ole voimakas ja voimaannuttava vaan lapsekkaan uhmaisa.

Jos Harry taas luopui tapaninpäivän traditiosta Meghanin vuoksi, voi häntä kaduttaa myöhemmin. Tai sitten ei. Ei täällä kukaan ulkopuolinen tiedä heidän suhteensa laatua ja kestääkö se.

Joku arvelikin, että muutaman vuoden perusteella liitto ohi, Meghan palaa Amerikkaan, mutta lapsi jää ´hoviin. `Millä perusteella lapsi jäisi, olisi kiva tietää, ei se ole kruununperillinen eikä lähelläkään sitä.

Lainsäädäntö. Kuningatar on jälkeläistensä huoltaja.

Ai jaa, siis eri juttu kuin Ruotsissa. Madeleine lapsineen asuu ulkomailla.

Vierailija
413/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun olis pitänyt tämä kilauttaa Ellulle jo pari vuotta sitten. Nyt on myöhästä ja foorumi on väärä.

Harry on Ellun lempilapsi, joten kaikki on sallittua.

Vierailija
414/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan mielestäni käyttäytyy väärin. Kun hän sitoutuu Harryyn, sitoutuu myös toisenlaiseen elämään kun on tottunut. Siihen ei halunneet sitoutua Harryn aikaisempi tyttöystävä.

Niin se vain on. Kun uhmaa etikettiä, ei ole voimakas ja voimaannuttava vaan lapsekkaan uhmaisa.

Jos Harry taas luopui tapaninpäivän traditiosta Meghanin vuoksi, voi häntä kaduttaa myöhemmin. Tai sitten ei. Ei täällä kukaan ulkopuolinen tiedä heidän suhteensa laatua ja kestääkö se.

Joku arvelikin, että muutaman vuoden perusteella liitto ohi, Meghan palaa Amerikkaan, mutta lapsi jää ´hoviin. `Millä perusteella lapsi jäisi, olisi kiva tietää, ei se ole kruununperillinen eikä lähelläkään sitä.

Lainsäädäntö. Kuningatar on jälkeläistensä huoltaja.

Ai jaa, siis eri juttu kuin Ruotsissa. Madeleine lapsineen asuu ulkomailla.

Eri juttu siinäkin mielessä että se Madeleine ei ole eronnut. Jos eroaisi, ei ne lapset tod asuisi ulkomailla isänsä kanssa ja Madde Ruotsussa.

Madeleinen on myös muutettava Ruotsiin kun lapset menee kouluun. Muuten menettää määrärahansa.

Vierailija
415/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi läheiset välit ollut aiemminkin isäänsä jos oikeen instassa laittanut sydänhymiöitä:D Eikö se äijä ollut pyydetty saattamaan tyttärensä alttarille mutta hän päätti mielummin nolata itsensä myymällä lavastettuja paparazzi kuvia? Ja telkussa jutteli esim. mitä Harry oli hänelle Trumpista sanonut vaikka sääntö numero yks on että kuninkaalliset ei puutu politiikkaan. Mustat kynnet on aika pieni etikettimoka noihin verrattuna. Etää joo ei voi herra Marklea päästää hoviin tai mielummin edes englannin maankamaralle. Missä tämä rakastava isoisä muuten oli silloin kun hänen toinen tyttärensä Samatha pahoinpiteli lastaan? Ei tainut paljoa kiinnostaa kun ei ollut kuninkaallista vaan olikin wt verta.

Vierailija
416/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä että osa niistä hovin etiketeistä on tyhmiä. Vaikuttaa siltä että Meghan ajattelee voivansa uudistaa brittihovia. Olisiko Harry antanut ymmärtää että hän voi niin tehdä? Meghan ei selvästi ole saanu mitään koulutusta hovista tai sitten ei vaan välitä.

Jos hän haluaa uudistaa hovia, ehkä olisi ensin kannattanut noudattaa ohjeita eikä lähteä heti aiheuttamaan "otsikoita"

Huvimetsästäminen on myös väärin. Toisaalta Meghan käyttää itse nahkavaatteita ja ne fasaanit päätyisi ruokapöytää eikä roskiin. Ehkä hieman kaksinaamaista käytöstä Meghanilta.

Vierailija
417/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat tehdä just niinkun ite tykkäät ihan niinkun Meghankin. Etit jonkun rynkkysankarin itelles niin saat taas lihapadat porisemaan. Pumpum ja namnam.

Vierailija
418/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ketjuun kirjoittava Ota lääkkeet-hullun löytäminen melkein joka ketjusta surettaa.

Toivottavasti saat jouluna apua palstalta.

Meinaat että 💊emoji löytyy vaan yhden mamman näppikseltä? Kyllä se kun tarpeeksi hullujaan kirjottelee ja tarpeeksi tiheään voi käydä ärsyttämään useampaakin. Se on sitten sinusta kiinni otatko vinkistä vaariin vai et.

Vierailija
419/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi läheiset välit ollut aiemminkin isäänsä jos oikeen instassa laittanut sydänhymiöitä:D Eikö se äijä ollut pyydetty saattamaan tyttärensä alttarille mutta hän päätti mielummin nolata itsensä myymällä lavastettuja paparazzi kuvia? Ja telkussa jutteli esim. mitä Harry oli hänelle Trumpista sanonut vaikka sääntö numero yks on että kuninkaalliset ei puutu politiikkaan. Mustat kynnet on aika pieni etikettimoka noihin verrattuna. Etää joo ei voi herra Marklea päästää hoviin tai mielummin edes englannin maankamaralle. Missä tämä rakastava isoisä muuten oli silloin kun hänen toinen tyttärensä Samatha pahoinpiteli lastaan? Ei tainut paljoa kiinnostaa kun ei ollut kuninkaallista vaan olikin wt verta.

Asiaa! Varsinkin pari viimistä lausetta!

Vierailija
420/500 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo britit pääse koskaan eroon noista loisista? Lie miljardiluokan kustannukset niiden hännystelyistä.

Laittaisivat nekin rahat, vaikka lasten kouluruokailuun, tai johonkin muuhun, jossa rahat jakautuvat laajemmalle. Ja kartanot, sekä linnat myyntiin.

Sama muissa kuningaskunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi