En ymmärrä Kun joulupukki suukon sai-kappaleen ideaa
Miksi tämä on niin suosittu joululaulu? Ei minulle ainakaan tule hyvä joulumieli sanoituksista, jossa nauretaan kun perheenäiti lähentelee joulupukkia isän selän takana ja vieläpä lasten nähden.
Surullista lähinnä mutta kaipa tuollainen vetoaa suomalaiseen junttiyleisöön
Kommentit (18)
Kirjoititko vähän ns. kieli poskessa :D
Niin niin.
Minua ärsyttää siinä eniten se "äsken kun mä karamellin hain".
Vierailija kirjoitti:
Kirjoititko vähän ns. kieli poskessa :D
Ja sormiperseessä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos se faija oli pukkina?
Näinhän se on. Varmaan yleisin joulupukki on oma isä. Isä lähtee katsomaan onko joulupukki eksynyt ja piaan joulupukki tulee mutta isää ei näy missään. Isältä jäi taas joulupukki näkemättä kun harhaili väärässä tienhaarassa!
"....se nousi yhdysvaltalaisen Billboard-listan ensimmäiselle sijalle vuonna 1952 ja Cash Box -listalle seuraavana vuonna. Saks Fifth Avenue tilasi kappaleen edistämään myymälän joulupostikortin myyntiä tuolta vuodelta. Kappale kuvaa tilannetta, jossa lapsi näkee äidin suutelevan joulupukkia mistelinoksan alla.
Katolinen kirkko tuomitsi Boydin levytyksen, koska sen mielestä kappaleessa yhdistetään seksi uskonnolliseen juhlaan. Monet radiokanavat eivät siksi soittaneet kappaletta, kunnes 13-vuotias Boyd tapasi kirkon edustajia.[1]"
Johan tuon pikkulapsikin tajuaa että se on isä pukeutuneena joulupukiksi!
Tässä Saturday Night Live selitti:
oon jo pikkutyttönä ymmärtänyt laulun sanat; perheen isä on joulupukkina ja perheen äiti pussaa miestään. Lapset vaan hämmästelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Varmaan yleisin joulupukki on oma isä. Isä lähtee katsomaan onko joulupukki eksynyt ja piaan joulupukki tulee mutta isää ei näy missään. Isältä jäi taas joulupukki näkemättä kun harhaili väärässä tienhaarassa!
Meillä on käyny joulupukki vain kerran, ja mä olin just silloin pannuhuonees kattomas mitä mittari näyttää 😅
Vierailija kirjoitti:
Niin niin.
Minua ärsyttää siinä eniten se "äsken kun mä karamellin hain".
Sama. Syö salaa makeaa yöllä, kun on koko illan varmasti mussuttanut. Ja hampaanpesun jälkeen!
Ap. Kerro meille. Ootko niin hassu ettet todellakaan ymmärtänyt mistä laulussa on kysymys. Ikä?
Vierailija kirjoitti:
"....se nousi yhdysvaltalaisen Billboard-listan ensimmäiselle sijalle vuonna 1952 ja Cash Box -listalle seuraavana vuonna. Saks Fifth Avenue tilasi kappaleen edistämään myymälän joulupostikortin myyntiä tuolta vuodelta. Kappale kuvaa tilannetta, jossa lapsi näkee äidin suutelevan joulupukkia mistelinoksan alla.
Katolinen kirkko tuomitsi Boydin levytyksen, koska sen mielestä kappaleessa yhdistetään seksi uskonnolliseen juhlaan. Monet radiokanavat eivät siksi soittaneet kappaletta, kunnes 13-vuotias Boyd tapasi kirkon edustajia.[1]"
Johan tuon pikkulapsikin tajuaa että se on isä pukeutuneena joulupukiksi!
No joo, enkä itse sitä paitsi edes laske suukkoa seksiksi.
Minun suosikkini on aina ollut Kun joulupukki suuhoidon sai!
Vanha.. Niin vanha trolli hohhoijakkaa.