Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti haluaa vaan haukkua Maarittia. Ei ole ensimmäinen kerta lyhyen ajan sisään, kun kritisoidaan jostakin ruumiin osasta tai mallista ja samaan aikaan hehkutetaan Monican näyttelijän Irinan tissejä.
En haukkunut Juttaa, sanoin vaan, että Monikalla on paremmat tissit. NAM!
Hyvä herra, taidatte olla väärällä palstalla.
Monika on salkkareissa. Eikö saa kehua naista?
Kehua voi niin monella tavalla. Sen ei tarvitse olla yliseksuaalisesti korostettu.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että Salla perustaa uuden kauneushoitolan. Ilmeisesti Nikkinen ei enää palaa viinibisnekseen.
Uusia tapahtumapaikkoja sais tulla. Vähän tylsää että samantyylinen day spa tulee Vinottaren tilalle... Onkohan Aki edes siirtänyt omaisuuttaan pois? Oli kuitenkin hänen kotinsa vielä kevään jaksoissa.
Wettermann kuvio oli jo kauan sitten ja siksi itse en usko, että liittyvät tähän. Vaikka yhteen aikaan ajattelin, että peruuntuneet kaupat voisivat olla syynä. Miksi sitten Dahlia ja Gunnar eivät olisi ollenkaan listalla?
Vierailija kirjoitti:
Syyskuun alussa toimittaja oli studiolla testaamassa avustajan hommia. Nyt pyörivät jaksot on elokuun puoliväliä.
En pahemmin oo kiinnittänyt huomiota ketä avustajia näkyy taustalla... Joskus tosin tunnistaa selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Wettermann kuvio oli jo kauan sitten ja siksi itse en usko, että liittyvät tähän. Vaikka yhteen aikaan ajattelin, että peruuntuneet kaupat voisivat olla syynä. Miksi sitten Dahlia ja Gunnar eivät olisi ollenkaan listalla?
Ehkä vainoaja ei pidä heitä uhkana ja kohdistaa sen enimmäkseen Sabrinaan. Dahlia ei muutenkaan ole kuvioissa, eikä pahemmin edes tullut toimeen tämän kanssa.
Mikon (Lauri) somepäivänä sai ainakin käsityksen, että tekee aika paljon Peten (Kalle) kanssa kohtauksia. Vilahti silloin studiollakin samaan aikaan. Luultevasti näyttelijän mainitsema tarvittaessa maailman ihanin puoli nimenomaan suuntautuu Kalleen ja taustalla on ns. sivubisneksenä Sabrinan ja Mustavaarojen vainoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudessa tunnarissa Camilla uusissa vaatteissa. Milloin näyttelijä mahtaa poistua sarjasta?
Nora lähti kuvauksista maaliskuussa eli poistui. Kävi kesäkuussa yhtenä tai parina päivänä piipahtamassa. Ilmeisesti syksyllä ei ole käynyt kuvauksissa. Tällä viikolla on kai yksi tai kaksi Aki/Camilla-kohtaus. Muissa kohtauksissa on lähinnä vain naamakuvaa eli Nora ei ole oikeesti paikalla Camillana. Ilmeisesti ei siis ole poistumassa mitenkään vaan on tavallaan jo poistunut, mutta käy välillä. Tiedä sitten jos Camilla lähtee lopullisesti toiseen hoitolaitokseen tai menehtyy, mutta se olisi outoa nimenomaan tuon tunnarin vuoksi.
Voihan se olla että Camilla pidetään koomassa vain Noran väitöskirjaan kuluvan ajan. Ilmeisesti jonkun alkuperäisen suunnitelman mukaan Camillan olisi pitänyt kuolla, mutta toivottavasti näin ei tapahdu. Jotenkin jännä että aikoinaan Markuksen kuolema spoilattiin sillä että häntä ei ollut enää syksyn 2002 tunnarissa, vaikka esiintyikin sarjassa vielä jonkin aikaa.
Haluan tunnustaa. Toisinaan kirjoitan spekulaatioviestejä ja toivon, että tuotanto tai käsikirjoittajat lukevat tätä palstaa. Jos kävisikin niin, että käsikirjoittajat saisivat inspiraatiota kyseisistä spekulaatioista.
Missä jaksossa (tai edes minä vuonna, missä kuussa) tapahtui se, kun Camilla haki Noelin parkkihallista ja kuuli radiouutisista jotain uutisia liittyen Mustavaarayhtiöön? Ja jätti sitten Noelin sinne halliin. Ja mitä ne uutiset oli? Häiritsee kun en yhtään saa mieleen, muistan vaan kohtauksen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa (tai edes minä vuonna, missä kuussa) tapahtui se, kun Camilla haki Noelin parkkihallista ja kuuli radiouutisista jotain uutisia liittyen Mustavaarayhtiöön? Ja jätti sitten Noelin sinne halliin. Ja mitä ne uutiset oli? Häiritsee kun en yhtään saa mieleen, muistan vaan kohtauksen muuten.
Muistaakseni Noel/yhtiö oli Camillan vastustuksesta huolimatta ostanut Kubicon, sen rakennusfirman.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan 2019... Voisin kuvitella että on ollut jo 20v intro käytössä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tunnustaa. Toisinaan kirjoitan spekulaatioviestejä ja toivon, että tuotanto tai käsikirjoittajat lukevat tätä palstaa. Jos kävisikin niin, että käsikirjoittajat saisivat inspiraatiota kyseisistä spekulaatioista.
Täällä pyörii monesti parempia ideoita, kuin miten tuotanto rimanalittaa monet kuviot. Käsikirjoittajat vain rakastavat toistaa samankaltaisia kuvioita ja tuoda sarjaan huonoja hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Lauri muistuttaa ulkonäöllisesti Aaroa, Roomeota, og-Pupua ja Miikaa.
Ehkä näiden risteytys?
Olen edelleen sitä mieltä, ettei Lauri yritä tappaa Sabrinaa. Jos yrittää, miksi vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, ettei Lauri yritä tappaa Sabrinaa. Jos yrittää, miksi vasta nyt?
Tästä olen samaa mieltä, vaikka kuristaminen meni hieman pitkälle. Miksi Lauri ei tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä, vaikka kuristaminen meni hieman pitkälle. Miksi Lauri ei tee mitään?
Veikkaan, että Lauri kuristettiin sairaalakuntoon Gyllendorffin yläasteella. Ehkäpä hänen toimintansa heijastuu lapsuuden kokemuksiinsa. En tiedä, mitä Lauri koki, kun hänen piti polttaa Sabrinan asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Lauri kuristettiin sairaalakuntoon Gyllendorffin yläasteella. Ehkäpä hänen toimintansa heijastuu lapsuuden kokemuksiinsa. En tiedä, mitä Lauri koki, kun hänen piti polttaa Sabrinan asunto.
Lauri saattaa miettiä seuraavaa siirtoa, miten aikoo pelotella Sabrinaa. Entä jos Lauri muuttaa Kallelle? Tällöin hän olisi lähellä Sabrinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa asunnon polttaja kuitenkin oli vaikeeksi mennyt Noel, koska koko case oli hämärän peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri vainoojan kiinnostus Kallea kohtaa tuntuu tyrkyydessään niin laskelmoidulta että tarvitsee Kallea johonkin joka taas liittyy siihen mitä on vainoojana tekemässä. Eli Lauri ei ole homo mutta tietää että Kalle on ja tämä asetelma palvelee häntä. Kalle nyt muuttuu sillä sekunnilla sokeaksi kun joku mies hymyilee sille ja sanoo hupsista. Kallehan ihastui heti Samuliin ja oletti heti, että Samuli on homo. Kalle on Laurin avain päästä Pihlajakadulla ja Sabriinan lähelle koska Sabriina asuu Sampon kanssa.
Tämän takia tuntuu, että Susu on tässä mukana. Toisaalta jos Susu oli mukana, niin miksi ei hyödyntäisi Kajandereiden asuntoa ja avaimia. Toisaalta Kalle on Monican hyvä ystävä, joka on myös taululla mukana. Palaten asiaan, Susu on se joka puhuu Kallelle, että Lauri kyseli susta ja "kerrot sitten itse loput, kun te meette treffeille". Miksi Susukin olettaa, että niillä on jo tulossa jotakin vai onko Lauri sitten avautunut joskus jo omasta suuntauksestaan. Kai kuka tahansa voi kysellä kenestä tahansa mitä vaan ilman oletuksia.
Nyt huomioida sellainen juttu, että salkkarien juonet eivät saa mennä liian vaikeaksi hienoudessaan, koska salkkarien seuraajat eivät pysy perässä. Nytkin jotkut pohtivat Laitelan puksun sukujuuria 1890 loppupuolelta että kykenisivät ymmärtämää miksi Ismosta tuli väkivaltainen misogynisti ja homofobikko.
Hän ei halua herättää huomiota siitä, että on rikas. Minäkin eläisin samankaltaista elämää, jos olisin miljonääri.