Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (18164)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ohis, kumpi on oikea kirjoitusmuoto sukunimestä: Gyllendorff vai Gyllendorf? Entä Wettermann vai Wetterman?

Gyllendorff kahdella f:llä. Muita ei ole muistaakseni koskaan kirjallisessa muodossa jaksoissa nähny joten vaikea mennä sanomaan onko sitten Wettermann vai Wetterman. Itse olen mennyt jälkimmäisen mukaan. 

Vierailija

En kestä tuota Elgin sylkijuttelua. Oman ääniyliherkkyyden takia pää meinaa räjähtää joka kerta, kun avaa suun, koska se sylkimaiskuttelu alkaa samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kestä tuota Elgin sylkijuttelua. Oman ääniyliherkkyyden takia pää meinaa räjähtää joka kerta, kun avaa suun, koska se sylkimaiskuttelu alkaa samantien.

TÄMÄ!!!

Vierailija

Evan hiuspanta on myös todella ärsyttävä. Olevinaan tosi mammautunut, mutta samaan aikaan pelaa kieroa peliä ja muutenkin ärsyttää koko olemus niin paljon, että tekis mieli vaihtaa joskus kanavaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, kumpi on oikea kirjoitusmuoto sukunimestä: Gyllendorff vai Gyllendorf? Entä Wettermann vai Wetterman?

Gyllendorff kahdella f:llä. Muita ei ole muistaakseni koskaan kirjallisessa muodossa jaksoissa nähny joten vaikea mennä sanomaan onko sitten Wettermann vai Wetterman. Itse olen mennyt jälkimmäisen mukaan. 

Kiitos tiedosta! Ajattelin varmistaa, koska Wikipedian mukaan Markuksen eno, Kristofer Gyllendorff, kirjoitetaan kahdella f:llä. Eioototta -nettisivun artikkelissa (Vedä viivaa, mutta vedä oikean mittainen) puolestaan yhdellä: Gyllendorf-Holopainen.

Olen tietämättäni kirjoittanut sukunimen yhdellä f:llä. Jatkossa yritän muistaa kirjoittaa kahdella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä ainut jota ahdistaa katsoa Evan silmien pyörimistä? Se ei osaa enää ollenkaan kohdistaa katsettaan minnekään, vaan koko ajan silmät pälyilee sinne sun tänne. Ei kai se aina ole ollut tuollainen? Mulle tulee siitä ihan fyysisesti huono olo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olenko mä ainut jota ahdistaa katsoa Evan silmien pyörimistä? Se ei osaa enää ollenkaan kohdistaa katsettaan minnekään, vaan koko ajan silmät pälyilee sinne sun tänne. Ei kai se aina ole ollut tuollainen? Mulle tulee siitä ihan fyysisesti huono olo.

Olen miettinyt samaa, kun katsoin CMoresta huvikseni muutamia jaksoja parin vuoden takaa yksi päivä. Eva oli jotenkin erilainen ja oikeastaan Aaron ja Evan suhde oli kivaa katsottavaa ennen kuin Aaro uudelleen sekosi pahemman kerran eli ennen Evan raskautumista. Normaalia arkea ja Aaro tyytyi, kun sai suojella Nellaa asumalla yhdessä Evan, Nellan ja Violan kanssa. Mitä sitten ikinä Evalle/Tiialle on tapahtunut?

Vierailija

Sabrinan käytöstä on vaikea käsittää. Miksi ihmeessä kutsua Noel toimistolle vain kuulemaan, että Noelin asemasta Sabriinaa valitsi Ainon. Tämähän on niin suoranainen vidduilu että ikään kuin varmistaa Noelin vihamielisyyden.
Ainon ilme ja olemus kun tuli siihen Sabrinan viereen mulkkaa Noelia ikään kuin "vittuaks sä siinä notkut senkin pummi". Käytännössähän tämä päättää Noelin ja Ainon suhteen ja kimppakämppä asumisen.

Vierailija

Jessus tota Samulin roolia nykyään. Jos ei kanna pyyhkeitä majatalon käytävillä niin sitten lykkii ruokakärryä. En vieläkään ole keksinyt kuinka se saa ne kerroksiin kun majatalossa ei ole hissiä. Aika turha tarmo sarjassa.

Vierailija

Susu on todella hämärä tapaus. Mikähän pervo kuvio tästä vielä paljastuu. Susu vainooja tai jotain?
Akin herääminen huvittava juttu. Mies on ollut polilla koko ajan. Oikeasti koomapotilaat joiden tila on jo vakaa, siirretään hoitokoteihin. Ei niitä makuuteta paikkoja viemässä polilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jere on maneereiltaan ym. täsmälleen samanlainen ku UPn Reino. esim. Miten vetää henkeä ennen ku puhuu.

Mitä sitten? Miten uuden päivän reiskat kuuluu salkkareihi?

Vierailija

Tämä Akin ja Susun kuvio on varmaan yksi niistä, jotka jouduttiin äkkiä keksimään. Välttämättä liity mitenkään vainoajaan, vaikka Susun ilmeettömässä olemuksessa olisi ainesta hyytäväksi pahikseksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jere on maneereiltaan ym. täsmälleen samanlainen ku UPn Reino. esim. Miten vetää henkeä ennen ku puhuu.

On se merkillistä kun on sama näyttelijäkin.

Vierailija

Mulla on vieläkin jäänyt epäselväksi, miksi Camilla ja Aki olivat koomassa? Sydänpysähdyksen takiako? Jos Akin tila oli vakaa, niin minkä takia ei sitten aikaisemmin herännyt vaan vasta nyt yhtäkkiä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Susu on todella hämärä tapaus. Mikähän pervo kuvio tästä vielä paljastuu. Susu vainooja tai jotain?
Akin herääminen huvittava juttu. Mies on ollut polilla koko ajan. Oikeasti koomapotilaat joiden tila on jo vakaa, siirretään hoitokoteihin. Ei niitä makuuteta paikkoja viemässä polilla.

Silloin Susu niin hanakasti esteli lentäjän kuulustelua niin mulle tuli mieleen se ajatus että onko Susu vainoaja..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin varmaan näyttelijän omasta maneerista, niin kuin meillä kaikilla on omat tapamme puhua ja liikkua. Asioita joihin emme itse kiinnitetä huomiota, mutta joku muu saattaa olla meitä tarkkaavaisempia.

Vierailija

Salkkarit kun siivottiin Talesta, Sannista ja Iljasta ja ainakin Camillasta ja ehkä Akista, niin en laittasi pahakseni että miesnuttura lähtis kälppiin jo sinne Tallinnaan ja veis sen sutturan pentuineen mennessä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat