Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
17421/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CMoren kansikuvista päätellen Lasse täräyttää Ismoa turpaan eli saa takaisin saman mitä on itsekin tehnyt ja Sampo on joutunut sairaalaan. Ystävystyykö Lasse ja Ismo uudelleen? Se olisi kyllä kiva jos vihanpito loppuu.

Ilmeisesti Sabrina ja Sampo saavat jonkun myrkytyksen ja joutuvat tulipaloon? Ainakin ensi viikon jakson teaserissa perjantaina on Sabrina, joka menettää tajuntansa. Jaksonimissä ensi viikolla "Ken voisi liekin sammuttaa" ja vainoajalla oli silloin sytkäri, jota piti Sabrinan kuvan päällä. Jos Sabrinan asunto syttyy palamaan, niin varmaan pelkkää savua, koska sehän on oikeesti jonkun koti niin siellä voi mitään sytyttää. 

Vierailija
17422/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo on jotenkin pelottava, mutta toisaalta olisi liian selvää jos Sampo tai Noel olisi vainoaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17423/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hieman pettynyt jos Nadja todella on Aaron tytär eikä kenenkään muun. Jotenkin ärsytti niin paljon, kun Aaro alusta alkaen oli täysin varma isyydestään ja jankkasi koko aika kuinka Jirin täytyy väistyä tieltä, jos hän paljastuu tulevan vauvan isäksi. En kyllä keksi ketään kuka voisi paljastua isäksi enää tässä aikavälissä, kun Jiri mahdollisesti poistuu vajaan kahden kuukauden päästä Evan elämästä. Pakko isyyshuijauksen on tulla julki.

Vierailija
17424/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki ja Susu on yhdessä raskasta katsottavaa, mutta varmasti heidän avioliittonsa on valitettavan monelle ihmiselle todellista arkipäivää. Ollaan oltu yhdessä pitkään ja toinen ei välttämättä enää aina kiinnosta samalla tavalla kuin ennen ja välit alkaa muuttua kaverillisiksi, mutta lapsien/perheen takia pysytään yhdessä. Lopputuloksena lapset ovat huomanneet asian paremmin ja toivoisiva eroa, jotta tilanne laukeaa kotona.

Vierailija
17425/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varma, että Linda saa kuulla jotakin kautta Aaron isyydestä ja kiusatakseen kertoo asian suoraan Jirille. Tietenkin siinä toivossa, että voisivat palata yhteen, mutta Jiri pakkaa tavaransa ja muuttaa Tallinnaan asumaan.

Vierailija
17426/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää, että Rantabaarin jaksot olivat jälleen kerran niin hyviä. Kritisoin sarjaa vahvasti ennen alkua ja Rantabaari onnistui loppua kohden kääntämään mielipiteeni. Toisaalta sarja ei enää ole niin rohkea kuin alussa väitettiin vaan ollaan selvästi siirtymässä enemmän draaman puolelle. Tietysti täytyy muistaa, että tätä varten on oma budjettinsa tuotannolla ja käsikirjoitus huolella tehty 40 jaksoa varten. Salkkareissa käsikirjoitusta pitää tehdä koko ajan lisää, joka johtaa ettei kaikkia kuvioita saada auki tai jotain jää kesken. Ilmeisesti teemana on mysteeri/alkava vainoamiskuvio ihan kuten runkosarjassa. Ja joku on menettänyt muistinsa eikä tiedä edes omaa nimeään :D Jotenkin tämäkin muistuttaa Aaron muistinmenetystä. Tietysti myös uusi perhe muuttaa kuin muka kaukaa Helsinkiin. Todellisuudessa vain Järvenpäästä muuttivat. 

Pakko itsekin myöntää että katsoin Rantabaarin jokaisen uuden jakson kokonaan ja mielenkiintoa riitti jokaiselle jaksolle. Salkkareista olen syyskauden aikana katsonut 4 kokonaista jaksoa ja kaikki muut jaksot olen skipannut tai katsonut parin minuutin verran koska mielenkiintoa ei vain ole.

Vierailija
17427/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaksi vanhaa ystävää, Jutan pieksemää" on väkivaltamerkintä. Mahtaako Jutta löydä Ismoa ja Lassea? Sitä ennen tulee jakso "Sulle salaisuuden mä kertoa voisin" joka sisältää myös väkivaltaa vai onko tässä kysymys jostakin toisesta juonikuviosta tai takaumista eli varsinaisia uusia löyntejä ei olisi enää tulossa ollenkaan.

Vierailija
17428/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CMoren kansikuvista päätellen Lasse täräyttää Ismoa turpaan eli saa takaisin saman mitä on itsekin tehnyt ja Sampo on joutunut sairaalaan. Ystävystyykö Lasse ja Ismo uudelleen? Se olisi kyllä kiva jos vihanpito loppuu.

Miten sinne sairaalaan nyt joka viikko joutuu joku?

Vierailija
17429/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinne sairaalaan nyt joka viikko joutuu joku?

Sairaalalla on ensi viikolla poikkeuksellisen paljon väkeä, koska jaksokuvista näkyy Jutan olevan yhä sairaalahoidossa. Camilla makaa koomassa ja tuskin Akikaan on päässyt kotiin. Lisäksi vielä Sabrina ja Sampo. Käyköhän niin, että Linda ja Miki törmää heränneeseen Akiin? Jos eivät muuten tiedä mitään, kun Aki kielsi ilmoittamasta kenellekään, mutta luulisi sentään virkavallalle olevan pakollinen velvollisuus ilmoittaa. 

Vierailija
17430/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ennen salkkareihin palannut ketää nii yllättäen ettei sitä ole kerrottu, kuten Kentsu?

Vierailija
17431/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaksi vanhaa ystävää, Jutan pieksemää" on väkivaltamerkintä. Mahtaako Jutta löydä Ismoa ja Lassea? Sitä ennen tulee jakso "Sulle salaisuuden mä kertoa voisin" joka sisältää myös väkivaltaa vai onko tässä kysymys jostakin toisesta juonikuviosta tai takaumista eli varsinaisia uusia löyntejä ei olisi enää tulossa ollenkaan.

Mulle tuli mieleen, että Jutta kertoisi Lasselle olevansa transnainen ja siitä seuraa pientä polemiikkia. Toinen vaihtoehto on se, että Ismo ja Lasse ovat uudelleen kaverustuneet ja Ismo menee asiasta möläyttämään. Jonka jälkeen Jutta ärsyyntyy Ismoon ja Lasse puolestaan ei otakaan asiaa aluksi hyvällä ja Jutta suuttuu.

Vierailija
17432/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ennen salkkareihin palannut ketää nii yllättäen ettei sitä ole kerrottu, kuten Kentsu?

Kentsu ei ole koskaan palannut takaisin salkkareihin. Sampo oli yllätyksenä Viljami, Kalle ilmeistyi Ismon oven taakse odottamatta ja unohtamatta Aaron megalomaanista yllätyspaluuta. Onhan näitä enemmänkin.

Vierailija
17433/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Siiri onkin Laurin lapsi? Voisiko äiti olla kuollut ja siinä sopivaa saumaa kostaa? Jos Laurilla nyt ylipäätänsä olisikaan mitään tekemistä vainoamiskuvion kanssa. On vaan vähän viittailtu menneisyyteen. 

Vierailija
17434/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moosessa on yksi paikka Ainon jälkeen auki. Voisiko Viola saada paikan tai Mira myöhemmin?

Vierailija
17435/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että Nellan exä Nuutti olisi Mikin poika, heissä oli vähän samaa näköä.

Vierailija
17436/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse joka kysyin Mustavaaratoimistonkuvauspaikasta tiedän vastauksen. Sisäkohtaukset tehdään täysin eri paikassa kuin mustavaaratoimiston ulkokohtaukset. Se lasinen talo mitä näytetään nykyään enemmän on oikeasti Koneen talo.

Keilasatama 3 = ulkokuvauspaikka

Teknobulevardi 3 = sisäkuvauspaikka

Vierailija
17437/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Salkkareissa ollut ketään, jolla olisi ollut DID? Saisiko siitä mitään mielenkiintoisia juonikuvioita?

Mariannahan muistutti tällaista sillä erotuksella, että eläytyi toisten ihmisten persooniin niin, että kuvitteli olevansa itse "he". Esim. Heidinä esiintyminen. Koskahan tulee muuten takaisin vai tuleeko?

Karin naissekoilu oli komediallisesti herkullinen varsinkin kun Jere peesasi siinä. Vähän piristi viime aikojen Salkkareita. Olen katsonut jakson sieltä toisen täältä.

Vierailija
17438/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vähän DVD:ltä vanhoja jaksoja. Seurakunta kunnosti taloa, jonka paikalle oltiin suunniteltu muita uusia asuntoja. Toni Veijalainen oli mukana auttamassa seurakuntaa sekä Miia, Ismo ja Rauni. Jukka Salin suunnitteli asuntoja yhdessä Katja Vainion kanssa. Suuri ja mahtava rikas Tonin ex-pomo Gyllendorff osti rakennuksen ja Tonista tuntui siltä kuin menneisyyden haamut kokoajan seuraisi ja kostaisi. 

Oliko Jukka lopulta mukana projektissa loppuun asti? Pysyikö paikka Gyllendorffilla? 

Mietin vaan sitä, että voisiko Sabrinan vainoamiskuvi oikeesti jotenkin kietoutua vanhoihin juttuihin? Onko Aleksin kuva sattumalta taulussa mukana? En tiedä miten liittyisi mihinkään, mutta ainakin Toni on kuollut.

Vierailija
17439/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Mikäs on ikimuistoisin kampaamokatkusi?

Vierailija
17440/45476 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, kumpi on oikea kirjoitusmuoto sukunimestä: Gyllendorff vai Gyllendorf? Entä Wettermann vai Wetterman?

Ketju on lukittu.