Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Mukavaa, että ollaan vähitellen palaamassa sarjassa normaaliin. Cindy ja Jere vaihtoivat sovinnon kunniaksi pienen suukon, vaikka ei täysin normaalissa olla.Kuinka monta paria meillä onkaan tällä hetkellä, jotka eivät ole koskaan pussanneet? Susu ja Aki sekä Nella ja Kristian tuli ainakin heti ensimmäiseksi mieleen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kiira ja Tomi ovat hahmoina kyllä todella floppeja, jos tällä tavalla poistuivat sarjasta. Tomi pakkasi kamansa ja lähti Moosesta. Siinä oli sentäs lähdön tuntua, vaikka Maikkari ei mitään julkaissut. Kiira oli viimeksi peliluolassa häiden aikoihin. Nyt Joanna kävi jututtamassa Kiiraa, mutta käyntiä ei näytetty. Näinkö Kiira vaan katoaa sarjasta? Joku toteaa jossakin kohtaa, että hän on siirtynyt toisiin maisemiin vai mitä ihmettä?
Myös silloin kun Jere, Aino ja Tomi viettivät iltaa kimppakämpässä, Kiira oli myös kutsuttu mukaan, mutta oli myöhässä ja lopulta häntä ei näkynyt ollenkaan. Veikkaan ettei käsikirjoittajilla ollut alunperin aikomustakaan tuoda helikopterilentäjää mukaan sarjaan, mutta näyttelijä otti itse yhteyttä tuotantoon viime kesänä ja kysyi, olisiko mahdollista päästä sarjaan mukaan ja Kiiran hahmo tehtiin yksinomaan näyttelijää varten. Tämä ainakin selittäisi sen, miksi hahmo jäi niin taka-alalle. Kiiralle olisi voinut saada mielenkiintoisia juonikuvioita, jos hänellä olisi ollut oma teoriansa kopteriturmasta tai olisi nähnyt Laurin hiippailemassa kopterin lähellä ennen turmaa ja olisi näin joutunut Laurin kohteeksi.
Eksyinpä katsomaan jaksoja, joissa Ressu vielä oli. Koko hahmon olisi kyllä saanut jättää tuomatta Ismon poikana. Täysin erilainen kuin Ismo tai Kalle. Ilmeisesti lopullisesti poistunut joten tuskin koskaan tulee mitään käännettä, ettei Ressu olisikaan Ismon poika. Mielummin olisivat tuoneet Kallelle vanhemmat sisaruksen. Tuskin tuolloin 70-luvulla kauhean hyvin suhtauduttiin aborttiin. Kristiina/Liisa oli siis tullut nuorena raskaaksi, mutta eivät olleet Ismon kanssa valmiita vanhemmiksi. Kuitenkin Kalle syntyi tästä muutaman vuoden päästä perheeseen. Koko asia olisi vain haluttu unohtaa tai ehkä Kristiina olisi salannut sen jotenkin.
Pitkästä aikaa tuli katsottua tubesta Kari & Linda pätkät. Hyvin saatu talletettua suhteen alku. Linda oli näköjään alussa vielä ihan hyvä hahmo. En muistanutkaan Karin kauhukuvaa, jossa Ulla tsemppaa sängynvieressä. Tai siitä seuranneita erektio-ongelmia ja joutumista Kallen vastaanotolle. En yhtään ihmettele, että Kari otti jalat alleet äänettömästi, kun Kalle sanoi tutkivansa eturauhasen peräaukon kautta. Mutta miksi tohtori Laitela puhui noin hempeilevään sävyyn Karille, kun sanoi olevansa mahdollisimman hellä. Jos mieslääkäri sanoisi oikeasti tollaisessa tilanteessa miespotilaalle noin, niin saattaisi lähteä oikeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiira ja Tomi ovat hahmoina kyllä todella floppeja, jos tällä tavalla poistuivat sarjasta. Tomi pakkasi kamansa ja lähti Moosesta. Siinä oli sentäs lähdön tuntua, vaikka Maikkari ei mitään julkaissut. Kiira oli viimeksi peliluolassa häiden aikoihin. Nyt Joanna kävi jututtamassa Kiiraa, mutta käyntiä ei näytetty. Näinkö Kiira vaan katoaa sarjasta? Joku toteaa jossakin kohtaa, että hän on siirtynyt toisiin maisemiin vai mitä ihmettä?
Myös silloin kun Jere, Aino ja Tomi viettivät iltaa kimppakämpässä, Kiira oli myös kutsuttu mukaan, mutta oli myöhässä ja lopulta häntä ei näkynyt ollenkaan. Veikkaan ettei käsikirjoittajilla ollut alunperin aikomustakaan tuoda helikopterilentäjää mukaan sarjaan, mutta näyttelijä otti itse yhteyttä tuotantoon viime kesänä ja kysyi, olisiko mahdollista päästä sarjaan mukaan ja Kiiran hahmo tehtiin yksinomaan näyttelijää varten. Tämä ainakin selittäisi sen, miksi hahmo jäi niin taka-alalle. Kiiralle olisi voinut saada mielenkiintoisia juonikuvioita, jos hänellä olisi ollut oma teoriansa kopteriturmasta tai olisi nähnyt Laurin hiippailemassa kopterin lähellä ennen turmaa ja olisi näin joutunut Laurin kohteeksi.
Kiiran tulo sarjaan oli niin epäuskottavaa kuin olla. Hyväpalkkainen helikopteripilotti haluaa lopettaa ja tulla alipalkatuksi pientuloiseksi tarjoilijaksi Mooseen? Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että ollaan vähitellen palaamassa sarjassa normaaliin. Cindy ja Jere vaihtoivat sovinnon kunniaksi pienen suukon, vaikka ei täysin normaalissa olla.Kuinka monta paria meillä onkaan tällä hetkellä, jotka eivät ole koskaan pussanneet? Susu ja Aki sekä Nella ja Kristian tuli ainakin heti ensimmäiseksi mieleen minulle.
No kato ku korona-aikaan ei ole voinu imutella😁
Tossa Evan berberissä on sentään ihailtavaa toisin kuin kuppikakun vääntäjän anuksessa.
Noelin psykoilut voisivat olla vielä kiinnostavampia, jos vastassa olisi kunnolla Aki. Typerää jos Noel meinasi esimerkiksi ilmiantamalla tai pilaamalla maineen päästä johtoon. Rehellinen kilpailu Akin kanssa toimisi. Kumpi pystyy vedättämään toista paremmin. Vallanvaihdos olisi hyvä, mutta en kaipaa myöskään Mustavaarojen ja Noelin liittoa, jota epäiltiin. Noel on niin outo nykyään, että varmasti pettäisi lopussa Mustavaaratkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiiran tulo sarjaan oli niin epäuskottavaa kuin olla. Hyväpalkkainen helikopteripilotti haluaa lopettaa ja tulla alipalkatuksi pientuloiseksi tarjoilijaksi Mooseen? Haloo!
Ihan hyvä selitys sille annettiin. Nimittäin lentopelko. Kiira ohjasi konetta ja näki kuinka kaikki syöksyy maahan. Kiira oli tajuissaan, koska oli shokissa kadulla istumassa, kun Kari tuli tapahtuman jälkeen heti syyttelemään. Päätyi sitten Mooseen, koska ei ainakaan heti uskaltanut lähteä helikopteria enää lentämään.
Ohis, mutta inhoan näitä nykyisiä upotuslinkkejä. Kestää aina lataa kauheen kauan sivu tai sitte mulla on vaan surkea kone ja netti. Mielummin vanhat linkkaustavat saisivat tulla takaisin. Esikatselu on ihan turha.
Minkä nimisiä hahmoja haluaisitte sarjaan mukaan? Itse oon yllättynyt, ettei ole ollut tyyliin Essiä, Tuomasta, Jonnaa, Oskaria, Riikkaa, Markoa, Jania, Suvia, Emmia jne. mukana. Tiedän monta tuon nimistä ihmistä. Ei ainakaan missään isommassa roolissa. Mikäli mulla ei nyt leikkaa pahemman kerran tyhmää nimien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä nimisiä hahmoja haluaisitte sarjaan mukaan? Itse oon yllättynyt, ettei ole ollut tyyliin Essiä, Tuomasta, Jonnaa, Oskaria, Riikkaa, Markoa, Jania, Suvia, Emmia jne. mukana. Tiedän monta tuon nimistä ihmistä. Ei ainakaan missään isommassa roolissa. Mikäli mulla ei nyt leikkaa pahemman kerran tyhmää nimien suhteen.
Anne, Jari
Vierailija kirjoitti:
Elli/Alli/Aila (Ullan sisko).
Vierailija kirjoitti:
Tossa Evan berberissä on sentään ihailtavaa toisin kuin kuppikakun vääntäjän anuksessa.
Kuka nyt ei Jorin herkullista tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta olisi voitu tehdä ihan takauma, jossa Kiira kohtaa mekaanikkomiehen kopterin lähellä. Lauri tietenkin valehenkilöllisyydellä. Olisi tunnistanut vainoojan siitä kuvasta tuoksi mieheksi. Koko kopterin pudottamista ei mainittu Laurin sarjassa ollessa. Vasta poistumisen jälkeen tuotiin esille, että tuollaista tunnusti. Outoa, ettei Mustavaaratkaan osanneet yhdistää Camillan koomaa ja Pirjon velivainoojaa toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Noelin psykoilut voisivat olla vielä kiinnostavampia, jos vastassa olisi kunnolla Aki. Typerää jos Noel meinasi esimerkiksi ilmiantamalla tai pilaamalla maineen päästä johtoon. Rehellinen kilpailu Akin kanssa toimisi. Kumpi pystyy vedättämään toista paremmin. Vallanvaihdos olisi hyvä, mutta en kaipaa myöskään Mustavaarojen ja Noelin liittoa, jota epäiltiin. Noel on niin outo nykyään, että varmasti pettäisi lopussa Mustavaaratkin.
Rehellisessä kamppailussa Noelista ei kyllä olisi Akille mitään vastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ensimmäinen kerta, kun Salkkareissa tuolla tavalla takaapäin tuupataan? Jaksot olivat kaikki K-12. Erikseen oli vielä Mustavaarojen saunatiloissa samaa meininkiä. Tuskin tuosta uutiskynnys sentään ylittyy. Ehkä sitten jos siinä olisi kaksi miestä ja tuupattaisi kakkoseen, niin sitten saattaisi mammat hikeentyä enemmän.
Uutiskynnys ylittyisi jos kaksi miestä stuubbaisi takaa toisiaan ja ei mitää niinku Henrik & Kristian vaan vaikka Ismo ja Gunnar. Miksei sarjassa ole koskaa vanhempien homosuhteita? Onks nuoret vaan homoja?
Sarjassa oli alkuaikoina Maaritin pomo Henrik (Olivia-lehdestä) ja tämän miesystävä sekä myöhemmin Leo Sievinen ja Hannu. Kaikki jotain keski-ikäisiä. Sarjaan voisi tulla jotain uusia hahmoja. Dahlia voisi tuntea vaikka jonkun homopariskunnan Roomasta ja tulisivat vierailulle kartanoon.
Kallen retkahtamiset eivät koskaan kulje loogisesti. Paljon pahempaakin tapahtunut kuin mahdollinen häviö johtajakisassa. Tietysti, jos Sampo esittää uudelleen surevaa ja jätettyä miestä, jolla on kauhea ikävä Silviaa, niin saattaa kolahtaa Kalleen. Olisi kyllä todella alhaista Sampolta jos tämä olisi ihan päämäärä Kallen suhteen. Sitä rahasummaa ei enää tarvita. Noel keksi selityksen (pyysi Ainoa nostamaan summan, jotta voi ostaa Korpalle laukun), koska haluaa jatkossa päästä ohjailemaan Ainoakin miten sattuu. Hyödyntää varmasti yhtiön valloitussuunnitelmissa Ainoa. Muussa tapauksessa voi paljastaa Ainon varastaneen kassasta.
Toivottavasti edes Kiiran näyttelijältä tulisi loppuhaastattelu hahmon poistumiseen liittyen. Tomin poistumisesta ei tullut mitään uutista/haastattelua, vaikka oli huomattavasti enemmän Kiiraa esillä, vaikkei mitenkään isossa roolissa. Käsittääkseni Kiiran hahmo tehtiin juurikin näyttelijää varten, joten olisi kiva lukea näyttelijän mietteitä hahmonsa poistumiseen liittyen, oliko oma päätös vai tuotannon, yms, vaikkei Kiira mitenkään lempihahmoni ollutkaan.